quote:bij deze de clubs waar wij gaan spelen...
15 May 2006 London (polecat)
18 May 2006 Barcelona (fading memories)
20 May 2006 Paris (tannekes wildest dreams)
22 May 2006 Amsterdam (mudd club)
24 May 2006 Berlin (sultans of swing)
26 May 2006 Stockholm (the kitchen)
28 May 2006 Helsinki (wings of karma)
30 May 2006 Moscow (Rebel Punk)
03 June 2006 Melbourne (the black Page)
06 June 2006 Buenos Aires (the lost arc)
08 June 2006 Sâo Paulo (club gonzo)
10 June 2006 Nashville (club cork)
12 June 2006 Los Angeles (zantetsuken)
14 June 2006 Toronto (Divine Temple)
16 June 2006 New York (modern rock spot)
Ik zie alleen dat wij om 20.00 uur de 19e al in parijs verwacht gaan worden, voor de rest nog geen problemen. Gaat dat lukken of beter de 20e spelen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:08 schreef BlackRebel het volgende:
ben benieuwd of het vlekkeloos gaat verlopen, als bij jullie alles lukt krijgen jullie de worldtour-achievement
en ik zal je zeggen: het gaat lukken, tot nu toe loopt alles zo gesmeerd, ik hoop alleen dat ik genoeg nieuwe nummers af heb voor 15 mei
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:49 schreef Sautor het volgende:
Wacht, dat concert in parijs dat verzetten we dan...Want ik ga maandag niet om 12 uur 's nachts online zijn, en kan de volgende dag pas weer om 1500 uur weer online zijn enzo (school ja). Dan maar een dagje speling...
Klopt, echte mannen gaan niet naar de kroegquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
Een echte man is ook op vrijdagavond online
quote:I finished my song Ze dacht dat ik gek was. It turned out good.
Ze dacht dat ik gek was is a Modern Rock Singalong. The tempo is Adagio. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-04-19. The melody is nice and the lyrics are splendid.
Dominant Instruments:
1 Lead Vocals
2 Drums
3 Bass Guitar
4 Electric Guitar
Dan plak je die er toch nog achteraan? Wij iig wel, want anders is onze worldtour niet geslaagd, of wel?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:53 schreef BlackRebel het volgende:
damn, ze hebben net copenhagen toegevoegd... hadden ze dat niet drie dagen eerder kunnen doen, dan hadden we die nog mee kunnen nemen in de tour
Nog 4 te gaan zoals je ziet... wat denk jij, die van 22.00 uur nog cancellen en veranderen of gewoon laten staan? Het zijn er wel 5quote:Op woensdag 19 april 2006 16:05 schreef BlackRebel het volgende:
klopt, de Lost Arc zat al vol voor die dag... en de eigenaar bleef maar uitnodigingen sturen voor andere dagen toen heb ik maar een andere club geregeld daar....
wil jij dat doen dan? voor die 5 die er nog staan ? De rest heb ik al geregeld, daar zullen we binnenkort wel een invite van krijgen. Wel eerst goed kijken of het goeie datum+tijd isquote:Op woensdag 19 april 2006 16:39 schreef Sautor het volgende:
Wat lullen jullie veel zeg
Maar die van 22.00 kunen we allemaal nog cancellen, en dan gewoon bij die club vragen voor een intvite voor eerder..Op dezelfde dag..
En ik heb die clubs via search gedaan, gaat sneller
Kan iemand die eerste zin ontcijferen?quote:Your Upcoming Show at the Pink Polecat
Hi,
We would like to thank you for booking your upcoming show at the Pinkj P,ow your prefe8rred jthicket price and lowest. My priority is to help you increase ticket sales which can help boost your fame.
Once again thank you for playing at the Pink Polecat.
Cheers,
John Hull
CEO Pink Polecat
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:28 schreef Sautor het volgende:
Jij bent ook snel met uitnodigingen accepteren
Kreeg een berichtje invitations bovenaan, ik erop klikken, zijn er helemaal geen uitnodigingen.
De vette zijn op een goed tijstip en geregeld, alle anderen moet nog wat aan gedaan worden. Heb al naar Barcelona/London gestuurd, anderen zal ik ff nog wat doen.quote:15 May 2006 London (polecat)
18 May 2006 Barcelona (fading memories)
20 May 2006 Paris (tannekes wildest dreams)
22 May 2006 Amsterdam (mudd club)
24 May 2006 Berlin (sultans of swing)
26 May 2006 Stockholm (the kitchen)
28 May 2006 Helsinki (wings of karma)
30 May 2006 Moscow (Rebel Punk)
03 June 2006 Melbourne (the black Page)
06 June 2006 Buenos Aires (the grand wazoo)
08 June 2006 Sâo Paulo (club gonzo)
10 June 2006 Nashville (club cork)
12 June 2006 Los Angeles (zantetsuken)
14 June 2006 Toronto (Divine Temple)
16 June 2006 New York (modern rock spot)
wat is er mis met 18.00 uur? dat is toch prima? 20.00 uur kan ook nog.. desnoods volg je iemand... ik zou alleen die van 22.00 uur doen.. heb namelijk net een aantal voor 18.00 uur geregeldquote:Op woensdag 19 april 2006 18:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
De vette zijn op een goed tijstip en geregeld, alle anderen moet nog wat aan gedaan worden. Heb al naar Barcelona/London gestuurd, anderen zal ik ff nog wat doen.
Weet niet met welke jij bezig bent maniack?
1 uurtje en ik ben meestal rond 10 uur nog wel onlinequote:Op woensdag 19 april 2006 18:48 schreef Sautor het volgende:
18.00 uur is ook niet erg..sterker nog buenos aires en LA zijn om 1800 uur. Maar jij vind 20.00 uur ook goed, hoe lang duurt zo'n concert eigenlijk? Als t een uur, of 2, duurt is t niet zo erg...
Verplaatsen zodat we niet om 23 uur online moeten zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik weet niet wat jullie allemaal zitten te doen met die concerten?
Gaat idd lekker JoralfVeel succes iig
Hoe krijg je dat?quote:I was interviewed by an important journalist. I think it went OK.
Talk to mediaquote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ah ok. Ik heb trouwens Photoshop 7.0 'gekocht', dus ff kijken of ik nog iets in elkaar kan knutselen
[..]
Hoe krijg je dat?
Stockholm, Berlijn en Amsterdam gecanelled. Ondertussen is AMsterdam al geregeld, en een maitlje naar Stockholm/Berlijn gestuurd. Ook Barcelona moet nog reageren, maar heb die ondertussen ook gecancelled, aangezien ze geen invite kunnen sturen als we al een show hebben staanquote:Op woensdag 19 april 2006 22:34 schreef maniack28 het volgende:
De dikgedrukte zouden nog gewijzigd kunnen worden en ik mis Londen op de 15e![]()
Nieuwe schema:
Londen?
2006-05-18 22:00 Fading Memories - INFO Barcelona
2006-05-20 18:00 Tanneke's wildest popclub - INFO Paris
2006-05-22 22:00 Mudd Club [MR] - INFO Amsterdam
2006-05-24 22:00 Sultans Of Swing ~ Berlin - INFO Berlin
2006-05-26 22:00 The Kitchen - INFO Stockholm
kneusquote:
Je kan dus pas Play the [....] beginnen te leren als je 3 sterren hebt in Basic [....], bv. Basic String Instruments.quote:As soon as you've gotten at least three stars in the basic skill you can proceed to learn to Play the Guitar.
Ook belangrijkquote:GENRE SKILLS
Genre Skills are skills that determine how well schooled you are in the history and trends of the different music genres in the game.
All characters should invest in genre skills as they will determine how much of your other skills you can take advantage of when you're performing in the game.
For example: A really good guitarist with five stars in Basic String Instruments and two stars in Playing the Guitar has a total of seven stars as a guitar player. If this guitarist also has eight stars in the genre skill "Classical Music" he would be able to make use of all his seven guitar stars when putting on a Classical Music concert. If on the other hand he only had three stars in the Heavy Metal Genre he would limit his guitar potential to three stars. In other words: your Genre Skills set the limit to how much of your instrument skills are worth.
Nu kan ik gaan rentenierenquote:I received 214 ¤ from The Cowards.
Rebel: Wat is het beste qua songs? Zoveel mogelijk eigen songs of ook covers? Het lijkt mij verstandig om begin mei te stoppen met schrijven van eigen nummers en ons te focussen op het jammen. We moeten dan nog wel een concert voor volgende week fixenquote:2006-05-15 18:00 The Pink Polecat - INFO London
2006-05-18 20:00 The Jailhouse - INFO Barcelona
2006-05-20 18:00 Tanneke's wildest popclub - INFO Paris
2006-05-22 16:00 Mudd Club [MR] - INFO Amsterdam
2006-05-24 16:00 Sultans Of Swing ~ Berlin - INFO Berlin
2006-05-26 16:00 The Kitchen - INFO Stockholm
2006-05-28 20:00 Perfect/strong MR Helsink - INFO Helsinki
2006-05-30 16:00 Rebel Punk Club - INFO Moscow
2006-06-03 16:00 The Black Page - INFO Melbourne
2006-06-06 18:00 The Grand Wazoo [MR] - INFO Buenos Aires
2006-06-08 16:00 Club Gonzo (Modern Rock) - INFO São Paulo
2006-06-10 18:00 Club Cork [Modern Rock] - INFO Nashville
2006-06-12 18:00 Zantetsuken - INFO Los Angeles
2006-06-14 12:00 The Divine Temple - INFO Toronto
2006-06-16 16:00 The Modern Rock Spot - INFO New York
quote:You've been awarded 1 Experience Points.
Click here to distribute points.
We gaan vooruitquote:The Cowards at The Red Light Møøse
Artist: The Cowards
Place: The Red Light Møøse
Time: 2006-04-22 22:00
Audience: 251 people
Earnings: 1130 ¤
Ticket Price: 9 ¤
Booked since: 2006-04-15 Band Members:
R. Romijn
E. Boom
M. Zaunbrecher
Ambition: Normal
251 people came to The Red Light Møøse to see The Cowards.
A decent amount of songs were played and 13 songs seemed to please the audience.
The audience at The Red Light Møøse went wild when The Cowards praised the crowd for their enthusiasm. Regrettably things took a turn for the worse when a famous talent scout was spotted in the audience.
In general The Cowards was truly abysmal on stage and showed us sweet spirits during the show. It seems like the band members have a wonderful relationship between them on stage.
The best songs of the show were Silver Bullet and Nigel's Nightmare. The worst song was Angel back home (featuring Regina Dijkhuis).
All in all this show by The Cowards was terrible!
Terwijl dat eigenlijk ons beste nummer in t repetoire isquote:The best songs of the show were Silver Bullet and Nigel's Nightmare. The worst song was Angel back home (featuring Regina Dijkhuis).
Meteen maar morgenochtend om 10.00 geboekt. (Ik ben dan toch niet aanwezig)quote:Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
Dus iedere dag jammen het liefst? Dan raakt ons geld wel op dan
En ik heb alweer een optreden voor vrijdag geregeldquote:Op zondag 23 april 2006 20:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Meteen maar morgenochtend om 10.00 geboekt. (Ik ben dan toch niet aanwezig)
en defensecrasher welkom
Bij mij leeft ie gewoon hoor, en is ie 23 dagen oud, en bestaat de band ook nog steedsquote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef BlackRebel het volgende:
en die mikey pierce is dood door bliksem, dat gebeurt dus altijd met cloners... en vermillion heeft geen leden meer...
Defensecrahser??!!?
hmm, die 21 dagen kloppen ook niet echt...
Entered Popomundo 167 days ago.
Hier zie ik dat ook.quote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef BlackRebel het volgende:
en die mikey pierce is dood door bliksem, dat gebeurt dus altijd met cloners... en vermillion heeft geen leden meer...
Defensecrahser??!!?
Nee hoor, ik ben Mikey Pearce en ik speel bij Vermilion Greetzquote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef BlackRebel het volgende:
bij priorities en skills komen sterren achter je skills te staan, na een aantal updates krijg je een ster... waarschijnlijk heb je nu pas drie updates gehad, dus je moet nog effe wachten, ik geloof dat het iets van 8-10 updates nodig heeft...
Defensecrahser??!!?
Dat staat niet in de guidequote:Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef BlackRebel het volgende:
ben maar niet bang, die komt wel vast te zitten... hij heeft ook gestolen van een aantal vrienden van me, en wordt al gezocht...
heb je je boek laten taggen op het politiebureau? dan heb je nog kans dat je het terugkriijgt...
zo niet, moet je alsnog naar het bureau gaan en al je items laten taggen, kost je niets...
hij staat ook 7e in de global-wanted list
Ik zal kijken of ik toch wel iets in elkaar kan zetten met Photoshop. Dan doe ik dat gelijk als opdracht voor school wat ik moet herkansen, dus dat komt mooi uit.quote:stock price for you.
If you are interested or know anyone who might be, please feel free to contact me or just head down to SnowBurnt Cafe MOS #2 and apply for a position.)
Hope to hear from you.
Ciao!
Katie Southin.
quote:Job Offer!
Heya Robbie,
My name is Katie Southin and I am the proud owner of Melody Incorporated. I have just bought a brand new shop here in moscow called SnowBurnt Cafe MOS #2 and am currently looking for sales people. I pay maximum wage of $1120 and offer staff sales items at stock price, which is 50% off. Just message me asking which item you would like to purchase and I would lower it to stock price for you.
If you are interested or know anyone who might be, please feel free to contact me or just head down to SnowBurnt Cafe MOS #2 and apply for a position.)
Hope to hear from you.
Ciao!
Katie Southin.
Grindcore valt in popo onder Heavy Metalquote:
Ik kom niet verder dan 'The Cowards' en dan een verloop van kleuren op de achtergrondquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik toch wel iets in elkaar kan zetten met Photoshop. Dan doe ik dat gelijk als opdracht voor school wat ik moet herkansen, dus dat komt mooi uit.
Ons laatste concert met de Justice4all Worldtour is op 16-06 in New York. Accepteren?quote:The Cowards has been invited to play at: Discard ALL
Stockholm Globenarenorna
2006-06-19 16:00
Betekent dit dat 'ik' in mijn ovulatie zit? Zoja, kunnen we nog 2 weken wachten op kinderen, want dit is langer dan 12 uur geleden...quote:
I am feeling kinda moody today.
Potverdrie... trouwens.. ik zou maar condooms kopen als ik jou was.. anders heb je straks opeens kinderen van een of andere gekquote:Op woensdag 26 april 2006 16:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
Betekent dit dat 'ik' in mijn ovulatie zit? Zoja, kunnen we nog 2 weken wachten op kinderen, want dit is langer dan 12 uur geleden...
Over Stockholm:
Persoonlijk zat ik te denken om na NY nog ff Kopenhagen aan te doen en om daarna te rusten. Kopenhagen om de worldtour compleet te maken en rusten omdat dat best veel concerten achter elkaar zijn..Stockholm kan dan later nog komen...
Overigens, wie van jullie twee zou ik t beste kunnen volgen, omdat ik er aankomende week (zaterdag - zondag week erna) niet ben.
Nuquote:
Mannen moeten voor de condooms zorgenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Potverdrie... trouwens.. ik zou maar condooms kopen als ik jou was.. anders heb je straks opeens kinderen van een of andere gek
Roep maar als je weer in de stemming bent![]()
Gehad van mn vriendinnutjuhquote:
Ik kom wel ff neukenquote:
Taal volbrachtquote:Recent diary events
Elsbeth Boom and I snuck away for a five minute sweet quickie.
Elsbeth Boom and I had a good time snuggling.
Kan geen make love doenquote:
FF opladenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan geen make love doenJe bent vast te droog
quote:Twan de Hollander and I snuck away for a five minute pleasant quickie.
I was kissed passionately by Twan de Hollander!
Twan de Hollander sang to me. It sounded good.
Twan de Hollander kissed me today.
Twan de Hollander tickled my toes! I asked Twan de Hollander to stop but everyone knows I love when people do that.
Maximiliaan Zaunbrecher and I snuck away for a five minute pleasant quickie.
Maximiliaan Zaunbrecher tickled my toes! I asked Maximiliaan Zaunbrecher to stop but everyone knows I love when people do that.
I was kissed passionately by Maximiliaan Zaunbrecher!
Maximiliaan Zaunbrecher kissed me today.
Robbie Romijn and I snuck away for a five minute decent quickie.
Robbie Romijn and I had a pleasant time snuggling.
Remco van Veen tickled my toes! I asked Remco van Veen to stop but everyone knows I love when people do that.
Remco van Veen kissed me today.
Improved my skills in Basic String Instruments.
I spent some time chatting with friends.
Robbie Romijn tickled my toes! I asked Robbie Romijn to stop but everyone knows I love when people do that.
I was kissed passionately by Robbie Romijn!
Robbie Romijn kissed me today.
Stevens the cat sniffed at me.
Henri Sautter tickled my toes! I asked Henri Sautter to stop but everyone knows I love when people do that.
I was kissed passionately by Henri Sautter!
Henri Sautter kissed me today.
Henri Sautter and I snuck away for a five minute nice quickie.
Marleen Coenen tickled my toes! I asked Marleen Coenen to stop but everyone knows I love when people do that.
Marleen Coenen kissed me today.
My boss yelled at me for being lazy and unfocused.
Finished jam session.
Improved my skills in Basic String Instruments.
I spent some time chatting with friends.
Zeg het maarquote:The Cowards has been invited to play at: Discard ALL
Copenhagen Det Kongelige Teater
2006-05-13 22:00 Accept - Decline
2006-06-21 22:00
quote:Det Kongelige Teater
Type: Club
City: Copenhagen
Quality: truly abysmal
Power Capacity: 780W
Genre: (Weak)
Service cost: 15 ¤
Concert tickets:15 ¤
Law & Order:perfect
quote:The Cowards has been invited to play at: Discard ALL
2006-05-13 22:00 Accept - Decline
London Club Scooby22
2006-06-19 12:00 Accept - Decline
2006-06-21 22:00 Accept - Decline
Beetje rustig aan jongens, heb nog maar 2 condooms overquote:Op donderdag 27 april 2006 11:31 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan niet lovemaken met Elsbeth bij haar thuisWel een Quickie doen
En met Max kan dat weer wel
We hebben weer uitnodigingen gekegen:
[..]
Dat stond er toch echt nog niet toen ik deze vraag stelde!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef BlackRebel het volgende:
als je bij een willekeurige artiest kijkt staat daar rechtsonder in het rijtje Extra's de invite-optie
Ja, maar ik had er 6, en bij elke keer, wie t ook doet, gaat t er een af...Denk ik..Dus ik kan niet kiezen...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
Je moet geen condooms gebruiken met mij he Sautor![]()
Want dan schiet het niet op
Heb al 1 ster bij Modern Rock![]()
Doen? Is wel meteen na de wereldtour...quote:Buenos Aires ® D10S (ModRock)
2006-06-28 14:00 Competition Accept
Niemandquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Veel plezier
Wie heeft er nu een stalker bij?
slet, niet eens zeggen dat er een popo topic is op fokquote:Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuke muziek ookIk hoor net dat ze hun logo in blije Telekidsletters gaan doen
kusje?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:16 schreef daeri het volgende:
[..]
slet, niet eens zeggen dat er een popo topic is op fok![]()
zon wereld tour he? moet je dan in elke stad spelen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
The Krovikan Horror wordt tegenwoordig overal uitgenodigd om te komen spelenDit is onze schedule:
2006-05-05 12:00 The Damned of Helsinki - INFO Helsinki
2006-05-08 12:00 Club Taunus *WP* - INFO Stockholm
2006-05-12 14:00 Metal Meltdown - INFO Berlin
2006-05-15 14:00 Suomi-Valman HeviklubiIII - INFO Copenhagen
2006-05-17 18:00 Pussy Punk Park [punk] - INFO London
2006-05-20 14:00 RumpanBar - INFO Stockholm
2006-05-25 18:00 Broos' Booze & Brews Bar - INFO Amsterdam
2006-05-29 22:00 Walhalla - INFO London
2006-06-01 12:00 RumpanBar - INFO Stockholm
2006-06-05 12:00 The Red Nosed Poodle - INFO Moscow
2006-06-10 18:00 Broos' Booze & Brews Bar - INFO Amsterdam
2006-06-14 12:00 Heavy Metal London (HIG) - INFO London
2006-06-23 12:00 The Intrepid Fox [HeavyM] - INFO London
2006-07-03 16:00 The Intrepid Fox [HeavyM] - INFO London
kennen wij dat ook ff plannen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, je moet bijv. starten in Stockholm, dan de hele wereld rond en uiteindelijk weer eindigen in Stockholm
Rustigquote:
okquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rustigeerst dit programma een keertje afwerken, daarna zien we wel verder
niet echt neequote:Op donderdag 4 mei 2006 15:57 schreef BlackRebel het volgende:
en nu komt de The Krovikan Horror eindelijk in een club van Rebel Inc.
maar die daniel van jullie ziet er niet echt actief uit
hij is inactief.. doe dr wat anquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idd, Daniel logt maar 1x per 2 dagen in ofzo, en dan voert ie nog geen reet uitHet is dat het een goeie vriend van me is, anders had ik hem al uit de band getrapt
Hij is nu gaan werken, zal rond 5 uur wel thuis zijn. Als hij dan nog weigert om naar Helsinki te vliegen, is het exit Daniel Adolfssonquote:
okquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij is nu gaan werken, zal rond 5 uur wel thuis zijn. Als hij dan nog weigert om naar Helsinki te vliegen, is het exit Daniel Adolfsson
CHASTEquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:16 schreef maniack28 het volgende:Hehehee... we zijn nog niet eens klaar
100 euro weg
Misschien heeft iemand een quickie gedaan dan teleporteer je naar zijn of jouw huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |