abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 april 2006 @ 19:17:07 #151
147398 Floridinges
Libertarische Floripas
pi_37222028
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:59 schreef StefanP het volgende:
Hoezo ongebreidelde naiviteit. Blijf jij maar lekker geloven in de goedheid van de islam en de bereidwilligheid van de politiek in NL en de EU om je te beschermen, dan koop ik nog een magnum om mezelf te verdedigen.

Je moet wel heel ver van deze wereld zijn om nog steeds niet te zien dat de islam maar een doel heeft, en dat dat in Nederland inmiddels aardig bereikt wordt. De politiek intereseert het niet, die zijn te druk bezig met valse schuldgevoelens jegens alles met een kleurtje om iets te doen aan de moslimproblematiek.

Ik geloof dat moslims het bijzonder op westerse vrouwen gesteld hebben, dus ik wens je veel plezier.
Heb je het tegen mij, de libertarische Floripoes?

Die gelooft noch in de Nederlandse, noch in de EU-politiek, en ze gelooft ook niet in het bindende element van Godsdienst.
Nu! Naast de vertrouwde étatistische Floripas is er nu ook de smaak libertarier. Romig, gegarandeerd overheidsvrij, met slagroom en een kers erop.
Te verkrijgen op de betere subfora!
pi_37223274
Altijd komisch dat een topic over een Ethiopiër in Duitsland weer uitmondt in een debat over hoe slecht de moslims wel of niet zijn

Zijn Ethiopiërs ook moslim ?
  zondag 23 april 2006 @ 19:55:03 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37223378
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:51 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
Altijd komisch dat een topic over een Ethiopiër in Duitsland weer uitmondt in een debat over hoe slecht de moslims wel of niet zijn

je hebt ook Ethiopische christenen en Ethiopische joden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 23 april 2006 @ 19:59:53 #154
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_37223515
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:06 schreef Ippon het volgende:

[..]

Nee, hij heeft gelijk.
Nee, hij heeft ongelijk!

Gha! Daar kun je niet tegenop he!
Krekker is de bom!
pi_37223657
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

oei , een negroïde jood ... tja , dan ben je in Duitsland helemaal de pineut
pi_37223780
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:51 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

Toevallig is er een aanzienlijke Islamitische minderheid in Ethiopie. Niet dat dit iets met deze walgelijke mishandeling van doen heeft, inderdaad.
  zondag 23 april 2006 @ 20:12:27 #157
147398 Floridinges
Libertarische Floripas
pi_37223960
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:07 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Toevallig is er een aanzienlijke Islamitische minderheid in Ethiopie. Niet dat dit iets met deze walgelijke mishandeling van doen heeft, inderdaad.
Johan, je weet toch dat moslims een hogere pijngrens hebben dan christenen en joden, en dat het dus minder pijn doet als je een moslim slaat?
Nu! Naast de vertrouwde étatistische Floripas is er nu ook de smaak libertarier. Romig, gegarandeerd overheidsvrij, met slagroom en een kers erop.
Te verkrijgen op de betere subfora!
  zondag 23 april 2006 @ 20:31:40 #158
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37224731
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:59 schreef StefanP het volgende:
Hoezo ongebreidelde naiviteit. Blijf jij maar lekker geloven in de goedheid van de islam en de bereidwilligheid van de politiek in NL en de EU om je te beschermen, dan koop ik nog een magnum om mezelf te verdedigen.

Je moet wel heel ver van deze wereld zijn om nog steeds niet te zien dat de islam maar een doel heeft, en dat dat in Nederland inmiddels aardig bereikt wordt. De politiek intereseert het niet, die zijn te druk bezig met valse schuldgevoelens jegens alles met een kleurtje om iets te doen aan de moslimproblematiek.

Ik geloof dat moslims het bijzonder op westerse vrouwen gesteld hebben, dus ik wens je veel plezier.
Waar jij over praat zijn extremisten, een paar rotte appels die een grote massa opjutten.
En dat lukt ze nog aardig ook omdat de media graag negatieve berichten over moslims verspreiden.
Want dat is wat de mensen willen horen. En ik snap niet waarom er gelijk over een hele religie gesproken moet worden. Het slaat gewoon nergens op. Mensen moeten een keer leren niet iedereen over 1 kam te scheren.
  zondag 23 april 2006 @ 21:10:29 #159
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_37226136
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan nog, je hebt ook blanke Moslims, so? Wat heeft de problematiek rondom de Islam in hemelsnaam te maken met dit onderwerp?
Krekker is de bom!
pi_37384271
quote:
Racistische mishandeling toch niet zo racistisch
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Het Parool
Gepubliceerd: vrijdag 28 april 2006 @ 10:26
In Duitsland stond de afgelopen week de mishandeling van een uit Ethiopië afkomstige Duitser groot in het nieuws. Ook de buitenlandse pers berichtte uitgebreid over deze 'racistische aanval'. De Ethiopiër werd in het stadje Potsdam door twee onbekende personen zwaar mishandeld. De man liep daarbij ernstig hersenletsel op. Tijdens de mishandeling had de man zijn mobiele telefoon ingeschakeld. Via een voice-mail was te horen dat de twee belagers hem uitscholden voor 'vuile neger'.

Politici spraken schande van de gebeurtenis en buitelden over elkaar heen om deze racistische daad te veroordelen. Maar ook de politie deelde die mening. Hoofdcommissaris Bruno Küpper van Potsdam sprak van een ''racistische misdaad, zoals in lange tijd niet is voorgevallen.'' Een aantal politici die een slag om de arm namen en zeiden dat er nog niks vast stond, werden weggehoond omdat ze de racistische daad zouden bagatelliseren.

Inmiddels zijn de twee daders gearresteerd. En het lijkt toch even wat anders in elkaar te zitten dan men eerst had aangenomen. Het ging om een 29-jarige man (een bekende van de politie) en een dertigjarige man. Geen van beiden heeft ooit iets met rechts extremisme van doen gehad.

Bovendien blijkt het slachtoffer behoorlijk dronken te zijn geweest tijdens het incident. Vlak voor de mishandeling was hij een bus uitgezet omdat hij een chauffeur lastig viel. Toen de twee daders langsliepen, schold hij hen uit voor Schweinen (varkens). Dat leverde hem een forse, welgemikte klap op, op zijn oog. Daarbij zou een deel van het bot zijn versplinterd en in de hersens gedrongen. Maar meer dan één klap was er niet uitgedeeld. Dat de twee hun slachtoffer voor vuile neger uitmaakte, was waarschijnlijk het antwoord op zijn belediging van schweinen.
Voor de volledigheid.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  vrijdag 28 april 2006 @ 18:32:51 #161
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37384372
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:36 schreef Meki het volgende:

[..]

je moet je eens schamen
iemand die een racistische aanval goedkeurt is hetzelfde als de dader
Sjemig, kort pikke vandaag?

Hij keurt het toch niet goed, hij vraagt zich alleen af waar al die ophef over is.

Typisch weer een hoop media geschreeuw maar uiteindelijk wordt er toch niets tegen gedaan.

En hij vraagt zich af waarom die man 3 verschillende aanwijzingen moet krijgen, alsof de media ook nog even duidelijk wil maken dat het een allochtoon is.
  zaterdag 29 april 2006 @ 02:32:25 #162
46960 StefanP
polemicist
pi_37395291
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:29 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Voor de volledigheid.
Hij kreeg dus waar hij naar solliciteerde: een draai om z'n oren.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 29 april 2006 @ 10:21:09 #163
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_37397039
Het racisme kwam dus van een man die alles aan Duitsland en haar bevolking te danken had of een overdosis alcohol of een combinatie van beide.
pi_37397437
als ik het nu teruglees, vraag ik me af of hier wel sprake was van rasisme

we hebben te vroeg geoordeelt dat het rasisme zou zijn..komt omdat we het principe van hoor en wederhoor niet hadden toegepast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')