Yep en nog een fout dorpje ookquote:Op woensdag 19 april 2006 16:55 schreef Niekos het volgende:
oss is toch een dorp of wat?
Urk/Volendam achtig fout ?quote:
nee dat niet. Er wonen eigenlijk alleen maar kanker boeren die denken dat ze boeren zijn zoals de volendammers. Maar eigenlijk zijn het gewoon onwijze kut adjes en nerdo's. Vatos Locos zeg maarquote:
Die auto's!!!quote:
Hmmz meer die nieuwe Urban stijl fout, echt van alle rapgroepjes die ik ken is NBK gewoon te triest voor woorden.quote:
Is een huurauto genaamd BMW, zonde dat zulke mensen in zo`n auto rijden, deze mensen halen heel het imago van BMW naar beneden.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:04 schreef Guilin het volgende:
[..]
Die auto's!!!![]()
Die linkse is om precies te zijn, de über gangster auto: Toyota Aygo 1.0 12V.
Wat een gangster!
Het is helemaal geen BMW, die rechter is een BMW.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Is een huurauto genaamd BMW, zonde dat zulke mensen in zo`n auto rijden, deze mensen halen heel het imago van BMW naar beneden.![]()
Het is toch echt een BMW kijk maar naar die grillquote:Op woensdag 19 april 2006 17:08 schreef Guilin het volgende:
[..]
Het is helemaal geen BMW, die rechter is een BMW.
EDIT: Voor de kijkers links en rechts dus hè.
Owned.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is toch echt een BMW kijk maar naar die grill
Het is een nieuwe BMW
Als Sesamstraat afgelopen is...quote:Op woensdag 19 april 2006 18:33 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hoe laat komen die gasten eigenlijk online?
Louis zegt:quote:Op woensdag 19 april 2006 18:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als Sesamstraat afgelopen is...
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als Sesamstraat afgelopen is...
No Shitquote:Op woensdag 19 april 2006 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand in mijn klas zit daar bij motherfuckerszzz![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haal jullie woonplaatsen alvast maar uit jullie profiel
Komen ze ons anaal neuken ?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staat niet op de foto
Opletten als ik hem roepHEBBUH PROBLEME
Haal jullie woonplaatsen alvast maar uit jullie profiel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |