quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Die achtervolgen elkaar door het huis net zo lang tot iemand z'n vinger in de ander z'n kont heeft gedrukt.
Bwahahahaquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Eigenlijk heel raar als ik het teruglees, hahaha!
Ik ken trouwens een stel dat weer een ander spelletje heeft. Die achtervolgen elkaar door het huis net zo lang tot iemand z'n vinger in de ander z'n kont heeft gedrukt. Aangezien bij mij de kleren aanblijven, is het, vergeleken met eerdergenoemd spelletje, vrij onschuldig.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ken trouwens een stel dat weer een ander spelletje heeft. Die achtervolgen elkaar door het huis net zo lang tot iemand z'n vinger in de ander z'n kont heeft gedrukt.
Alleen als ik dan met zo'n vet belgisch accent mag zeggen: "Tja, ik zie je echt heel graag, maar ik kon het niet laten om <insert naam van andere meisje> te poepen"quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Niemand anders die wel eens 'temptation eilandje' speelt?
Nou da’s het leuke hiervan. Het aantal scenario’s is praktisch onbeperkt. En ze hoeven niet perse seksueel getint te zijn. Sterker nog, ik vind normale scenario’s die pas na verloop van tijd seksueel worden leuker. En eehh, the sky is the limit qua fantasie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Da's een fantasietje die ik nog nooit nagespeelt heb. Is ook het mooist als je echt op een onbewoont eilandje zit.
Ja, de meeste mensen realiseren zich helaas nog steeds niet dat seks voor 90% tussen de oren zit. Voor die mensen is seks ‘zo snel mogelijk die tampert naar binnen frommelen, klaarkomen, en gaan slapen’. Terwijl het ZOVEEL meer kan zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, da's waar! Ik fantaseer af en toe de meest gekke dingen.
Ik ben inderdaad heel graag de gewonde soldaat die uit het krijgsgevangenkamp is ontvlucht der rimboe in, en daar liefdevol door het onschuldige en maagdelijke papoea meisje wordt verpleegd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef erodome het volgende:
De populairste striprollen voor vrouwen
politieagente
meesteres
schoolmeisje
secretaresse
verpleegster
tijgerin
non
soldaat
schoonmaakster
gangstergirl
'glitter & glamour'