Hendrika dus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef ElisaB het volgende:
Ow, wat ik helemaal vergat
Pjèr is een manneke en Dirkje een vrouwtje
Rijkeluiswensquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik help het je hopenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:08 schreef Vava het volgende:
Ik hoop dat ik gelijk heb want ik denk dat het goed komt!
Dirkje ís een meisjesnaam dus dat klopt dan mooiquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef ElisaB het volgende:
Nee, dat weten we niet. Ik zei vanavond nog tegen de DA dat ik dat eigenlijk wel jammer vind. Ik heb altijd gedacht dat het een mannetje was, want zo zag het er van achteren uitquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
En misschien een gekke vraag maar is eigenlijk duidelijk wat Herman was?
O en Elisa, je mag trots op julliezelf zijn. Zoveel inzet![]()
Kan de dierenarts het niet meer nakijken? Als je hem in wat kranten pakt ontdooit hij niet toch?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat weten we niet. Ik zei vanavond nog tegen de DA dat ik dat eigenlijk wel jammer vind. Ik heb altijd gedacht dat het een mannetje was, want zo zag het er van achteren uit
Pokkehontas heeft Herman helemaal ingepakt in een stoere rode zakdoek. Denk dat er weinig meer aan te zien is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan de dierenarts het niet meer nakijken? Als je hem in wat kranten pakt ontdooit hij niet toch?
Ik snap het; ben zelf ook nieuwsgierigquote:Of ben ik nu totaal morbide bezig? Ik bedoel het uit oprechte nieuwsgierigheid![]()
Yeps. Onderhuids. Maar wij hebben nog niet gespoten hoor. De DA's hebben het tot nu toe gedaan. Mocht het morgen weer nodig zijn, dan gaan wij het wel zelf doen. Zegt Pokkehontasquote:Hoe spuiten jullie Pjèr en Dirkje in eigenlijk? Echt 'spuiten' met naalden?
Tsja, wat is het alternatief? Zomaar dood laten gaan. Van mn leven nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef DarkElf het volgende:
ik vind jullie iig echte helden zoals jullie ermee bezig zijn
natuurlijk niet! dat bedoelde ik ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, wat is het alternatief? Zomaar dood laten gaan. Van mn leven niet
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef DarkElf het volgende:
ik vind jullie iig echte helden zoals jullie ermee bezig zijn
Ik snapte je hoor; zo goed kende ik je wel geloof ikquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:48 schreef DarkElf het volgende:
natuurlijk niet! dat bedoelde ik ook niet
nou ja, tis laat.
We snappen mekaar weerquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:01 schreef DarkElf het volgende:
schreef ook tis laat omdat ik er verder wel vanuit ging dat je me snapte.
en wat jij schrijft, snap ik ook.
overal in je posts lees je erg veel zorg door voor je huisdieren en die manier waarop je erin staat voelt erg zoals ik bijv over mijn drie poezen denk. je wilt gewoon het beste voor ze en die zorg maakt je erg verantwoordelijk.
(snap het zorg gevoel ergens wel, heb zelf een kat die al een paar jaar chron. bronchitis heeft en af en toe echt ziek is...
zo nou hoop dat dat duidelijker was, geloof dat ik zo maar eens naar bed moet
Dat is de kippendokterquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Met DA's die liggend lijken op een stoere zeebonk kan er toch niks mis gaan meer
Egwelquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Herman in een stoere rode boerenzakdoek, dat verdient ie daar is niets morbide aan
Idd, hij was stoer en zal stoer blijvenquote:
Och wat sneuquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:05 schreef DarkElf het volgende:
de dame in kwestie is ff beroerd deze week. hoop dat ze zichz snel weer beter gaat voelen.
Een stoer kereltje. We zullen een stoer urntje voor hem uitkiezen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |