Nope. Ze heeft er een memo doen uitgaan:quote:Op donderdag 20 april 2006 15:55 schreef Nilasha het volgende:
Fijn dat Pluim zich weer zo lekker voelt! Kijkt ze nog wel eens bij de kitjes?
Ergens zou het me nix verbazen als we ze lekker zelf houdenquote:
Nou moe, inderdaad. Alles goed wel wel, maar als er nog meer beginnen met kwakkelen, dan wordt het best lastig om ze zonzijde te houden. Maar goed (fingers crossed): het gaat prima met onze huis-delquote:Wat fijn dat Pluim weer haar koninklijke eigengereidheid is
Eigenlijk is het de komende uren nog een dubbeltje op zn kant. Het moet tussen nu en 24 uur beter gaan, anders is het waarschijnlijk gebeurd. Zeker weten doe je het nooit, maar als ze zelf niet herstellen, houden we ze op water en antibiotica ook écht niet in leven. Dus zoiets... gokken we...quote:Op donderdag 20 april 2006 17:05 schreef Alicey het volgende:
Is er al een verwachting hoe lang het zal duren totdat het pluimvee weer een beetje gezond is?
Oei.. Is dan minder goed dan ik dacht..quote:Op donderdag 20 april 2006 17:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de komende uren nog een dubbeltje op zn kant. Het moet tussen nu en 24 uur beter gaan, anders is het waarschijnlijk gebeurd. Zeker weten doe je het nooit, maar als ze zelf niet herstellen, houden we ze op water en antibiotica ook écht niet in leven. Dus zoiets... gokken we...
Ach Elies...die lieve Herman...quote:Op woensdag 19 april 2006 08:15 schreef ElisaB het volgende:
Helaas heeft Herman de aanval van diarree niet overleefd
Na de voeding van 2:00 is ie gaan slapen. En vanaf dat moment is het me eigenlijk niet meer gelukt om hem wakker en drinkend te krijgen. Ik heb de hele nacht bij hem gezeten. Een paar minuten voor zevenen was het over. Gelukkig was beeb ook net uit bed en waren we er dus allebei bij.
Tis kut
spannende tijd dan....quote:Op donderdag 20 april 2006 17:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de komende uren nog een dubbeltje op zn kant. Het moet tussen nu en 24 uur beter gaan, anders is het waarschijnlijk gebeurd. Zeker weten doe je het nooit, maar als ze zelf niet herstellen, houden we ze op water en antibiotica ook écht niet in leven. Dus zoiets... gokken we...
Ja. We zijn nét mensen en hebben af en toe best iets te mopperen, maar op dit soort momenten kun je het niet beter treffen dan met mijn familie. Als het nodig is, zijn ze er zonder dat je erom hoeft te vragen. Andersom werkt het overigens net zo. Uiteraard. Mijn broer en ik zijn zo ook groot gebracht: is er stront aan de knikker bij je naasten, dan sta je er. Linksom, of rechtsom.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:53 schreef CartWOman het volgende:
Kom op Dirkje en Pjèr, jullie kunnen het!![]()
Schattige foto's weer.
Heerlijk Elies, zo'n fijn gezin en fijne familie.
Ik hoop dat ik gelijk heb want ik denk dat het goed komt!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Zo, er zit weer een plens water in! En nu... moeten ze het zelf gaan doen! We hebben water en naalden mee, voor als we morgen in de loop van de dag nog wat willen toevoegen. Hoe staat het ervoor... voor mijn gevoel wel iets beter. Ze zijn levendiger en de poep wordt iets minder dun. Het begint af en toe al stopverf te worden. Het kan nog steeds allebei de kanten op, maar het gaat in elk geval niet slechter.
Da wast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |