quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog geen tijd gehad om een nieuwe te openen
Update: een van de kleintjes heeft diarree. Dat maakt het voeden tot een dagvullend programma (voeden, schoonmaken, schoonmaken, voeden). DA is net geweest en heeft zowel de kleintjes als Pluim (die dus met een ontstoken oog en een dicht neusgat zit) op de antibiotica gezet.
Ze gaan op zich prima, alleen ze groeien niet hard genoeg. Om maar niet te zeggen: ze groeien amper. En dat is niet goed! Gelukkig zijn ze wel levendig en zien ze er sterk uit.
Maar goed; we hollen ons te pletter dus. Je kan er maar druk mee zijn
Duim allemaal vooral mee, want het moét goedkomen!
De laatste 24 uur is het in toenemende mate een kwestie van op poten zien te krijgen. Ik heb geen moment meer aan geslachten gedacht. Maar als ze dit te boven komen, zal ik het vást nog wel eens vragenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:05 schreef deedeetee het volgende:
Is er nu al meer bekend over het geslacht van de kittens ??
Kortom ElisaB heb je er aan gedacht om de DA deze prangende vraag te stellen![]()
De allereerste voeding hebben we met de sonde gegeven. Niet echt handig (het moet met zn tweeen, want alleen lukt het niet) en tot nu toe ook niet echt nodig, want tot vanavond 21:00 hadden ze geen problemen met drinken uit de flesjes. Maar als Herman vannacht niet meer wil, zal ie morgen toch moeten. Dus dan gaan we dat doen. In elk geval is er bij Herman sinds de enorme diarree van het einde van de middag nog ruim 10cl ingegaan (en in gebleven). Bovendien heeft ie nog een beetje geplast, dus het werkt nog wel en uitgedroogd zal ie nog niet zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:48 schreef owlet het volgende:
Is het wellicht een idee om te sonderen inplaats van met flesjes aan de slag te gaan? Het gaat veel sneller, is veiliger en je kan wat makkelijker dwangvoederen waardoor ze meer eten en beter aankomen.
Als een kundig persoon zoals een dierenarts het je uitlegt is het heel makkelijk.
Ik heb inmiddels heel wat diertjes zo groot gebracht, van kittens tot verweesde stinkdiertjes en ik kan het echt aanraden.
Kijk bijvoorbeeld eens hier
of hier
Slechts een paar willekeurige linkjes via google.
hermanquote:Op woensdag 19 april 2006 09:42 schreef ElisaB het volgende:
Maar verder is de stemming hier toch maar droevig. Arme lieve Herman
Ik denk dat hij gisterenavond best wat buikpijn heeft gehad, maar toen was ie nog levendig en wilde hij nog wel. Daarna is ie gaan slapen en vanaf een uurtje of 3:00 vannacht heeft hij er weinig meer van meegekregen. Dat is wel een geruststelling. En hij is niet alleen geweest.
En nu moet ik eens naar bed denk ik. Toch maar gaan proberen te slapen, want ik ga er vanuit dat er komende nacht toch weer twee willen eten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |