abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37092834
*uit lurkstand komt*

Agossie, Hermanneke. . Shit is dat he, doe je je stinkende best en dan nog overlijdt zo'n beestje. Er is vaak zo weinig van te zeggen als het op deze manier gaat. Been there, done that en het blijft shit.

Maar meer dan je best kan je niet doen, dames! Pjèr ( !!!!) en Dirkje ( !!!! ) moeten nu potverdulle heel hard gaan groeien en doorzetten!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 19 april 2006 @ 13:14:19 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37093071
:Logisch dat pluim blert...zijn net mensen

Moeder poezen weten precies hoeveel jongen ze hebben. Als een kitten sterft kan je 'm ook maar beter snel uit het nest halen. Elk kitten heeft namelijk een specifieke geur en het kan zijn dat als de dode kitten er te lang ligt, dat het die geur gaat afgeven aan de anderen en dat zal mama poes niet zo leuk vinden.

Het is heel dramatisch...en knap klote als je zo je best hebt gedaan. Ik heb ook een paar keer doodsangsten uitgestaan emt die van mij ..maar dat zijn uiteindelijk 5 kerngezonde etters geworden.
Je kunt er helaas niet veel aan doen...als het niet zo moet zijn.

Concentreer je maar lekker op de 2 andere helden
pi_37094157
ach nee, arm beestje Lijkt me erg moeilijk als je er zo mee bezig bent en je best doet om dan zo'n kleintje weg te zien zakken .......

Hopen dat die andere twee snel lekker gaan groeien en gezond blijven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_37094365
a gossie kleine Herman

Zet 'm op Dirkje en Pjèr!!!

voor Elisa en Pokkahontas!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 19 april 2006 @ 14:06:25 #55
133912 frontignan
http://www.geocities.com/catte
pi_37094403
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:28 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ah shit, kom ik eens kijken hoe het met het grut gaat en dan dit...ondanks jullie goede zorgen.

Herman

Veel sterkte en succes met de andere twee.
groetjes carla
en veel sterkte
pi_37095302
Arme Hermannetje

Wat zijn jullie toch super(poeze-)moeders
  woensdag 19 april 2006 @ 14:42:41 #57
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37095419
Arme Herman
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 19 april 2006 @ 14:51:54 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_37095639
A Gos, wat jammer dat Herman het niet heeft gered. Heel veel sterkte en de andere twee komen er zeker weten helemaal bovenop.

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_37095987
Verdomme.... da's een voelbare knauw.
Kan me jullie zomaar voorstellen. Arm klein ding. En arme jullie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 15:47:01 #60
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_37097275
Agossie, arme Herman Was al bang dat hij het niet zou redden toen ie zo ontzettend aan de dunne was

Heel veel sterkte met de rest
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 april 2006 @ 17:00:38 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37100086
jammer
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 19 april 2006 @ 17:14:01 #62
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_37100554
Pokkehontas is net weer naar de DA geweest voor weer wat vocht voor Dirkje. Morgenochtend om 8:00 weer. Dirkje is niet zo slecht als Herman was, maar zeker ook niet zo goed als Pjèr.

Ik ga zo nog maar even slapen en vooral hard blijven duimen!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_37100900
Duimen doen we zeker, en met z'n allen, dan moet het toch gewoon goed komen met Dirkje en Pjèr!
If gymnastics were easy, it would be called football!
  Trouwste user 2022 woensdag 19 april 2006 @ 17:26:07 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_37100941
M'n naamgenootje.

Kusjes voor jullie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37101620
Aaaaah arme Heman

Sterkte met de rest van de poezen maar zo te lezen zit dat wel goed
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_37102731
Ach jeetje ElisaB!! Heel veel sterkte met dit verlies!
Arme Herman...
=^.^=
  woensdag 19 april 2006 @ 18:40:54 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37102974
Misschien moet de TT worden aangepast?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37103463
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien moet de TT worden aangepast?
Daar zeg je zo wat ja

Ik vind het zo sneu dat Herman het niet gehaald heeft
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_37104165
Ach toch.... arme Herman... Maar kom op Dirkje!!! Hier wordt ook geduimd voor kleine D. Ik heb de TT even een beetje aangepast. Als je hem nog anders wilt hebben even roepen hoor!
  woensdag 19 april 2006 @ 21:31:14 #70
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_37108903
Jeetje, Herman . Wat ontzettend klote ElisaB.
Zet 'm op Dirkje! Als Pjèr het kan, kun jij het vast ook.
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_37112503
Alvast goedemorgen Elies en Pokje,
hopelijk hebben jullie een beetje kunnen slapen/elkaar aflossen ?

* Bluezz wacht wat ongeduldig op een update.

PS.. wat hebben jullie met Herman gedaan? Naar de D.A. gebracht?
En vonden de miniatuurtjes het niet hartverscheurend

donderdag 20 april 2006 @ 02:26:42 #72
33954 ElisaB
pi_37116933
Nog even een snelle update: ik ben zojuist (om 1:00) met Pjèr en Dirkje toch weer even voor wat vocht naar de DA geweest. Het was nodig. Pjèr begint sinds vanmiddag ook flink leeg te lopen en dat is niet goed. We hopen dat de antibiotica (of gewoon hun eigen groei) nu gaat aanslaan, en het water (onderhuids) is bedoeld om ze in elk geval de mógelijkheid te geven te overleven.

Ik heb de DA gevraagd eerlijk te zeggen wat ze ervan vond, en ze zei heel stellig: "Goed dat je bent gekomen, en als ik jullie was ging ik voor alles of niets. Dus zeker niet opgeven!" DA heeft in diezelfde lijn het water aangevuld met een ontstekingsremmer. Een stevig middel, maar baat het niet, dan schaadt het niet.

En nu is het eigenlijk simpel: óf ze redden het niet en het is binnenkort voor beide over, óf de antibiotica en de ontstekingsremmer slaan aan en ze zijn er binnenkort bovenop. Op deze manier verder gaan, kan namelijk niet (wij wel, maar zij niet).

We houden de wacht bij ze en wisselen elkaar af. Ik heb vandaag overdag twee keer een uurtje of drie geslapen, en zojuist is Pokkehontas te bedde gegaan. Ik heb het zelf emotioneel redelijk zwaar gehad vannacht en vandaag. De continue strijd (het dillemma: moet ik iets doen, kan ik iets doen, moet ik ze beter laten slapen, moet ik ze wakker maken en toch maar voeden, moet ik de nachtdienst bellen) vind ik vreselijk. En dat komt natuurlijk bovenop het feit dat ik een watje ben en het héél slecht kan verdragen als onze beesten het zwaar hebben. Maar nu ben ik er gerust op: meer dan wat we nu hebben gedaan, kan écht niet. Als ze straks om 3:00 niet willen eten, dan hoef ik me geen zorgen te maken over uitdroging. Als ze niet willen, dan is dat niet omdat wij ze niet hebben geholpen te willen, maar dan willen ze gewoon niet. Of met de DA te spreken: dan is er niets dat jullie of wij kunnen doen om ze ermee te helpen, want nu hebben we voor de komende nacht écht alles gedaan wat we kunnen.

En dat geeft de ElisaB (en Pokkehontas) rust; peace of mind.

En voor arme Herman was de diarree té heftig. Daar had geen vocht meer aan geholpen. Het kwam en was als een mokerslag. Van prima in orde tot op, over en uit was een kwestie van een paar uur. Bij Dirkje waren we er sneller bij. Pjèr heeft een dagje extra gehad om te groeien (die is daardoor bijna de helft zwaarder dan zijn broertjes) en ook bij hem waren we er snel bij. Dus wie weet...

Herman heeft een poosje in een mooi kistje gelegen en is daarna met een door Pokkehontas (kunstig) gevouwen kleedje de vriezer in gegaan. Een beetje klinisch misschien, maar begraven in de tuin willen we niet (dat is hier sowieso lastig, maar we willen niet het risico lopen dat een van de anderen 'm weer opgraaft). Dus wordt Herman binnenkort gewoon netjes gecremeerd. En dan mag ie in een mini-urntje in onze urnen-galerij (lang verhaal, maar door allerlei omstandigheden hebben we thuis een aantal urnen staan; eentje meer of minder maakt ook niet uit. En we zijn niet morbide en kicken niet op urntjes, maar dat heb je nou eenmaal wel eens; wie bij ons op visite komt, zal ze waarschijnlijk niet eens zien staan).

De miniatuurtjes waren allebei erg sneu; het was hier vanmorgen echt een droevige boel. Mini-miniatuurtje heeft van strijkkralen direct iets gemaakt voor Herman. Dat was erg schattig

En nu ga ik eens even aan het werk; laptop op schoot, naast de kraamkamer! Ik kan niets voor ze doen (behalve af en toe voederen), maar als het niet goed met ze gaat, wil ik in elk geval niet liggen te slapen!

Ik gok zomaar dat we over 24 uur weten welke kant het op gaat: of het over is, of overwonnen is. We duimen voort!

[ Bericht 0% gewijzigd door ElisaB op 20-04-2006 05:10:35 ]
  donderdag 20 april 2006 @ 05:09:59 #73
33954 ElisaB
pi_37117438
Weer een updat-tje

Sinds het laatste bezoek aan de DA heb ik twee voedingen gegeven: de eerste om 3:00 en de tweede zojuist. Beide kleintjes zijn redelijk alert (Dirkje is de afgelopen uren pittiger dan ie vanmiddag en vanavond was) en hebben wat gedronken. Enthousiast zelfs (in vergelijking met eerder op de dag that is; concreet betekent het dat ze er nu weer bij piepten en trappelden, waar - vn Dirkje - eerder het zich passief liet aanleunen). Dirkje heeft nog steeds dunne, maar plast ook nog (er zit dus nog vocht in) en Pjèr poept in vergelijking met eerder amper meer.

Alles kan straks weer anders zijn (was gisteren nacht immers ook), maar op dit moment vind ik ze er beter aan toe dan vanmiddag. Er zit in elk geval leven in!

Over twee en half uur mogen we weer naar de DA voor de check, wat vocht en wat antibiotica. En dan moeten de heren het de komende dag dus gaan maken.

Ik ga even op de bank liggen voor een klein tukje
pi_37117599
* Bluezz duimt verder voor de 2 kotertjes
Wat goed van jullie zeg!
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 06:38:01 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37117603
jeetje meid, hoe houden jullie het vol.
diepe bewondering
maar o, wat zullen jullie af en toe op je tandvlees lopen.
kom op kleintjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 07:11:35 #76
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37117693
voor jullie! Ik vind het echt geweldig hoe jullie voor die ukkies zorgen Ik hoop dat ze nu snel opknappen en dat jullie dan weer een beetje aan je rust toekomen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 april 2006 @ 07:35:43 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37117770
Och jeetje. ik lees het nu pas, van Herman. Wat ontzettend jammer dat hij het niet heeft gered.

Maar wat een super poezenverzorgers zijn jullie!! Hermanneke heeft een kort maar wel héél liefdevol leventje gehad
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37117889
Hermannetje of Hervrouwtje heeft zoveel liefde gehad en is lekker bij z'n twee broertjes/ zusjes geweest! Meer kan een katje van een week oud zich niet wensen.

O.k., dat kannie wel.... Het was nog veel beter als Pluim hem had gepamperd.

Maar als je de omstandigheden in het oog neemt, heeft Herman de beste verzorging gehad die er was! Echt respect voor wat jullie allemaal doen! Zet 'm op!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_37119468
Hopelijk komt vandaag de omslag en gaan de twee kleintjes het redden.

Ik word stil van jullie zorgzaamheid en liefde voor dieren.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_37119574
Wat goed van jullie zeg!! Ik hoop echt dat Dirkje en Pjer het gaan redden!! Kom op kleintjes!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:46:38 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37120733
* Brighteyes is benieuwd hoe het vanochtend gegaan is!
  donderdag 20 april 2006 @ 14:18:17 #82
33954 ElisaB
pi_37126812
Goedemiddag; ik heb geslapen

Ze doen het nog! En ik vind - nu een paar uur later - zelfs weer iets beter dan afgelopen nacht! De dunne van Dirk is er nog even hard als eerder, maar er zit meer leven in. Hij kruipt, hij piept en hij drinkt.

Pjèr gaat eigenlijk ook iets beter. Het was er al niet zo slecht mee, maar zijn dunne lijkt minder dun te worden. Eten doet ie onverminderd.

Net gebeld; om 16:00 worden we weer verwacht bij de DA voor de middagcheck
  donderdag 20 april 2006 @ 14:20:24 #83
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_37126875
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:18 schreef ElisaB het volgende:

Ze doen het nog! En ik vind - nu een paar uur later - zelfs weer iets beter dan afgelopen nacht! De dunne van Dirk is er nog even hard als eerder, maar er zit meer leven in. Hij kruipt, hij piept en hij drinkt.

Pjèr gaat eigenlijk ook iets beter. Het was er al niet zo slecht mee, maar zijn dunne lijkt minder dun te worden. Eten doet ie onverminderd.

die DA verdient goed aan jullie in deze tijd

maar blij te horen dat het goed lijkt te gaan
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 14:21:55 #84
13151 crew  Rewimo
pi_37126934
Tof dat het de goede kant op lijkt te gaan met de ukken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 april 2006 @ 14:30:45 #85
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37127227
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:18 schreef ElisaB het volgende:

dat ze maar snel weer dikke peop hebben, en wat zijn jullie een vreselijk lieve goeie poezenmoeders
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:31:18 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37127242
Zet hem op poesjes! En meiden natuurlijk! Alle vier bikkels!
  donderdag 20 april 2006 @ 14:32:04 #87
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37127269
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:20 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

maar blij te horen dat het goed lijkt te gaan
daar zeg je me wat.

Kunnen we anders niet net zoals voor Beestjuh een donatiegebeuren in het leven roepen?

Ik wil best bijdragen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:33:07 #88
33954 ElisaB
pi_37127308
quote:
Op donderdag 20 april 2006 06:38 schreef lady-wrb het volgende:
maar o, wat zullen jullie af en toe op je tandvlees lopen.
!

Ja, dat tandvlees komen we deze dagen regelmatig tegen Maar zolang tandvlees niet gepaard gaat met moedeloosheid, of de beklemmende onzekerheid over wat we nou moeten, is het prima te doen. Kwestie van zorgen dat we beide in elk geval een beetje kunnen slapen en verder de taken verdelen.

Mamma-ElisaB neemt alsof het automatisch gaat de randverschijnselen op zich. Wij wassen hier alleen nog maar 95 graden wasjes (de nimmer aflatende stroom poepdoeken, hand- en theedoeken en beddengoed van de kleintjes), en mamma-ElisaB neemt alle andere was mee. Een paar uur later staat het gewassen en gestreken weer op de keukentafel. Pappa-ElisaB helpt bij onze eigen avondvoedering (zo staat er ineens een pan gehaktballen klaar). Onze miniatuurtjes kunnen 's middags na school bij opa en oma aankloppen. Tis echt geweldig
  donderdag 20 april 2006 @ 14:35:02 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37127377
Sinds de sokkenactie was al wel duidelijk dat MammaB een lieverd is, en PappaB past daar uiteraard goed bij! Wat lief dat ze zo helpen ook!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 14:38:12 #90
13151 crew  Rewimo
pi_37127481
MammaB en PappaB:
  donderdag 20 april 2006 @ 14:38:12 #91
33954 ElisaB
pi_37127482
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:20 schreef Mobster273 het volgende:
Ik denk het ook

Wij zijn (met onze kreupele veestapel) vaste klant. Volgens mij wordt de helft van het vaste personeel betaald van onze rekeningen

Ik maak me er geen zorgen over. We zijn er wel vaker hele periodes geweest (met Pluim en Sooty in het begin, met Remie als ie weer eens een niet nader te identificeren kwaal had, met Lucky en zijn FIV) en steeds viel de rekening me eigenlijk wel mee. Volgens mij slaan ze gewoon wel eens stiekum wat over.

Maar zelfs als ze de volle mep in rekening brengen: ze staan met 6 dierenartsen en 12 assistentes dag en nacht voor ons klaar, en het is het me waard!
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:32 schreef Marietje_34 het volgende:
daar zeg je me wat.

Kunnen we anders niet net zoals voor Beestjuh een donatiegebeuren in het leven roepen?

Ik wil best bijdragen
Ik vind het heel lievvv

Maar het is écht niet nodig. We bevinden ons in de gelukkige omstandigheid dat we gezamelijk een riant gezinsinkomen hebben. Dit moest niet elke maand gebeuren, maar zo voor een keertje, kunnen we het prima hebben. Geen enkel probleem!
  donderdag 20 april 2006 @ 14:41:09 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37127568
Ik heb er alle hoop in dat het vanaf nu alleen maar beter gaat met de 2 overgebleven kleintjes.
Dat kan haast niet anders met alle liefde en inzet van jullie, jullie omgeving en de DA.

Ik blijf gewoon stevig doorduimen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 14:44:10 #93
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_37127656
* Barbaaf duimt stevig door voor de kleintjes (en verzorgers)

Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 14:51:01 #94
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 20 april 2006 @ 14:53:04 #95
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_37127987
Ik ook!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_37127992
Wat een geweldige pap & mam B!

Jullie doen het echt super Elisa! Heb er echt bewondering voor hoe jullie dag en nacht doorgaan.

Hoe gaat het ondertussen met Pluimelientje??

[ Bericht 0% gewijzigd door Nilasha op 20-04-2006 15:53:15 ]
If gymnastics were easy, it would be called football!
  donderdag 20 april 2006 @ 15:09:31 #97
33954 ElisaB
pi_37128571
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:53 schreef Nilasha het volgende:
Hoe gaat het ondertussen met Pluimelientje??
Pluim is haar eigen rottige zelf weer! Alles is leuk en iedereen is liev, of niet en dan krijg je een lel. Ze is ontzettend opgeknapt van haar verlengde antibioticakuur. Het oog is weer gezond, ze niest niet meer en de ritssluiting op haar buik geneest goed (voor zover ik dat als leek kan beoordelen natuurlijk).

Vanavond mogen we voor de prak weer aanschuiven bij Pappa- en Mamma-ElisaB. Broer en nichtje bivakkeren er ook, dus het is een drukte van belang
  donderdag 20 april 2006 @ 15:35:50 #98
33954 ElisaB
pi_37129312
Deze is lievvvv
(kijk dat melkbekje)

En dit is een foto van zojuist. Het zijn net frommeltjes nu ze zo verwassen zijn:

donderdag 20 april 2006 @ 15:37:33 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37129363
Ow... dat melkbekkie idd!

En ik vind ze zo lief met die knuffel!
pi_37129444
Oh, wat doen jullie je best. ! En wat lief dat jouw ouders die kleine dingen uit handen nemen, Elisa. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')