Zo zie je, al denken wij mensen dat we de slimste diersoort zijn. Hoe hard je ook je best doet, je kunt nooit helemaal de moederkat naspelen.....En je kan er helemaal niks aan doen!
Vijftien jaar geleden hadden we bij mijn ouders een nestje. De moeder verdween spoorloos twee weken na de bevalling. Wat een mooie tijd en een ellende tegelijkertijd!
Het waren 6 kittens en we hebben ze toen gelijk geleerd uit een bakje melk te drinken. In het begin wandelden ze dwars door de melk en spetterden ze elkaar onder, daarna leerden ze het gauw. Alleen 's nachts was lastig. Mijn ouders zijn er toen niet telkens bij gaan zitten, maar we lieten ze met z'n allen in een doos. Gevolg was dat ze wat te sabbelen zochten. En die sabbeldrang werd bevredigd door aan een broertje of zusje te sabbelen. Dat was echt heel vreemd; ze hadden op gegeven moment allemaal een kaalgesabbeld bultje achter hun oortjes!
Maar uiteindelijk is het allemaal goedgekomen; de laatstgeborene en kleinste hebben we zelf gehouden. Dat was de liefste en meest aanhankelijke kat die we ooit hebben gehad.
Wat heb ik gehuild toen ook hij spoorloos verdwenen was!
Mijn ouders hadden het idee dat een valse duivenmelker misschien iets op z'n kerfstok had...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?