Dat van die submarino amarillo is gewoon van Cadiz gejat. Cadiz was de club die in het verleden altijd van primera naar segunda ging en weer terug.. jaar naar jaar.. daarom was het de duikboot. Villarreal speelde altijd in segunda B en heeft die naam overgenomen omdat ze zelf niks konden verzinnen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
Club Atlético de Madrid S.A.D. helaas bezet, doe mij dan El Submarino Amarillo (Villarreal) maar.
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef jojomen4 het volgende:
Mag ik Cadiz dan, en in het geval Cadiz dan niet mee doet claim ik Real (die op dit moment nog niet geclaimed is).
Ok? Wist niet dat die clubscore erbij was.. anders had ik in het PD topic wel ja gestemd
De Primera Division kan natuurlijk niet achterblijven bij de Serie A en de Premier Leaguequote:
hèndig sjiek hèquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Weer een leuke toto
En ik heb de sjiekste club
je hebt je keuze kunnen makenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:23 schreef VoreG het volgende:
Ik doe mee met Espanyol
Bôh gek weetjequote:
Hoop ik voor je dat ze niet degraderen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:23 schreef VoreG het volgende:
Ik doe mee met Espanyol
Geregeldquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Doe mij Osasuna, als het nog kan!!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sla deze toto over.
okquote:
Zeg het eens!quote:
Als Cadiz niet degradeert wel, anders wil jojomen4 met Real spelenquote:Op maandag 24 april 2006 10:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan ik met Real Madrid meedoen?
Pak jij Real Madrid maar!quote:Op maandag 24 april 2006 10:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan ik met Real Madrid meedoen?
Ik zag dat jij er twee had. Maar jij hebt veel meer recht op een club, dus ik zou graag meedoen met Real als jij Cádiz hebt, anders kijk ik lekker mee...quote:Op maandag 24 april 2006 11:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Pak jij Real Madrid maar!Als Cadiz degradeert zal ik kijken of ik een ander neem en anders heb ik pech. Vind het een beetje aso van mezelf om er nu al 2 op te eisen.
Laat ff weten of je Real dus wilt of niet.
Hoezo heb ik meer recht? Ik neem Betis anders wel als Cadiz eruit gaat en aan het einde niemand Betis heeft genomen.. das ook een van de mooiste clubs van Spanjequote:Op maandag 24 april 2006 11:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zag dat jij er twee had. Maar jij hebt veel meer recht op een club, dus ik zou graag meedoen met Real als jij Cádiz hebt, anders kijk ik lekker mee...
Jij bent een echte La Liga-volger, ik niet.quote:Op maandag 24 april 2006 11:27 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoezo heb ik meer recht? Ik neem Betis anders wel als Cadiz eruit gaat en aan het einde niemand Betis heeft genomen.. das ook een van de mooiste clubs van Spanje
Nouja.. van mij mag je hem dus nemen. Als je liever wacht is dat ook prima, dan is Real nog beschikbaar voor de eerst volgende die hem wilt.quote:Op maandag 24 april 2006 12:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij bent een echte La Liga-volger, ik niet.
welke clubs staan op promoveren?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:21 schreef dndiek het volgende:
*subtiel kickje*
1 2 3 4 5 6 | 2 Nástic 35-65 3 Levante 36-63 4 Lorca 35-57 5 Almería CF 34-55 6 Ciudad de Murcia 35-55 |
Neem ik Real Sociedadquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Greetings het volgende:
Mag ik veranderen van Sociedad naar Nastic?
Dat lijkt me een toffe club![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |