Je vergeet dat Jack oneindig veel cooler is dan Michaël Schooieveld.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:19 schreef Jay_Snake het volgende:
het zijn totaal verschillende characters in totaal verschillende series...
Een PB-fan die over realisme gaat beginnen! Boh!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:20 schreef Shirley het volgende:
Scofield natuurlijk! Sowieso omdat het een lekker hapje is, maar Prison Break is gewoon super! Stomme 24 met onrealistisch verhaaltje, alsof 1 lame ass sukkeltje de hele wereld kan redden
Ik vind het geloofwaardiger dan 24. Kon me ook totaal niet boeien.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een PB-fan die over realisme gaat beginnen! Boh!
quote:
In het Prison Break topic:quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je vergeet dat Jack oneindig veel cooler is dan Michaël Schooieveld.
Hiermee acht ik bewezen dat jack de bouwer dit soort lage streken nodig heeft om ook maar een schijn op te werpen dat hij misschien cooler is.quote:
Precies! Er is sabotage in het spel!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef Silentuz het volgende:
[..]
[..]
In het Prison Break topic:
[..]
Hiermee acht ik bewezen dat jack de bouwer dit soort lage streken nodig heeft om ook maar een schijn op te werpen dat hij misschien cooler is.
Dus is de poll niet meer betrouwbaar.
En dus door de lage streek van de jack de bouwer fanclub, is michael scofield automatisch de coolste persoon in dit universum
Ssst...wees maar stil...Ga in een hoekje zitten huilen omdat Michael niet winnen kan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef Silentuz het volgende:
blablabl
Tevens acht ik daarmee bewezen dat Michael fans dommer zijn, mochten ze daadwerkelijk geklikt hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef Silentuz het volgende:
ik heb niet gekliktquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tevens acht ik daarmee bewezen dat Michael fans dommer zijn, mochten ze daadwerkelijk geklikt hebben.
Wellicht moet je deze post even weghalen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
shalalala
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:20 schreef Shirley het volgende:
Scofield natuurlijk! Sowieso omdat het een lekker hapje is, maar Prison Break is gewoon super! Stomme 24 met onrealistisch verhaaltje, alsof 1 lame ass sukkeltje de hele wereld kan redden
Ik heb vast iets gemist, maar is deze beschrijving beter?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wellicht moet je deze post even weghalen.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vast iets gemist, maar is deze beschrijving beter?
Ah... tja... ik haat teruglezen in een topicquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
But still...niet dat we dat nodig hadden.![]()
Ja vervang die gast maar met Chuck Norris, dan hebben we tenminste nog een match. Zelfs Steven Siegal doet t nog beter probably.quote:
Zegt heel wat over jou.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het geloofwaardiger dan 24. Kon me ook totaal niet boeien.
en mijn post over jouw domme redenatie lekker negeren he, heerlijk dat zelfdeceptie of niet?quote:
Ik maak me er wat minder druk om dan jullie. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:46 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
en mijn post over jouw domme redenatie lekker negeren he, heerlijk dat zelfdeceptie of niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je niet vaak gebeuren dat een poll zo gelijk op loopt!quote:
Waar heb je het over? Oh, bedoel je dit topic?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:01 schreef Crazykill het volgende:24 losers, gaan ze in topics linkjes posten naar die stem van Jack Bauer
How low can you go
dus omdat het je wat minder interesseert ga je automatisch debiel redeneren?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik maak me er wat minder druk om dan jullie. Zou je ook eens moeten proberen.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef Game_Error het volgende:
Eps 17 + 18 + 19 van prisonbreak was trouwens weer gruwlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |