Tja, was t niet van plan. Maar zon boycot moet wel nut hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee![]()
Te erg, naarmate de wedstrijd vordert, gaan meer mensen een kaart kopen.![]()
Die hele playoffs interesseren me geen ene reet!AZ verdient CL,wij niet,Ajax niet en Groningen zéker niet....quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:16 schreef Staanplaats het volgende:
Statement van F-side/410 kan ik me wel in vinden. Hoewel het zonde is, niets is mooier dan een alles of niets wedstrijd tegen je rivaal. Maar dit systeem is zo fout, dat ik vind dat je toch een signaal af moet geven.
Of het lukt is een tweede, vermoedelijk zitten de stadions gewoon vol, daarvoor zijn de belangen te groot.
We zien wel..
proest zegt een ajax gast over zijn eigen fansquote:had je in september met alle clubs samen naar de knvb moeten gaan, dit is weer typisch actie van huidige generatie ajaxfans.... sterker, verwacht dat vak410 en dappre strijders ook gewoon gaan, maar er op de sites geen aandacht aan schenken
Pfff, beetje gezellig een praatje maken en kaarten met elkaar.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord gaat vanaf vandaag in trainingskamp ter voorbereiding op het duel met ajax, morgenavond in amsterdam. Toevallig genoeg zitten de Rotterdammers in hetzelfde Noordwijkse hotel als de ploeg uit de hoofdstad, dat ook een trainingskamp zal beleggen. Dirk Kuijt reageerde hierop in De Telegraaf: "Toevallig, maar wij staan wel met 1-0 voor, want we hadden wat de kamers betreft de eerste keus. We kunnen in ieder geval lekker bij elkaar op bezoek gaan."
Dat supporters nou vaak leeghoofden zijn die niet normaal met elkaar om kunnen gaan....quote:Op woensdag 19 april 2006 10:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, beetje gezellig een praatje maken en kaarten met elkaar.
| 1 |
jaaquote:Op woensdag 19 april 2006 10:07 schreef SCH het volgende:
Is het morgen?
* SCH is helemaal de draad kwijt van al die duizenden wedstrijden
Zeg dan niks.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat supporters nou vaak leeghoofden zijn die niet normaal met elkaar om kunnen gaan....
Neem nou eens een voorbeeld aan je "helden" man......
hup frieslandquote:Op woensdag 19 april 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik heb nou eenmaal een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel.
je hoeft toch alleen maar naar het veld te kijkenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:17 schreef jorienvdherik het volgende:
meer om het zicht,
leuk joh zo wand midden in je vak
[afbeelding]
het jeukt bij mij ook, maar ik blijf thuis.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee![]()
Te erg, naarmate de wedstrijd vordert, gaan meer mensen een kaart kopen.![]()
je snapt het niet he?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hoeft toch alleen maar naar het veld te kijken
God, jij kan ook nooit normaal doen, hè.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je snapt het niet he?.
Als f;noorder hoor je OVERAL op te k*nkeren, anders ben je geen echte ofzo.
Pot ketelquote:Op woensdag 19 april 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
God, jij kan ook nooit normaal doen, hè.
Ik doe altijd normaal.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pot ketel.
Het was maar een grapje hoor.
Ik ookquote:Op woensdag 19 april 2006 14:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik doe altijd normaal.
Was niks grappigs aan.
Jjorien moet je niet zo serieus nemen, doe ik ook niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook.
En hij post net zelf nog "zeiken OM het zeiken" dus er zat zeker een kern van waarheid in.
Ik ga wel in Rotterdam kijken, ja. Ierse pub.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:27 schreef RedGuy het volgende:
Gaat iemand nog de wedstrijd in een kroeg in Rotterdam kijken? Zoja, welke kroeg?
Jij Cart_man?
Daar zullen wij ook wel belanden denk ik.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ga wel in Rotterdam kijken, ja. Ierse pub.
Oow dan ga ik wel ergens anders kijkenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kom bij ons in de kroeg kijkenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |