definieer "jong"quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:40 schreef Salsagirl het volgende:
Is me nog niet zo heel erg lang geleden gebeurt..
Okee leuk is anders,maar ja er bestaat ook nog zoiets als privacy,... Had ik dus niet zomaar die kamer op moeten komen...
En ach mijn ouders zijn vrij jong ,dus zou vreemder zijn wanneer ze het niet meer deden.
Moet wel zeggen in het vervolg maak ik geluid en klop ik op de deur wanneer ik een van hun nodig mocht hebben en ze op bed liggen![]()
En dan? Je ouders de keuze laten maken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef SocialDisorder het volgende:
bak popcorn pakken, stoel erbij en kijken. Misschien op video opnemen.
Al is het een grapje....de gedachte is al sickquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef SocialDisorder het volgende:
bak popcorn pakken, stoel erbij en kijken. Misschien op video opnemen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:48 schreef MrFl0ppY het volgende:
"oeps sorry" en vervolgens omdraaien en de deur achter je dicht doen
ik heb bejaarden sex met elkaar zien hebben. Trust me, daarna is niets sick meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Al is het een grapje....de gedachte is al sick![]()
Ben jij een voyeur?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb bejaarden sex met elkaar zien hebben. Trust me, daarna is niets sick meer.
Dus wel...Ik ben de badkamer wel een ingelopen terwijl mijn vader zich aan t aftrekken was onder de douche....quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb bejaarden sex met elkaar zien hebben. Trust me, daarna is niets sick meer.
Dat is wel ehm.... ranzig idd!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dus wel...Ik ben de badkamer wel een ingelopen terwijl mijn vader zich aan t aftrekken was onder de douche....
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:48 schreef MrFl0ppY het volgende:
"oeps sorry" en vervolgens omdraaien en de deur achter je dicht doen
WTF? Mijn ouders zijn te netjes voor seks. Die hebben nog nooit seks gehad! Bah, het idee al!quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Stel, je komt de slaapkamer van je ouders binnen, en je ziet dat ze dus aan het neucken zijn. Wat doe je dan? Ik zou het echt TE vies vinden om dat te zien!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |