hey.. volgens mij had jij laatst mijn opmerking in userfotos gemist.. je leek op die foto die je gepost had echt ontzettend op heiden6.. maar dan iets slankerquote:
die opmerking van je heb ik idd gemist jahquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey.. volgens mij had jij laatst mijn opmerking in userfotos gemist.. je leek op die foto die je gepost had echt ontzettend op heiden6.. maar dan iets slanker
Userfoto's #203!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef MoChe het volgende:
[..]
die opmerking van je heb ik idd gemist jah
heppie een linkje?
heiden6... is dat goed of slecht trouwens?![]()
en dat is... ??quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef Polen het volgende:
w00t, ik heb King Muhammed gekocht. Voor 14 euro per gram moet het 'zacht edoch heftig' zijn.
Wiet neem ik aan...quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef Polen het volgende:
w00t
Drugs gebruiken voor medische doeleinden is best okee.quote:ik heb King Muhammed gekocht. Voor 14 euro per gram moet het 'zacht edoch heftig' zijn.
Heroïne, morfine, allemaal hetzelfde. Harddrugs zijn misschien weer niet zo'n goed plan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef nixxx het volgende:
Een spuit morfine in je pootje... dat is pas heftig
Joh ...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef MoChe het volgende:
Anders gok ik op Coke... maar da zou duurder moeten zijn![]()
Denk je dat verslaving minder erg is dan rugpijn? Zo ja, lekker doorspuiten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef nixxx het volgende:
ik heb zo het idee dat Polen het gebruikt om zijn rugpijn te verminderendan werkt morfine een stuk beter dan hasj....
misschien iets te goed
hoezo gelukkig niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh ...
Coke voor 14 Euro, gelukkig niet.
Omdat het tegen zulke prijzen wel weer heel verleidelijk wordt om kabouterpost te laten bezorgen. En dat is niet goed voor deze verslavingsgevoelige.quote:
kweetniet.. heb geen rugpijn en heb nog nooit een spuit morfine in mijn pootje gehadquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Denk je dat verslaving minder erg is dan rugpijn? Zo ja, lekker doorspuiten.
Doe jij aan coke Cc?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het tegen zulke prijzen wel weer heel verleidelijk wordt om kabouterpost te laten bezorgen. En dat is niet goed voor deze verslavingsgevoelige.
*meldtquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Doe jij aan coke Cc?Ik dacht slecht aan mooie, knappe en lekkere mannen?
![]()
Nee, ze heeft mij nog niet gevraagd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Doe jij aan coke Cc?Ik dacht slecht aan mooie, knappe en lekkere mannen?
![]()
Fijne hasj roken is in mijn boekje toch een stuk prettiger dan zelfmoord...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:42 schreef MoChe het volgende:
[..]
Hang jezelf op... gelijk uit je lijden verlost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |