Wees maar niet bang, zo lang blijft het niet mooi weer. Overmorgen wordt het al weer kutweer.quote:Op maandag 24 april 2006 21:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee utrecht is niet leukniet met dit weer.
Oooh dan is het goed. Ik werd al bangquote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, zo lang blijft het niet mooi weer. Overmorgen wordt het al weer kutweer.![]()
Alsof ik de enige ben hier met een tagje.quote:
Nee, dat ben je niet. Maar ik heb een tagje èn ben echt ex-crewquote:Op maandag 24 april 2006 22:31 schreef Light het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben hier met een tagje.
Ik ben bijna ex-crewquote:Op maandag 24 april 2006 22:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. Maar ik heb een tagje èn ben echt ex-crew
V.
Same here.quote:Op maandag 24 april 2006 22:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. Maar ik heb een tagje èn ben echt ex-crew
V.
Ben blij, scheelt je veel spam.quote:Op maandag 24 april 2006 23:58 schreef RemCOW het volgende:
Ik kwam er vandaag pas achter dat mijn @fok.nl adres het al sinds januari niet meer doet.
dat wou ik graag even kwijt bij de mede ex-crew-leden
Ik nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:07 schreef Nolius het volgende:
Misschien kan er iemand een poll regelen
Anders, namelijk lekker interessant, als er maar bier is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:59 schreef QyRoZ het volgende:
Ik mis de optie "lekker interessant, als er maar bier is"
Oh dat klinkt goed!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Atrimar het volgende:
Strandmeet met Tijn en gitaren!
En een haardvuur zekerquote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Atrimar het volgende:
Strandmeet met Tijn en gitaren!
Geen slecht ideequote:
Die hebben we regelmatig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:25 schreef buitenbeentje het volgende:
Moet je eens een wannabeecrewmeet organiseren, of het dan druk wordt.![]()
de meesten zie je inderdaad ook nog nauwelijks hier...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
Daar heb je nou toch niets meer aan, het is compleet doodgebloed..
weemoed, Q, weemoed...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:59 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeger was alles beter. Alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |