Wow! Prachtige foto's!quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:41 schreef Ynske het volgende:
Zaterdag eens op pad gegaan in het Gaiapark in Kerkrade
Je mist nog wat regels opmerkingenquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mis bij behoorlijk wat foto's scherpte. Heb je flink moeten croppen?
Post is aangepast.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
......
Enneh......mensen, ik wil niet moeilijk doen maar dit is volgens mij geen verzameltopicYnske maakt hier een showcase van en dan is het niet echt netjes om daar eigen plaatjes in te posten
ik heb nu een abbo, dus ga gewoon de volgende keer weer proberenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke foto's YnskeIk moet alleen een beetje meegaan met mijn voorgangers over de fletsheid en onscherpheid.
Abbo's zijn goedquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb nu een abbo, dus ga gewoon de volgende keer weer proberen
ikzelf was er nu voor de tweede keer daar, en was van half 12 tot half 5 zoetquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Abbo's zijn goedIs dat park nog een beetje groot
En de moeite waard om eens langs te rijden vanuit Zuid-Holland
![]()
idd van die 2 dezelfde... ff aangepastquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:49 schreef Robertje het volgende:
Ze zijn een beetje flets en onscherp. Misschien kan je nog wat met Photoshop wat veranderen. en ik zie 2 dezelfde foto's.
ik heb even met de verkleinde versie gespeeld, heb de grote hier nu niet bij de handquote:Op woensdag 19 april 2006 09:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Fraaie platen hoor, vooral die eerste -sterk hoe de uitsnede de compositie versterkt-, die twee gorilla-foto's en de cheetah. Bij de 2e gorilla foto en de cheetah was een kleiner diafragma denk ik beter geweest. Nu is het gras achter de beestjes bijna scherp, dat is het net niet.
Voor de nabewerking, zorg dat je even verscherpt na het verkleinen, en schroef in de hele serie het contrast wat op. Dan worden de fot's een stuk sprekender en komen de sterke composities beter tot hun recht. Met name die eerste zou dan wel eens een inlijstbare plaat kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |