oke, die zal dus waarschijnlijk nergens verkrijgbaar zijnquote:Op maandag 24 april 2006 23:52 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Speciaal gemaakt door Junkie XL
Zie http://www.radio.nl/2003/(...)/2006/03/104611.html
DNA feat. Suzanne Vega - Tom's Diner vermoedelijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:46 schreef Estherhendrikse het volgende:
Ik zoek een nummer, (kan het echt niet via google of wat dan ook vinden. En het gaat van (jaja)
te te tede te te tede, te te de te te te de. en dan iets van when i see you at ...., heb het overal gevraagd iedereen kent het deuntje, maar het nummer geeeen idee![]()
Thnxquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Move-It - I save the day
En die is héél fout
Supergrass - Pumping on your stereoquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:54 schreef jpg97 het volgende:
Ik zoek 2 nr.s:
Het eerste nummer is een liedje en het refrein gaat zo van:
" can you hear it... pumpin' on your stereooooo, can you hear it, pumpin' on your stereoooohoow "
Dank u dank u!
Delinquent Habits - Return of the tresquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:54 schreef jpg97 het volgende:
Ik zoek 2 nr.s:
En het 2e liedje is dat liedje van die Nike reclame met Zlatan vs. C. Ronaldo ( zo'n latin rap nummer volgens mij )
Dank u dank u!
Bij de Puur draaien ze ook altijd lekker ( KruHquote:Op maandag 24 april 2006 15:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
"Detroit, New York and LA..."
De muziek in de Tomas is idd te vergelijken met die van de Tracé, in die andere kroegen kom ik nooit.
Eindelijk heb ik m dan gevonden:quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Onnib het volgende:
Op Veronica draaien ze een reclame waarin ze een nieuwe serie aankondigen: Criminal Minds
Welk nummer gebruiken ze in die reclame?
niemand??quote:Op maandag 24 april 2006 15:14 schreef CybPraetorian het volgende:
Ik heb het volgende nummer in mn playlist staan. Hij staat er letterlijk al jaren, misschien al wel 4 a 5 jaar, maar altijd als onbekend nummer.
Het nummer stond zoveel jaar geleden als Linkin Park nummer op Kazaa, als zijnde de nieuwe single van Meteora, genaamd Somewhere I belong. Ik heb dan ook een tijdje gedacht dat dit het nieuwe nummer was. Pas toen het nieuwe album uit was, bleek dat niet te kloppen..
Ik heb een 29 seconden opgenomen via mn microfoon, excus voor de slechte kwaliteit, maar als je het liedje hoort, dan weet je het of je weet het niet, want het is een redelijk "catchy" nummer...
WAV sample
alvast bedankt...
Jep, de Puur begint aardig los te komenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:14 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Bij de Puur draaien ze ook altijd lekker ( KruH) en in De Rechter natuurlijk
De kwaliteit is zo ontzettend kont, dat ik er werkelijk niets bekends in hoor. Sorry.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:06 schreef CybPraetorian het volgende:
niemand??
Ja, same here... Heb 't wel beluisterd, maar niks bekendsquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:17 schreef Taxi het volgende:
[..]
De kwaliteit is zo ontzettend kont, dat ik er werkelijk niets bekends in hoor. Sorry.
Teletekst 350 Veronica staat de playlist van Kink FM.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:30 schreef Flibble het volgende:
Kent iemand dat liedje dat een tijd terug op Kink fm wel eens gedraaid werd met de volgende tekst erin:
'My god, it's been a while since I've seen you aliiiive and kicking'
Ik geloof dat het een rock nummer is, ik weet verder alleen nog dat het gezongen wordt door een man.
Bij Amazon.com staat er wel een rubriekje 'Customers who bought this album also bought...' maar denk niet dat je dat bedoelt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:36 schreef JeroenV het volgende:
Damn, dit wordt volgens mij de zoveelste keer dat ik dit ga vragen. Nu ga ik hem bookmarken ook.
Ik zoek een site, waarbij je de naam van een artiest of band in moet voeren, en je dan een lijstje te zien krijgt met artiesten die 'ongeveer' hetzelfde maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |