jah het is geen funny car !quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Alle blokken gaan eens keer kapot. Het blijft dan ook verassend dat GT-R's, die continu voor circuitrijden gebruikt worden, nog steeds prima presteren.
En om even Kill_em_all's vraag te beantwoorden: bij mijn weten hebben er ook GT-R's van 700 pk's en 800 pk's continu 200mph + gereden na lange testrits op circuit (waaronder de Nürburgring). Ze hielden heus wel wat langer uit dan 100 kms
DS4, heet je toevallig ook Devils_Son?
Ja, dusquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:23 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
jah het is geen funny car !
je snapt heus wel wat ik ermee bedoelde.....
Ja oke maar in kilometers? eenmalig een paar honder kilometer hard rijden kan iedere sportwagen wel, maar hoe zit het als je zo duizenden kilometers wil rijden? als sportwagens van honderduizenden euro's dat al niet kunnen, hoe kan een wagen van 50.000 dat dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Alle blokken gaan eens keer kapot. Het blijft dan ook verassend dat GT-R's, die continu voor circuitrijden gebruikt worden, nog steeds prima presteren.
En om even Kill_em_all's vraag te beantwoorden: bij mijn weten hebben er ook GT-R's van 700 pk's en 800 pk's continu 200mph + gereden na lange testrits op circuit (waaronder de Nürburgring). Ze hielden heus wel wat langer uit dan 100 kms
DS4, heet je toevallig ook Devils_Son?
Audio RS6+ !quote:het is logisch dat een getunede auto het niet lang uithoud, iedereen die denkt dat je een 500+ pk auto kunt gebruiken als alledaags boodschappenautotje die begrijpt duidelijk niets van autotechniek.
Hij heeft het over de getunede versies, suffe.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja oke maar in kilometers? eenmalig een paar honder kilometer hard rijden kan iedere sportwagen wel, maar hoe zit het als je zo duizenden kilometers wil rijden? als sportwagens van honderduizenden euro's dat al niet kunnen, hoe kan een wagen van 50.000 dat dan?
[..]
Audio RS6+ !de nieuwe krijgt zelfs tussen de 520 en 550pk en die dingen zijn volgens mij niet stuk te krijgen.
2 bi-turbo's nogwel? Ik wist niet dat ze dr 4 turbo's op hebben zittenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:05 schreef SuizzeJonnais het volgende:
[..]
Hij heeft het over de getunede versies, suffe.
Overigens heeft de bestaande Audi RS6 een 4.2 liter V8 met 2 Bi-turbo's. Dan is 500 pk's wel beetje matig.
Ik heb maar één nick op Fok. Ruim voldoende lijkt mij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef SuizzeJonnais het volgende:
DS4, heet je toevallig ook Devils_Son?
De TTC ken ik op zich wel. Maar ik kan mij echt werkelijk niet herinneren dat ik daar ooit een SuizzeJonnais heb gezien... Het is ook wel een tijdje terug, nietwaar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:36 schreef SuizzeJonnais het volgende:
En Devilsson, jou kende ik toch van de ter ziele gegane Tuf Tuf Club?
Ik ken volop auto's met 700pk die als daily driver gebruikt wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:27 schreef MrSkyline het volgende:
het is logisch dat een getunede auto het niet lang uithoud, iedereen die denkt dat je een 500+ pk auto kunt gebruiken als alledaags boodschappenautotje die begrijpt duidelijk niets van autotechniek.
Als ik elke dag vol met dat 700 pk ga rijden dan kan je de drijfstangen van zo een ding als oorbellen gebruiken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:17 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik ken volop auto's met 700pk die als daily driver gebruikt wordenVipers, vettes, supras (oh jee, nu krijg ik met iedereen ruzie omdat ik dat woord hier noem). Er zullen vast ook wel skylines zijn die zo gebruikt worden, maar dat type zie je niet in de VS dus dat moet je aan een Engelsman of Japanner vragen.
In NL wordt een golf GTI met 100pk al als "snel" gezien, dus is het moeilijk om voor te stellen dat een auto met 700pk betrouwbaar en dagelijks te gebruiken is. Toch is dat zoNiet alle auto's met 700pk natuurlijk, maar ze zijn er weldegelijk.
ja jij jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:19 schreef yup het volgende:
[..]
Als ik elke dag vol met dat 700 pk ga rijden dan kan je de drijfstangen van zo een ding als oorbellen gebruiken.
Tuuuuurlijk jongenquote:Die auto was totaal anders, het was pure senatie, een wereldvreemde maar toch een herkenbare karakter, met sympathie. Die Ferrari vond ik daarna matig.
ja, sportwagen fabrikant nummer 1 weet pas sinds een paar jaar hoe ze een wagen met goede wegligging en remmen makenquote:Remmen en wegligging van Ferrari kwam pas bij de 360 op een acceptabel niveau.
Onjuist. Maar als jij even een hotmailadres ofzo achterlaat, dan krijg je van mij ten bewijze een mooie scan van een test waaruit blijkt hoe "goed" Ferrari vroeger presteerde.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:27 schreef Kill_em_all het volgende:
zo'n beetje alle oude Ferrari's daarvan word gezegd (dat ze voor hun tijd) heel goede wegliggen en remmen hadden en meer recent ook nog de 355.
Niet ik ja, als je zo een auto gebruikt waar hij voor bedoelt is, gaat ie in no time kapot... Ik heb het over mechanische motorschade en niet effe de auto dwars in een vangrailing parkeren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja jij ja
dat is dus de reden waarom ik niemand in mjin auto laat rijden.
even vol trappen met een auto met veel pk's. no way.
je moet je verstand gebruiken als je met zoveel pk's rijd, en zeker als het een flink gemodde machine betreft.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit de auto van die gast die ik ken. Velgen kloppen, uitlaat klopt, bumpers weet ik niet zeker, nismo sticker klopt etc.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:31 schreef Hugster het volgende:
Een Amsterdamse:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |