Zucht... 1993...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:22 schreef Kill_em_all het volgende:
En wat noem jij trouwens indertijd? jaren 50? jaren 80? etc?
Dus Ferrari heeft pakweg 40 jaar kut auto's gemaakt volgens jouw? lijkt me idd heel logischquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zucht... 1993...
Laten we het maar weer over Skylines gaan hebben, want we komen toch niet tot elkander.
Dat heb ik geschreven noch bedoeld, maar nogmaals: nu weer ontopic.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:16 schreef Kill_em_all het volgende:
Dus Ferrari heeft pakweg 40 jaar kut auto's gemaakt volgens jouw? lijkt me idd heel logisch![]()
allemaal mooi die dyno'squote:Op woensdag 1 november 2006 17:31 schreef Hugster het volgende:
Ja, nu durft niemand meer
Filmpje van een zeer leuke R33 op een dyno die ook acceleratiemetingen kan doen.
Leuk voor in NL op de snelweg ook zo'n raket![]()
Je hoort in dit filmpje toch hoe soepel het blok is, daar ging het mij om. Op de weg knalt dit ding net zo gemakkelijk en soepel door z'n toeren heen hoor, geloof mij maar.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
allemaal mooi die dyno's![]()
maar in praktijk werken de perfomances net even anders... (jeeeeeeeeeeeee ik heb 1000 pk ++ )![]()
heerlijk geluid, vette bak, maar toen kreeg ik aan het eind de link van dit filmpje:quote:Op woensdag 1 november 2006 17:31 schreef Hugster het volgende:
Ja, nu durft niemand meer
Filmpje van een zeer leuke R33 op een dyno die ook acceleratiemetingen kan doen.
Leuk voor in NL op de snelweg ook zo'n raket![]()
Plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 2 november 2006 01:29 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
heerlijk geluid, vette bak, maar toen kreeg ik aan het eind de link van dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=LVhxknMBNNE&NR
wat belachelijk, ik bedoel, geef mij die auto dan gewoon, ik kan er namelijk wel mee rijden, en ik zet er WEL een mooie spoiler op, nu is het net een winkelwagentje![]()
de Infinity G35 en de Nissan Skyline R35 zijn vrijwel de zelfde auto's, Infinity is gewoon de amerikaanse tak van Nissan om luxere auto's te verkopen, net als toyota en lexus, een lexus is300 heet in japan ook gewoon toyota...quote:Op donderdag 2 november 2006 01:26 schreef Hamburcher het volgende:
Die Infinity is toch een onderhuids een 350 Z? En qua uiterlijk verschillen die ook niet veel.
Ze hebben wel een V8, bijvoorbeeld in de Infinity FX45.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:09 schreef MrSkyline het volgende:
klinkt idd als een v8, maar een v10 zou eventueel ook nog kunnen zo duidelijk was het ook niet te horen, een v6 of een 6 in lijn was het zowieso niet...
Nissan zal die v8 mogelijk vanuit het niets ontwikkeld moeten hebben, naar mijn weten heeft nissan of renault geen v8 voor dit soort doeleinden.
de 6 cylinder lijkt me de VQ35DE een logische keus, maar dan wel een VQ35DETT bitte
een v8 of v10 kan je alleen zo veel meer mee
aan de andere kant weer minder aantrekkelijk voor jet JGTC waar de GT-R waarschijnlijk ook weer aan mee gaat doen, dan mag je max 500 pk hebben, en dan is zo'n zware v8 of v10 niet erg gunstig, dan kan je beter een v6 opfokken, dat heeft dan een betere pk/gewichtsverhouding.
het klinkt alleen niet als een hoogtoerenblok
v8 @ 10k zou fijn zijn, maargoed, zal wel een 7500 redline hebben ofzo dan
lets hope for the best
Da's een R33quote:Op donderdag 2 november 2006 08:59 schreef Maikalo het volgende:
Wie heeft er trouwens een filmpje van een R34 die bijna van een dyno af rijdt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |