abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:06:03 #241
146580 scubaboy
Als ik nat ben kan het niet di
pi_37160000
Komen er weer verkiezingen aan of zo dat deze linkse troetel pvda'er zo maar durft te spreken zonder thee gedronken te hebben bij zijn heer en meester jobje ???
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:43:11 #242
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37161081
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:06 schreef scubaboy het volgende:
Komen er weer verkiezingen aan
Nee, die zijn net geweest slimmerik.

Maar geen nood, nu kan je altijd nog beweren dat hij het expres na de verkiezingen zegt zodat moslims gewoon op hem stemden.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:17:56 #243
146580 scubaboy
pi_37162086
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, die zijn net geweest slimmerik.

Maar geen nood, nu kan je altijd nog beweren dat hij het expres na de verkiezingen zegt zodat moslims gewoon op hem stemden.
Ik bedoel heeft Dhr Aboutaleb kamer aspiraties ......
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:20:30 #244
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37162163
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:17 schreef scubaboy het volgende:

[..]

Ik bedoel heeft Dhr Aboutaleb kamer aspiraties ......
Ook zonder dit voorstel zal de PvdA hem graag op de landelijke lijst zetten denk ik zo.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37163901
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:19 schreef HiZ het volgende:

[..]

15 jaar ervaring in de sociale zekerheid en bekendheid met het verschijnsel 'gewetensbezwaar'.
Ik bedoelde eigenlijk meer of je daar bronnen voor hebt. Pochen met je eigen autoriteit op het gebied van discussie is een drogredenering
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_37166268
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:17 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer of je daar bronnen voor hebt. Pochen met je eigen autoriteit op het gebied van discussie is een drogredenering
Yeah, whatever.
pi_37173332
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:49 schreef HiZ het volgende:

[..]

Yeah, whatever.
Heb je nu bronnen of niet dat dit wettelijk niet realiseerbaar zou zijn? Niet om je te stangen, maar ik ben serieus benieuwd.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_37175910
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef Seneca het volgende:

[..]

Heb je nu bronnen of niet dat dit wettelijk niet realiseerbaar zou zijn? Niet om je te stangen, maar ik ben serieus benieuwd.
Nee, er is geen toegankelijke bron. De vrijheid van godsdienst is alleen in de Grondwet op een 'makkelijke' manier beschreven. In allerlei wetten en lagere regelingen zitten stukjes 'respect' voor dit principe verborgen.

Een voorbeeldje hiervan vind je hier .

Ik kan je verzekeren dat een libertijn van deze regeling geen gebruik kan maken, en een zwaar gereformeerd persoon wel
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:29:34 #249
3542 Gia
User under construction
pi_37182318
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:28 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, er is geen toegankelijke bron. De vrijheid van godsdienst is alleen in de Grondwet op een 'makkelijke' manier beschreven. In allerlei wetten en lagere regelingen zitten stukjes 'respect' voor dit principe verborgen.

Een voorbeeldje hiervan vind je hier .

Ik kan je verzekeren dat een libertijn van deze regeling geen gebruik kan maken, en een zwaar gereformeerd persoon wel
Daarom moet de grondwet op dat punt maar eens veranderd worden.
Kunnen we ook meteen het bijzonder onderwijs afschaffen.
pi_37185660
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ben daar niet volledig op tegen, maar ik denk dat het niet zo makkelijk gaat worden om ook feitelijk een 2/3 meerderheid te krijgen voor het veranderen van de grondwet op dit punt, zodat er ruimte gaat ontstaan voor onderschikking van overwegingen van religieuze aard.

Overigens is je ruimte sowieso beperkt door het EVRM.
  zaterdag 22 april 2006 @ 15:44:30 #251
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37186494
Zijn er cijfers bekend van het aantal vrouwen dat een Boerka draagt in Nederland?

Ik kom er werkelijk waar nooit eentje tegen (ook niet in de grote steden).

Ik irriteer me al aan hoofddoeken en die inheemse kleding maar goed dat kan je moeilijk gaan verbieden. Net als al die pauperhippies met hun Arafatsjaaltjes maar dat is natuurlijk meer een kwestie van smaak.

Zijn er cijfers bekend? Volgens mij is het vooral populistisch geblaat van Aboutaleb.
pi_37187241
Ik heb ook nog nooit iemand gezien in een boerka.

Maar je weet he dat hoofddoeken helemaal niet verplicht zijn in de Moslim gemeenschap.
Hier kiezen ze meestal zelf voor.
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:22:26 #253
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37187277
Je haar bedekken is toch de bedoeling . Maar goed het is iets waar ik me aan erger net als zoveel dingen in het leven.
pi_37187386
Ik vind het niet uitzien en ook niet bij de samenleving passen.

Gelukkig zie ik het niet zo veel.
De meeste Moslim meisjes die ik ken zeggen zelf dat het onzin is.

Laatst iets op tv over Marokkaanse mensen die een test deden om naar Nederland te kunnen.
Lieten ze de straten zien en daar liep ook niet iedereen met hoofddoek dus het is gewoon iets waar ze zelf voor kiezen.
pi_37187604
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het niet uitzien en ook niet bij de samenleving passen.

Gelukkig zie ik het niet zo veel.
De meeste Moslim meisjes die ik ken zeggen zelf dat het onzin is.

Laatst iets op tv over Marokkaanse mensen die een test deden om naar Nederland te kunnen.
Lieten ze de straten zien en daar liep ook niet iedereen met hoofddoek dus het is gewoon iets waar ze zelf voor kiezen.
Inderdaad, vaak is men al moderner in Marokko en Turkije bijvoorbeeld, dan de Marokkanen en Turken die al jaren in Nederland wonen.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:39:27 #256
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37187663
Doordat (van wat ik lees) de Marokkanen en Turken hier in Nederland vooral uit achterstandsgebieden daar komen (Oost-Turkije en het Berbergebied in Marokko).
pi_37187729
Het leven is daar natuurlijk anders, maar op het gebied van kleding in de stad is het gewoon fatsoendelijk net zoals hier

bij fatsoendelijk reken ik niet de wannabe wigger en 50 cent kleding waar hier nog weleens wat volk mee loopt

Maar de Nederlandse Marokkanen wat hier geboren zijn en de Marokkanen die na bv 10 jaar Marokko naar nederland komen is ook een groot verschil qua omgang en leefstijl.
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:52:54 #258
146580 scubaboy
pi_37187945
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar ze me moeten kappen is het indirect sponsoren van vrouwenhaters en terroristen in opleiding in spe. Katholiek/gereformeerd onderwijs krijgt nl geen cent. Dit terwijl deze scholen wel gedwongen worden moslims aan te nemen. Mijn kinderen gaan toch echt zeker naar een blanke school, en als ik contact met moslims moet voorkomen door ze naar een christelijke/katholieke school te sturen dan moet dat maar. Maar dan is het aantal waanideen waar ze mee te maken hebben controleerbaarder.
pi_37188846
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:52 schreef scubaboy het volgende:

[..]

Waar ze me moeten kappen is het indirect sponsoren van vrouwenhaters en terroristen in opleiding in spe. Katholiek/gereformeerd onderwijs krijgt nl geen cent. Dit terwijl deze scholen wel gedwongen worden moslims aan te nemen. Mijn kinderen gaan toch echt zeker naar een blanke school, en als ik contact met moslims moet voorkomen door ze naar een christelijke/katholieke school te sturen dan moet dat maar. Maar dan is het aantal waanideen waar ze mee te maken hebben controleerbaarder.
Volgens mij moet jij jezelf een wat beter gaan informeren over hoe katholieke en gereformeerde scholen aan hun centjes komen.
pi_37270576
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')