abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37058327
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:08 schreef Miguel het volgende:

[..]

Daar zijn ze idd niet meer op teruggekomen, maar wellicht speelt dat nog in ep19? Anders is het wel jammer van de schrijvers als ze daar een steekje zouden laten vallen...
Ik heb 19 net ook gezien en wat betreft de reparatie van de plee in Scofields cel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:09:35 #27
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_37059290
Ow wat is 18 spannend zeg op het einde.....ben echt benieuwd hoe het verder gaat.
Ga maar eens op zoek naar 19...
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_37059434
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Crazykill het volgende:
tvp, ik ga hem zo kijken (nog 8 minuutjes )
En dan komt hij op tv?
bij mij nog 15
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:27:46 #29
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37059788
Volgende week even bijkijken.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:31:10 #30
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_37059890
-edit: warezvraag-

[ Bericht 94% gewijzigd door Mike op 18-04-2006 13:32:20 (geëdit en genote) ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_37060023
Ik snap een aantal dingen niet.. wat was dat wat the pope uit het kluisje van die bewaker haalde? Ik kon het niet goed zien..
En die Nick Savrinn, hoort hij bij de secret service??
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:39:58 #32
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_37060163
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef crossover het volgende:
Ik snap een aantal dingen niet.. wat was dat wat the pope uit het kluisje van die bewaker haalde? Ik kon het niet goed zien..
* Hij pakte dat bewakersuniform wat Scofield aan had met brandplek erin.
* Horloge pakte hij weer terug + stapel geld.

En ja die Nick hoort erbij was ook bekend in dat deel toen ze in dat huisje zaten in het bos...
pi_37060203
quote:
Geld (dat rolletje wat ze verdiend hadden met pokeren) en zijn bewakersjas die was gesmolten. (zogenaamd door het mishandelen van Michael)
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:42:44 #34
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_37060240
quote:
Hij haalt de rol cash uit z'n schoen, dan het klokje van Cooper eh, Westmoreland en dan trekt die een uniform uit de locker waarbij een deel van z'n mouw verbrand is voor zover ik heb kunnen zien (en dat uniform was er natuurlijk door W. geplaatst, dat had die neef van Sucre gefixt)
En Nick werkt waarschijnlijk ook voor iemand anders idd (de company?)
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:44:05 #35
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_37060285
Bluff E18

* Haywire herinnert zich het gedeelte door psych ward en tekent het. De tekening geeft hij aan Michael, echter houdt hij een kopie voor zichzelf. Hij denkt namelijk dat Michael hem weer een oor aannaait, net als vorige keer toen Michael met zijn hoofd tegen de tralies sloeg en zo Haywire liet overplaatsen. Michael heeft Haywire belooft hem na 3 dagen op te komen halen, echter dit geloofd Haywire niet en probeert zelf te ontsnappen. Helaas komt hij niet verder dan 1 deur voor hij gepakt wordt en even een flinke dosis stroom door zijn lichaam gejaagd krijgt.

* De cel van Michael wordt overgedragen aan een ander, er kan op geboden worden. Een cellie biedt 200 dollar, C-Note biedt 500 en krijgt de cel. Echter, wanneer hij het geld bij elkaar heeft na veel pokeren en dit heeft overhandigd aan de bewaker, is het ineens niet genoeg en moet hij met 700 op de proppen komen. C-Note regelt de nekhanger van de ouwe en geeft deze aan de bewaker. De bewaker neemt deze aan, loopt ermee weg en zegt dat ze de cel niet krijgen.

* De neef van Sucre, die witgoedservice doet in de cel, komt langs Michael en Michael vraagt hem of hij aan Sucre wil doorgeven dat hij werkt aan de tattoo (mbv Haywire). "I am filling in the blanks". De neef geeft dit door aan Sucre, echter hij vermoedt dat er iets gaande is en hij wil er alles van weten anders wil hij niet meer als contactpersoon fungeren. Lincoln, die tegenover Sucre in de isoleer zit, roept de neef van Sucre bij hem en zegt dat ze er wel uitkomen.

* C-Note, de ouwe en T-Bag zitten in een dip, ze weten niet wat er met de cel gaat gebeuren nu al hun werk niets heeft opgeleverd. Dan komt de neef van Sucre binnen en zegt alles van hun plan te weten, dankzij Michael. In eerste instantie schiet dit in het verkeerde keelgat, maar hij is eigenlijk de enige die hen kan helpen. Hij plaatst het bewakersuniform met gat op de rug in de container van de ouwe, de ouwe rijdt met deze container naar het bewakershok waar voorheen het gat onder de grond zat en de ouwe legt dit uniform in de kluis van de bewaker welke ook over de onderhandelingen van de cel gaat.

* Michael kan alleen uit psych ward komen als hij Pope vertelt wie hem de brandplek heeft bezorgd. Michael geeft een bewaker de schuld, de bewaker die het geld van C-Note heeft en de hanger van de ouwe, en ontwetend ook een verbrand bewakersuniform in zijn kluis heeft. Pope schrikt ervan en gaat de kluis van de bewaker controleren. Hij vindt het geld in een schoen, de hanger boven in de kluis en het verbrande uniform ligt er ook in. De bewaker wordt ontslagen, de ouwe krijgt de cel en Michael komt erbij in.

* Lincoln mag zijn zoon een uur zien, hiervoor wordt hij met een busje vervoerd naar een speciale locatie. Hij is flink geboeid en er is heftige bewaking in het busje aanwezig. Tijdens de rit kijkt Lincoln naar buiten naar de polder, en wanneer de bewaker hem zegt dat als Lincoln zich gedraagt, de bewaker hem niets zal doen. Lincoln stemt in, en kijkt rustig weer naar buiten. Na een tijdje vraagt een van de bewakers wat er buiten te zien valt, Michael zegt dat hij gewoon kijkt. Plotseling komt er een trucker van rechts, deze wordt over het hoofd gezien en rijdt het busje aan waar Lincoln in zit ..... Einde
pi_37061486
Zo, nu verder met aflevering 16
pi_37062086
Kon ik maar verder met aflevering 20. Ik wil de afloop weten
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:45:48 #38
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_37062268
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:40 schreef Thieske het volgende:
Kon ik maar verder met aflevering 20. Ik wil de afloop weten
Als het goed is en ik zo weer thuis kom kan ik 19 kijken.....wat een serie zeg dit...
pi_37062506
Damn, wat een ongelooflijk goede aflevering weer. Ik heb 19 al gezien, de slechte kwaliteit screener, en het wordt alleen maar beter en beter. Door alle ontwikkelingen kan ik me nauwelijks voorstellen dat ze bij episode 22 al ontsnappen. Ik durf te wedden dat ze in 22 proberen te ontsnappen en dat ze er een enorme cliffhanger aan hangen, die pas in het volgende seizoen wordt vervolgd, typisch Prison Break .

Dat van Nick is nog een beetje vaag allemaal. Ik denk dat ie gechanteerd wordt, want die dude zei ook "are you backing out". Dus, ze hebben iets waarmee ze hem chanteren. Alleen van welke opdrachtgever ze komen is me nog niet duidelijk.. Micheal gaf Sarah een asbak, iemand enig idee wat het zou betekenen? Misschien heeft hij er iets in gekleid wat hij bij de ontsnapping nodig heeft en hoopt hij dat ze hem in haar kantoortje zet..

Anyway, supergoede aflevering dus, vergeet alleen niet de syncfix erover heen te gooien vóór het kijken..
pi_37062816
Ik heb nu ook aflevering 18 en 19 gezien erg leuk weer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben erg benieuw hoe het nu verder gaat! aaarg 2 weken wachten!!
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:20:17 #41
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_37063124
Één week voor de mensen die geen screeners kijken
pi_37063294
Geary got owned

Toffe ep weer! T-Bag heerscht.
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:28:37 #43
69994 seto
-|||--------|||-
pi_37063385
SPOILER
Wat er gebeurt in ep20.

18 was erg goed trouwens, vond het leuk wat ze met Gary deden
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_37064070
T-Bag met een stok kaarten magistraal
en C-Note lekker bluffen ^^

weer een geniale ep
pi_37064146
Wie was die gast die Nick tegenkwam, of is dit nog onbekend?
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:00:15 #46
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_37064320
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:54 schreef vruitig het volgende:
Wie was die gast die Nick tegenkwam, of is dit nog onbekend?
Voor mij ook onbekend zal ook wel ergens voor werken...
pi_37064384
, die mafkees die wilde ontsnappen. Hilarisch.
pi_37064532
Hele coole episode, weer een weekje wachten
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:12:16 #49
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_37064675
Ik ga drek 18 kijken
en tvp
O)))
pi_37064745
Dat einde..! jezus wat kan ik niet wachten op aflevering 19.. maar wil geen screener kijken!

Maar veronica wordt er eigenlijk ook al de hele tijd ingeluist? men.. deze serie is te briljant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')