1 euro...quote:Op maandag 24 april 2006 02:04 schreef broer het volgende:
[..]
Een film uit 1998? (Of zoiets, tenminste.) Weet je wel wat dat kost?
Heu... Maar wát is dan het gevolg? Dat we vrijgezel zijn of dat we hier posten?quote:
Je kunt beter naar je laptop staren.quote:Op maandag 24 april 2006 02:03 schreef tong80 het volgende:
Ga ik een keer vroeg naar bed. Zit ik hier weer wegens nutteloos naar het plafond staren.
..dat we hier posten.quote:Op maandag 24 april 2006 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Heu... Maar wát is dan het gevolg? Dat we vrijgezel zijn of dat we hier posten?
Wel een beetje duidelijk zijn, Lamon.
Voor je het ingewikkelde antwoord formuleerd ga ik even een borreltje inschenken.quote:Op maandag 24 april 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
Maar let wel, we hebben het nog steeds over het simpele antwoord.
Kut. Dacht ik het eindelijk in de gaten te hebben, blijkt het over een antwoord met een dubbele bodem te gaan.quote:Op maandag 24 april 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
..dat we hier posten.![]()
Maar let wel, we hebben het nog steeds over het simpele antwoord.
Dat is helemaal niet ingewikkeld.quote:Op maandag 24 april 2006 02:09 schreef svann het volgende:
Ingewikkelde antwoord
Dat klinkt net alsof je het niet briljant vindt.quote:Op maandag 24 april 2006 01:49 schreef Tijn het volgende:
In ander nieuws: ik heb me nu ook door het volledige 2e seizoen van Blackadder geworsteld en begin over 5 minuten aan het 3e.
Ja, dat las ik!quote:Op zondag 23 april 2006 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, ik vind 'm een beetje gek. Ik zag 'm laatst nog posten dat het hier vooral niet te hard moest gaan![]()
Nee, dat krijg je met deze postkwantiteit.quote:Nou ja, dit is niet de gemiddelde slowchat. Maar intellectueel zou ik 't nou ook weer niet willen noemen.
quote:Het topic niet, nee. I.R. daarentegen...
En vieren we dat of betreuren we dat?quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, ik ben vanaf vandaag weer vrijgezel
Nou, het was de laatste 1,5 week alleen een kwestie van 'hoe deel ik het mede' en uiteindeiljk bleek dat niet eens nodig te zijn omdat ze mijn koffiedrinkafspraakSMS uitstekend begreep en terugsmste dat ze het gevoel had dat 'the fling and magic has closed its page'. Dat is toch prachtig.quote:
Zo zie je maar dat vrouwen toch dingen meer begrijpen dan dat jullie ze toe schrijvenquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, het was de laatste 1,5 week alleen een kwestie van 'hoe deel ik het mede' en uiteindeiljk bleek dat niet eens nodig te zijn omdat ze mijn koffiedrinkafspraakSMS uitstekend begreep en terugsmste dat ze het gevoel had dat 'the fling and magic has closed its page'. Dat is toch prachtig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |