abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43989418
Ok ik ga hier misschien iets te ver, maar ik begrijp dat er beroepen zijn waarvoor je alleen maar hoeft te zitten en zodoende kleine beetjes geld binnen krijgt. Waarom script je dan niet een bot en maak je 20 accounts, te gelijk draaiend, zodat het geld letterlijk binnen stroomt zonder iets te doen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43990312
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:29 schreef Pritt het volgende:
Ok ik ga hier misschien iets te ver, maar ik begrijp dat er beroepen zijn waarvoor je alleen maar hoeft te zitten en zodoende kleine beetjes geld binnen krijgt. Waarom script je dan niet een bot en maak je 20 accounts, te gelijk draaiend, zodat het geld letterlijk binnen stroomt zonder iets te doen.
Dweller / Camper accounts

Ben er zelf tegen maar het is lucratief.

Voorbeeld:
- 20 accounts ieder op een camping seat die 4L$ / 10 minuten geeft=
(6*24) * 4L$ * 20 = 11520 L$ per dag = (11520 / 280) = $41.14

dus meer dan 40 dollar per dag voor niets doen.

MAAR ... de dweller en camp seats worden beschikbaar gesteld door mensen met een club, mall of shop. Zien deze mensen geen vooruitgang in de zaken met het gebruik van de seats dan verdwijnen ze ook weer. Zo kunnen freebee accounts SL verzadigen.
Calm down, please!
pi_43991899
Hmm intressant, mischien binnekort dan maar eens het scripten gaan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43992973
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:44 schreef Pritt het volgende:
Hmm intressant, mischien binnekort dan maar eens het scripten gaan.
vergeet een anti idle script niet anders vlieg je er gewoon na een uurtje nietsdoen af . En de seats zijn voor newbies gemaakt om hun eerste geld te krijgen. Wat jij dus wil gaan doen is misbruik . Account bans tot gevolg
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_43994405
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

vergeet een anti idle script niet anders vlieg je er gewoon na een uurtje nietsdoen af . En de seats zijn voor newbies gemaakt om hun eerste geld te krijgen. Wat jij dus wil gaan doen is misbruik . Account bans tot gevolg
Helaas: de meeste camper-seats en danspads enzo zijn voor iedereen. Een newbie-only-script moet ingebouwd zijn (zoals bij de Money Trees).

Dus iedereen die wil en weet waar vrije (en goedbetalende) seats/pads zijn kan z'n gang gaan. Linden zal je er niet voor bannen.
Calm down, please!
pi_43994917
Hierbij een paar advertenties zoals ze in m'n vendors staan. Zoals eerder uitgelegd: een vendor is een apparaat dat items voor je verkoopt. Deze laten dus ook een afbeelding van het product zien (zoals je dat zelf hebt ingevoerd). Ik maak gebruik van JEVN vendors ... deze laten het toe om via het internet de verkopen te regelen (server-based). Ik hoef dus m'n product alleen in de server toe te voegen en in heel SL passen de vendors zich automatisch aan aan het nieuwe aanbod.

Als er geen BASIN op de ad staat dan is het een ad die ik voor een vriend heb gemaakt (Azone of JPP)

Enkele voorbeelden:

Calm down, please!
pi_43998185
Children of the night. What music they make.
pi_44001524
Even een vraagje:

Worden de objecten gemaakt in SL zelf met de "build" optie of zijn er externe programmas? want ik wil het ook wel eens proberen, geld maken zonder objecten bouwen is volgens mij bijna niet te doen?
GamerTag: Zipa
pi_44003255
Volgens mij wordt het met beide gedaan, intern door de newbies en extern (3ds MAX bijv.) door de gevorderden.
Children of the night. What music they make.
pi_44003677
oke,

wil het geld al een beetje stromen bij de FOK leden?
  woensdag 29 november 2006 @ 22:34:01 #186
269 vats
Live life to the max!
pi_44008095
heb nu 5100 $ op mijn rekening, helaas geen us dollar

maar ja server is down nu dus kan niet spelen grrr
pi_44009325
dat doe je goed vats.. hoe heb je dat bij elkaar gekregen? ik heb nog steeds geen rooie cent
pi_44011688
Wat gebeurt er als in een keer iedereen al zijn second life geld om wil zetten naar dollars, ik neem aan dat de makers dat nooit kunnen betalen omdat het virtueel geld is.. is alles dan in een klap niks meer waard? ik ga dit spel morgen trouwens even bekijken

[ Bericht 49% gewijzigd door Janteh op 30-11-2006 00:45:04 ]
pi_44012085
wat een kutzooi. Hebben ze bedacht dat het leuk is om ff alle accounts ongeldig te verklaren, nu kan ik dus niet meer inloggen.. Alsof ik na al die maanden nog weet welke achternaam bij welke voornaam hoorde

en die site is ultra-extreem langzaam natuurlijk.. fok tijdens down-tijd is er niks bij
pi_44014371
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:41 schreef Zijpie het volgende:
Even een vraagje:

Worden de objecten gemaakt in SL zelf met de "build" optie of zijn er externe programmas? want ik wil het ook wel eens proberen, geld maken zonder objecten bouwen is volgens mij bijna niet te doen?
Alles wat je in SL ziet (qua 3D) is gemaakt met de interne builder;

Alle kleren en textures die je ziet in SL zijn gemaakt met PhotoShop of GIMP (de gratis open source "PhotoShop");

Alle bewegingen die je ziet (anders dan standaard SL) zijn gemaakt met het simpele en gratis Avimator of met het veel uitgebreidere Poser.

Alle geluiden die je hoort in SL (naast de standaard geluiden) zijn hoogstwaarschijnlijk van internet geplukt of gesampeled.

3D modellen kun je dus NIET importeren in SL. Geluiden (.wav), bewegingen (.bvh) en textures (.jpg of .tga) wel.
Calm down, please!
pi_44014413
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:32 schreef Janteh het volgende:
Wat gebeurt er als in een keer iedereen al zijn second life geld om wil zetten naar dollars, ik neem aan dat de makers dat nooit kunnen betalen omdat het virtueel geld is.. is alles dan in een klap niks meer waard? ik ga dit spel morgen trouwens even bekijken
Dan zou Linden Labs in 1 keer een klap geld binnenkrijgen. Het geld in SL is namelijk geen virtueel geld maarr echt geld. Elke 1000L$ = iets van $2.80 en natuurlijk gebruikt de LindeX (de beurs van SL) een wisselkoers. Dus L$ kopen en verkopen kost een marginaal bedrag (evenals het laten storten naar een rekening).

Het is goed te vergelijken met een gewone economie. Speculeren op de LindeX is dus ook een optie om geld te verdienen als je goed bent in dat soort dingen. Verschillende accountants en beurs-fanaten maken goed gebruik van ingame financial advisors en rente-gevende-banken.
Calm down, please!
  donderdag 30 november 2006 @ 15:27:24 #192
269 vats
Live life to the max!
pi_44024976
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef vats het volgende:
heb nu 5100 $ op mijn rekening, helaas geen us dollar

maar ja server is down nu dus kan niet spelen grrr
hmm heb 5000 linden dollars gekocht voor $ 18.53 us dollar. Het is leuker te spelen met wat geld als zonder geld om eerlijk te zijn. Nu kan ik kopen wat ik wil, mezelf veranderen enz... van die 5100 dollar heb ik nu nog 4000 dollar over, en vandaag al 150 dollar verdient. Kijken of ik het uit kan bouwen als ik werk kan aannemen als ik 15 dagen meespeel.

[ Bericht 24% gewijzigd door vats op 30-11-2006 15:33:46 ]
pi_44026365
oke.. ik dacht er ook aan om iets van 2000 LS te kopen voor 8 dollar ofzo.. maar ik heb geen creditcard wel een paypal account maar daar lukt het niet mee of kijk ik verkeerd?
pi_44043961
Snapshot van de club en de mall zoals ze er nu bijstaan (je ziet nog net wat van de pods - de zwevende apartementen):

Vrijdag hebben we een feestje ... de Basin is in eerste instantie een hangout ... d.w.z.: geen vaste events maar meer een plek voor NLers om elkaar te leren kennen. Je zult er ook vaak Duitsers en Amerikanen vinden ^^

Feestje begint om 21:00 uur (12:00 middag SL tijd) en het thema is: Oranje!
1000L$ Male & Female contest (Best in Orange).
DJ's: Maringo, Black (en misschien ik ook nog effe)
Houd rekening met lag! And don't blame me!

De club vind je in sim Eriu (of zoek op Basin). In de club vind je: Lucky Chair (een stoel die een willekeurig item als prijs geeft aan degene wiens naam begint met de aangegeven letter), Lotto, Sploders, Lounge banken, gokkasten, Contest Boards, Dansballen, Dans Machines, lichtshow, Russisch Roulette, Mud Wrestling, paaldansen, Greedy, etc.

In de aangrenzende mall vind je nog een Lucky Chair, een Raffle Ball, Slingo (soort SL Bingo), een Money Tree (geeft gratis geld aan newbies) en talloze shops.
Calm down, please!
pi_44044281
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:10 schreef Zijpie het volgende:
oke.. ik dacht er ook aan om iets van 2000 LS te kopen voor 8 dollar ofzo.. maar ik heb geen creditcard wel een paypal account maar daar lukt het niet mee of kijk ik verkeerd?
Zoals je eerder zag op deze pagina heeft Anshe Chung van SL een miljoenen business gemaakt. Je kunt op haar site ook L$ kopen

http://www.anshechung.com/index.php?fct=BUY_L$

vast ook wel via paypal.
Calm down, please!
pi_44055906
Hmm.. bij mij doet het spel het niet.
Het sluit zichzelf af op het moment dat er gevraagd wordt of ik wel/niet de muziek wil afspelen (bij het opstarten dus nog).
Er wordt ook geen foutmelding gegeven.. het is gewoon zo maar weg.
Wel wordt er zo af en toe gevraagd of ik een crash-report wil versturen.
Iemand enig idee wat ik er aan kan doen?
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:05:13 #197
149452 brahms
sinds 1833
pi_44069103
Wat een fantastisch spel Ik heb die Basin en Molen die eerder zijn genoemd nog niet kunnen vinden. Eiru, is dat een eiland? Ik ga zo meteen wel even zoeken Op dit moment hang ik een beetje rond in virtueel Amsterdam Als iemand andere hangplekken kent voor Nederlandstaligen dan hoor ik dat graag!
pi_44069172
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:05 schreef brahms het volgende:
Wat een fantastisch spel Ik heb die Basin en Molen die eerder zijn genoemd nog niet kunnen vinden. Eiru, is dat een eiland? Ik ga zo meteen wel even zoeken Op dit moment hang ik een beetje rond in virtueel Amsterdam Als iemand andere hangplekken kent voor Nederlandstaligen dan hoor ik dat graag!
Het is nu nog gezellig in de Basin
Eriu is een aparte sim ... ik zit daar (inmiddels) op 1/2 eiland ... zoek (CTRL-F) op BASIN

Wat is je SL naam?
Calm down, please!
pi_44069219
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 01:16 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Zoals je eerder zag op deze pagina heeft Anshe Chung van SL een miljoenen business gemaakt. Je kunt op haar site ook L$ kopen

http://www.anshechung.com/index.php?fct=BUY_L$

vast ook wel via paypal.
Gelukt, bedankt.
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:51:05 #200
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_44079463
Ik speel het sinds kort ook. maar hoe en waar kan ik nou een baan vinden?
I mean no harm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')