Dweller / Camper accountsquote:Op woensdag 29 november 2006 13:29 schreef Pritt het volgende:
Ok ik ga hier misschien iets te ver, maar ik begrijp dat er beroepen zijn waarvoor je alleen maar hoeft te zitten en zodoende kleine beetjes geld binnen krijgt. Waarom script je dan niet een bot en maak je 20 accounts, te gelijk draaiend, zodat het geld letterlijk binnen stroomt zonder iets te doen.
vergeet een anti idle script nietquote:Op woensdag 29 november 2006 14:44 schreef Pritt het volgende:
Hmm intressant, mischien binnekort dan maar eens het scripten gaan.
Helaas: de meeste camper-seats en danspads enzo zijn voor iedereen. Een newbie-only-script moet ingebouwd zijn (zoals bij de Money Trees).quote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
vergeet een anti idle script nietanders vlieg je er gewoon na een uurtje nietsdoen af . En de seats zijn voor newbies gemaakt om hun eerste geld te krijgen. Wat jij dus wil gaan doen is misbruik . Account bans tot gevolg
Alles wat je in SL ziet (qua 3D) is gemaakt met de interne builder;quote:Op woensdag 29 november 2006 19:41 schreef Zijpie het volgende:
Even een vraagje:
Worden de objecten gemaakt in SL zelf met de "build" optie of zijn er externe programmas? want ik wil het ook wel eens proberen, geld maken zonder objecten bouwen is volgens mij bijna niet te doen?
Dan zou Linden Labs in 1 keer een klap geld binnenkrijgen. Het geld in SL is namelijk geen virtueel geld maarr echt geld. Elke 1000L$ = iets van $2.80 en natuurlijk gebruikt de LindeX (de beurs van SL) een wisselkoers. Dus L$ kopen en verkopen kost een marginaal bedrag (evenals het laten storten naar een rekening).quote:Op donderdag 30 november 2006 00:32 schreef Janteh het volgende:
Wat gebeurt er als in een keer iedereen al zijn second life geld om wil zetten naar dollars, ik neem aan dat de makers dat nooit kunnen betalen omdat het virtueel geld is.. is alles dan in een klap niks meer waard? ik ga dit spel morgen trouwens even bekijken
hmm heb 5000 linden dollars gekocht voor $ 18.53 us dollar. Het is leuker te spelen met wat geld als zonder geld om eerlijk te zijn. Nu kan ik kopen wat ik wil, mezelf veranderen enz... van die 5100 dollar heb ik nu nog 4000 dollar over, en vandaag al 150 dollar verdient. Kijken of ik het uit kan bouwen als ik werk kan aannemen als ik 15 dagen meespeel.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef vats het volgende:
heb nu 5100 $ op mijn rekening, helaas geen us dollar
maar ja server is down nu dus kan niet spelen grrr
Zoals je eerder zag op deze pagina heeft Anshe Chung van SL een miljoenen business gemaakt. Je kunt op haar site ook L$ kopenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:10 schreef Zijpie het volgende:
oke.. ik dacht er ook aan om iets van 2000 LS te kopen voor 8 dollar ofzo.. maar ik heb geen creditcard wel een paypal account maar daar lukt het niet mee of kijk ik verkeerd?
Het is nu nog gezellig in de Basinquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:05 schreef brahms het volgende:
Wat een fantastisch spelIk heb die Basin en Molen die eerder zijn genoemd nog niet kunnen vinden. Eiru, is dat een eiland? Ik ga zo meteen wel even zoeken
Op dit moment hang ik een beetje rond in virtueel Amsterdam
Als iemand andere hangplekken kent voor Nederlandstaligen dan hoor ik dat graag!
Gelukt, bedankt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zoals je eerder zag op deze pagina heeft Anshe Chung van SL een miljoenen business gemaakt. Je kunt op haar site ook L$ kopen
http://www.anshechung.com/index.php?fct=BUY_L$
vast ook wel via paypal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |