quote:De Nederlandse ondernemingen Philips en ABN AMRO zullen zich vestigen in de virtuele wereld van de populaire game Second Life. ABN AMRO zal een bankfiliaal in het spel openen en Philips liet donderdag weten dat het gebruikers van de game gaat raadplegen om de kleur en functies van producten te bepalen.
Philips gaat het spel gebruiken voor marktonderzoek. "Second Life is voor ons een interessante omgeving. Het is een wereld gebaseerd op de wensen", aldus een woordvoerder van Philips. Het bedrijft hoopt dat gesprekken met Second Life-gebruikers zal leiden tot "innovatieve en verrassende resultaten" voor Philips-producten. ABN AMRO is trots dat het de eerste Europese bank is die haar deuren opent in het spel. In het filiaal wil de bank seminars organiseren voor ondernemers en net afgestudeerden. Donderdag zal het virtuele filiaal haar deuren openen.
Er zijn al veel meer ondernemingen die hun toevlucht zoeken in de virtuele 'tweede' wereld. Nike verkoopt schoenen in de game en het persbureau Reuters heeft een eigen verslaggever die op zoek gaat naar nieuwtjes in de virtuele wereld. Nissan biedt gebruikers proefritjes aan in de nieuwste automodellen.
In het spel Second Life kunnen computergebruikers een virtueel tweede leven beginnen. Zo kan je in deze wereld winkelen, ondernemen, uitgaan en sociale contacten opdoen. In de game is onder andere een wijk gebouwd die exact lijkt op Amsterdam. Onlangs is een Chinese vrouw door de game in de echte wereld miljonair geworden door virtuele grond te verhuren.
Fantastisch, bedankt!quote:Op zondag 3 december 2006 09:56 schreef Googolplexian het volgende:
en dit staat er dan (LAP TEKST ALARM) :[..]
Tsk, informatie schrijven over het spel en die dan verkopen?quote:I saw an opportunity to sell notecards full of information in Second Life...
quote:...av-sex...
Ja, als je inlogt op de SL-website dan kan je jouw Lindendollars verkopen. Ik neem aan dat het geld dan op je creditcard wordt gestort.quote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Bron het volgende:
Ik ben momenteel geld aan het verdienen door in een stoel te zitten in een of andere disco. Kun je dat geld op een gegeven moment ook op je bankrekening zetten?
Hehe, tijd dus om een moneymaker te verzinnen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:18 schreef brahms het volgende:
[..]
Ja, als je inlogt op de SL-website dan kan je jouw Lindendollars verkopen. Ik neem aan dat het geld dan op je creditcard wordt gestort.
Ik heb al zitten rekenen: ik weet stoelen waar je 100L$ kan verdienen voor 8 uur en 20 minuten zitten per dag. Dat is per maand 3000L$. De wisselkoers is 270L$/US$ dus dat wordt 11,11 US$ en dat is ongeveer 8,87 euro per maand. Je kan zo een miljoen verzamelen als je dit werk 191 jaar volhoudt![]()
Mwa, ik denk dat ze voorlopig beter kunnen concentreren op hun serverpark.quote:Op zondag 3 december 2006 18:08 schreef Bron het volgende:
De graphics daar mag ook nog wel wat aan gedaan worden. Wat een zooi.
Op die manier heb ik al een aantal auto's, boten en vliegtuigen gekregenquote:Op zondag 3 december 2006 19:26 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een leuk gratis pakketje gevonden ergens in 'Nederland' (ben vergeten waar precies) met allerhande gratis content zoals Smokings enzo. In principe hoef je geeneens Lindendollars te hebben dus om je karakter goed te kunnen pimpen, je moet gewoon goed zoeken.
Zo relaxed. Vertel eenschquote:Op zondag 3 december 2006 21:02 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Op die manier heb ik al een aantal auto's, boten en vliegtuigen gekregen
Er zijn een aantal gebieden waar je vrij mag bouwen, op die plaatsen heb ik al een aantal dingen gevonden waarvan de instellingen verkeerd stonden zodat iedereen dat object kon copieeren.quote:Op zondag 3 december 2006 21:04 schreef Bron het volgende:
[..]
Zo relaxed. Vertel eensch![]()
Ik zou dan een vliegtuig bij de ingan neerzetten, en geld gaan verdienen met rondvluchtjes
Gaat direct.quote:Op zondag 3 december 2006 21:26 schreef Zijpie het volgende:
Heb net een FOK! groep aangemaakt voor 100 L$ (ja dat heb ik over voor jullie) Gewoon even zoeken op FOK! en je kan joinen als het goed is !
Zo... voor ¤ 0.40 wat lief.quote:Op zondag 3 december 2006 21:26 schreef Zijpie het volgende:
Heb net een FOK! groep aangemaakt voor 100 L$ (ja dat heb ik over voor jullie) Gewoon even zoeken op FOK! en je kan joinen als het goed is !
Zoeken op Groups en dan gewoon Fok! intikken.quote:Op zondag 3 december 2006 21:32 schreef Bron het volgende:
[..]
Zo... voor ¤ 0.40 wat lief.
Een hele investering inderdaad, maar ik kan hem niet terug vinden![]()
Al opgelostquote:Op zondag 3 december 2006 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe join je Fok!?
quote:Op zondag 3 december 2006 21:34 schreef Bron het volgende:
Kun je ook iemand aanraken/ in de reet knijpen?
Waarschijnlijk, je moet dan wel die pose zien te vindenkopen.quote:Op zondag 3 december 2006 21:34 schreef Bron het volgende:
Kun je ook iemand aanraken/ in de reet knijpen?
Ik zie je er niet bijstaanquote:Op zondag 3 december 2006 22:53 schreef Puzzelaar het volgende:
He, ik ben nu ook lid van de Fok!-group.
Hagar Gundersen dus.
hippie-eiland, tamelijk vage omschrijvingquote:Op zondag 3 december 2006 23:09 schreef Puzzelaar het volgende:
Je kunt trouwens ook geld verdienen door enquetes in te vullen op internet op dat hippie-eiland.
mja, zie ik ook nu .. ik had echter er wel 300 L$ mee verdiend.quote:Op zondag 3 december 2006 23:32 schreef Zijpie het volgende:
je kan er maar 3 doen.. de andere moet je voor in de US wonen
Lage FPS, vooral als ik vloog, op het eerste eiland viel het wel mee, maar toen ik eenmal naar een deel van de wereld teleporteerde gingen de frames per seconde flink omlaag.quote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb hetzelfde als wat jij hebt, alleen heb ik een GeForce 7600GS. Hoe bedoel je, het liep slecht?
quote:Op maandag 4 december 2006 00:39 schreef DeHovenier het volgende:
Kan aan het spel/server zelf liggen, het zal wel druk zijn?
Ik heb er iig geen last van.
quote:System Requirements
The following hardware and software is REQUIRED to run Second Life successfully. If your computer doesn't meet these requirements, you may not be able to participate in Second Life:
PC Minimum System Requirements:
* Internet Connection*: Cable or DSL
* Operating System: Windows XP (Service Pack 2)
o OR Windows 2000 (Service Pack 4)
* Computer Processor: 800MHz Pentium III or Athlon, or better
* Computer Memory: 256MB or better
* Video/Graphics Card**:
o nVidia GeForce 2, GeForce 4mx, or better
o OR ATI Radeon 8500, 9250, or better
http://secondlife.com/corporate/sysreqs.phpquote:System Recommendations
This hardware and software is highly recommended for a comfortable Second Life experience. The more of these recommendations you meet, the smoother Second Life will be:
PC Minimum System Recommendations:
* Internet Connection*: Cable or DSL
* Computer Processor: 1.6GHz Pentium 4 or Athlon 2000+ or better
* Computer Memory: 512MB or better
* Video/Graphics Card**:
o nVidia GeForce FX 5600, GeForce 6600, or better
o OR ATI Radeon 9600, X600, or better
Met een Premium Account kun je je eigen stukje land bezitten volgens mij.quote:Op maandag 4 december 2006 08:24 schreef Bron het volgende:
Ik zou er best wat geld in willen investeren (lees 25 euro ofzo) om echt wat leuke dingen te kunnen doen. Wat kun je daarmee?
En wat is het verschil met een abonement of een free acount.
Ha dat was ikquote:Op zondag 3 december 2006 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Wie is Thomas Medusa
Ik heb nog steeds een standaard uiterlijk..
Hoe join je Fok!?
Hangt ervan af. Je ontmoet er iig 'virtuele' mensen waar je een praatje mee kunt maken. je kan er virtuele Fok! meting mee houden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 december 2006 10:34 schreef Takje het volgende:
Is dit 'spel' wel echt leuk als je verder niks kan? Ik bedoel met bewerkingsprogramma's enzo.
Jij hebt al bijna meer verdient als ik de afgelopen 4 dagen. Maar ik heb wel enorm veel gratis zooi gevonden. Ik verdien momenteel een zakcentje extra in een stoel (L$3 / 10 min) en ik heb nog L$15 op mijn slexchange account staan die ik terug kan roepen.quote:Op maandag 4 december 2006 11:23 schreef DeHovenier het volgende:
Heb m'n eerste L$ verdiend door geil te dansen in de rosse buurt
Maar met L$50 kan je niet zoveel toch?
Ik heb al iemand ontmoet die me een beetje wegwijs maakt, ik zit nu ook bij een group van iemand die een club heeft waar reggae gedraaid wordt![]()
(Irie nogwat)
hehe,quote:Op maandag 4 december 2006 11:31 schreef DeHovenier het volgende:Ik loop nog steeds in die kleren rond die je op eht hulpeiland krijgt
Ik had gewoon een bepaalde vrouwelijke fan die me steeds geld gaf
Wat is een slexchange account? Of is dat gewoon je standaard cash?quote:Op maandag 4 december 2006 11:27 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Jij hebt al bijna meer verdient als ik de afgelopen 4 dagen. Maar ik heb wel enorm veel gratis zooi gevonden. Ik verdien momenteel een zakcentje extra in een stoel (L$3 / 10 min) en ik heb nog L$15 op mijn slexchange account staan die ik terug kan roepen.
Maarja, ik heb al 30 verschillende vleugels, 2 smokings, een reeks kleding waar je bang van word en verschillende lichaamsmodificaties.
Nee, Als ik mijn stuk land op restricted access zet voor een bepaalde groep of lijst personen en je staat er niet bij , dan kom je er gewoon niet inquote:Op zondag 3 december 2006 21:01 schreef Bron het volgende:
Wat is nou het nu van die maandelijkse betaling? Kun je dan meer? Ik kan nu al overal naar toe lopen/vliegen maar sommige gebieden zijn afgesloten. Worden die ook toegankelijk als ik zo'n abonement heb?
rechtermui -> teleport .quote:Ook zou ik willen weten hoe ik naar een locatie kom via zoeken. Stel ik zoek op Nude Beach, dan krijg ik een lijstje te zien, hoe kom ik daar dan?
www.slexchange.comquote:Op maandag 4 december 2006 11:40 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Wat is een slexchange account? Of is dat gewoon je standaard cash?
Zoek maar op The Free Dovequote:Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
hehe,
Ik loop momenteel rond in een witte smoking (met rode roos en alles) die ik gevonden heb in een gratis pakketje, en nergens is het woordje 'demo' te vinden.
Krijg je ook rente op die bank?quote:Op maandag 4 december 2006 11:43 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
www.slexchange.com
Je kunt daar een gratis account maken. Je kan er verschillende dingen mee doen.
1) Het dient als een bank. overal staan terminals waar je geld kunt storten en opnemen.
2) Als je Paypal hebt (heb ik niet) kun je L$ dollars naar echt geld omzetten en visa versa.
3) Je kunt er items bestellen die je online krijgt gelevert, of je nu actief bent of niet op dat moment.
Er zitten ook gratis en hele goedkope items op die site.
Ik ben idd al bij The Free Dove geweest, (met behulp van iemand anders die er aan het spelen was) en ik heb hem helemaal leeg geplunderd.quote:Op maandag 4 december 2006 11:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zoek maar op The Free Doveleuke Free items zaak. Daarnaast hebben alle zaken wel een freebie pakket. en zonder demo erop. Voor een ieder, probeer rap van die basis skin af te komen. Die skin en kleding zijn echt duidelijk newbie en daarmee wordt je vaak niet eens serieus genomen.
Verder is er van alles te vinden. Lees ook de linden blog over errors die er zijn + workarrounds. Voor de rest zijn de commercial area's het drukste en veel lag. residential is rustiger en relaxed. Ik heb wel gemerkt dat als je het langer speelt je gewoon een eigen plek wilt hebben en dan moet je dus investeren in grond /huis/inrichting.
Dat niet. Maar het is gewoon handig. Eigenlijk is het meer een marktplaats waar je geld stort en dan items kunt kopen. Maar je kunt het geld ook weer terugstorten naar je karakter ingame.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |