Andere suggesties...quote:
Strandwandeling op het strand van Scheveningen. Hoewel het water koud zal zijn, kunnen we daan ook nog een openingsscene van Baywatch naspelen. Dat wil zeggen: broekspijpen oprollen en in slowmotion door het water rennenquote:
dat is best een strak plan, ik ben al weer een tijdje niet meer op het strand geweest.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Strandwandeling op het strand van Scheveningen. Hoewel het water koud zal zijn, kunnen we daan ook nog een openingsscene van Baywatch naspelen. Dat wil zeggen: broekspijpen oprollen en in slowmotion door het water rennen![]()
Nu ben je écht schattigquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat is best een strak plan, ik ben al weer een tijdje niet meer op het strand geweest.
kom ff op msn, dan geef ik je m'n tel nummer en dan kunnen we de verdere details bespreken.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:42 schreef BB_Koning het volgende:
Mallerds, denken jullie dat een afspraak echt zo snel gemakt is?![]()
Heb je door dat ik je niet ken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:46 schreef Cairon het volgende:
"Hey ga je morgen mee iets doen?"
"Ok."
"Cool."
"Wat wil je gaan doen dan?"
"Maakt me niet superveel uit. Naar de stad ofzo, of biosje, of weet jij nog iets?"
"Naar de stad is wel een goed idee."
"Ok, hoe laat en waar spreken we af?"
"Centraal station 13:00?"
"Ok."
"Cool."
Tadaa, en een afspraak is gemaakt.
Heb je door dat ik mijn msn al eeuwen geleden heb gegeven, maar dat je me nog steeds niet hebt toegevoegd.quote:
Het zou me niks uitmaken als je een psychopaat was, Mama verwoordt percies wat ik denk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
Heb je door dat ik mijn msn al eeuwen geleden heb gegeven, maar dat je me nog steeds niet hebt toegevoegd.
Dat ik tig mensen van Fok! al eens in het echt heb gezien, meer dan eens zelfs, en ze hebben het allemaal overleefd, met al hun organen nog intact. Als ik een psychopaat was, dan was ik echt niet zo debiel om mijn slachtoffers op een publiek forum te zoeken?
Ik verveel me en ik wil iets leuks gaan doen morgen.
En onder "iets leuks" versta ik niet mensen in mootjes hakken, hun organen er uitsnijden en alles verkopen op de zwarte markt, of wat dan ook dat me in de problemen met justitie kan brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
is dat een beta?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Windows Live Messenger 8.0.0683 installeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |