ja maar ik zat binnen gezellig te doen!quote:
Ja zeg, wat is er nu belangrijker, de zon (en mooi haar) of gezellig doen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik zat binnen gezellig te doen!
ja vraag maar aan mamaquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja zeg, wat is er nu belangrijker, de zon (en mooi haar) of gezellig doen?
Ik zal je moeder subtiel helpen herinneren aan de prioriteiten des levensquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja vraag maar aan mama
die had het bezoek geregelt en zo
Beetje wel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:42 schreef liefie_ het volgende:
beetje jukkie
aaaargh laten we het niet over zusje hebben vandaagquote:
Ah, jij hebt ook een gezellig exemplaar?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aaaargh laten we het niet over zusje hebben vandaag
nouja of t echt mn zusje is blijft de vraag...quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook een gezellig exemplaar?![]()
Misschien komt ze wel van marsquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze zijn er nog niet uit of het menselijk is of niet
hopenlijk word ze dan uitgezetquote:
De enige juiste instellingquote:
Dat ziet er slaperig uitquote:
Ik doe dan ook net mn ogen openquote:
Wat is er gebeurd metquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:48 schreef Godlike02 het volgende:
Straks maar lekker slapen en morgen weer flink werken bij het mooiste bedrijf van nederland
Je kunt het in ieder geval proberen, misschien scoor je per-ongeluk een voldoendequote:
daarom, dus daar ga ik voor!quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Je kunt het in ieder geval proberen, misschien scoor je per-ongeluk een voldoende![]()
Goedemorgen, noorderling.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:18 schreef david. het volgende:
Goedemorgen aan allen!
Veel succes ermeequote:
'We' gingen toch naar het noordenquote:
ik vind van wel... internationale betrekkingenquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Veel succes ermee
Is het een lastig onderwerp?
En tieten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:24 schreef Dickies het volgende:
Bier.
Kun je daar les in geven dan ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind van wel... internationale betrekkingen
Ja ookquote:
ja tuurlijk!quote:
Algemene kennis dus?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk!
het is sowieso belangrijk om te weten
het ontstaan van de NAVO, internationaal gerechtshof... wat ze daar doen en zo...
wat moet je anders als een kind iets leest bv toen over millosovice of hoe je dat ook spelt... dan moet je wel uit kunnen leggen waarom ie in nederland is... dat soort zaken
verdragen tegen terrorisme en zo
Oh, dat viel bij mij gewoon onder geschiedenis ... Tijden veranderen kennelijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk!
het is sowieso belangrijk om te weten
het ontstaan van de NAVO, internationaal gerechtshof... wat ze daar doen en zo...
wat moet je anders als een kind iets leest bv toen over millosovice of hoe je dat ook spelt... dan moet je wel uit kunnen leggen waarom ie in nederland is... dat soort zaken
verdragen tegen terrorisme en zo
als jij denkt die al te bezitten mag je mijn tentamen wel maken hoorquote:
het is idd voor een groot deel geschiedenis... maar dan dus specifiek over internationale betrekkingenquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, dat viel bij mij gewoon onder geschiedenis ... Tijden veranderen kennelijk
En daarnaast ben ik niet zo heel vaak bij kinderen die me daarover het hemd van het lijf vragen
NAVO .. dat was toch Geneve, 1952 ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is idd voor een groot deel geschiedenis... maar dan dus specifiek over internationale betrekkingen
en het is nogal klote om al die verdragen uit elkaar te houden
Mkay.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als jij denkt die al te bezitten mag je mijn tentamen wel maken hoor
Fuck, het was 1949 .. gezaktquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:32 schreef webspider het volgende:
[..]
NAVO .. dat was toch Geneve, 1952 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |