Vrijwel onmogelijk. Tenzij er op een zondag een competitieduel was en op bijv. woensdag een bekerduel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:33 schreef Trancelocator het volgende:
Is het eigenlijk wel eens eerder voorgekomen dat twee klassiekers elkaar zo kort opvolgen?
Ja, als het eerder is voorgekomen moet het wel op die manier zijn geweest... Maar ik heb geen zin om het te onderzoeken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vrijwel onmogelijk. Tenzij er op een zondag een competitieduel was en op bijv. woensdag een bekerduel.
Er is ook veel te winnen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:43 schreef -Wolf- het volgende:
2 keer tegen feijenoord, 2x tegen az en 1x tegen psv, dat zijn me toch een paar zware potten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Halen. Dit is de ervaring die we missenquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:23 schreef Suijk het volgende:
Overigens is Defour geen 17 meer, hij is net 2 dagen 18.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
Als we ons nu plaatsen voor de voorronde van de CL en de KNVB-beker winnen, ben ik tevreden over de laatste vijf wedstrijden van het seizoen, de rest was gewoon kut.
Dan is het nog steeds hartstikke kut en onbegrijpelijk dat Feyenoord of AZ het nog weg zou geven.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
Als we ons nu plaatsen voor de voorronde van de CL en de KNVB-beker winnen, ben ik tevreden over de laatste vijf wedstrijden van het seizoen, de rest was gewoon kut.
Bijdraaien? Vanaf het moment dat DB werd aangesteld (ik was toen in het buitenland, maart 2005) roep ik al om zijn aftreden. Ajax moet geen leerschool zijn voor trainer/coaches, op die positie moet de best haalbare zitten, die de club successen brengt. Zoals het stuk op Dapprestrijders.nl al aangaf: Ajax heeft net het op één na slechtste seizoen uit haar (rijke) historie achter de rug, toch kan Ajax zich nog plaatsen voor de CL en de KNVB-beker winnen, maar het blijft een schrale troost. Seizoen 2005/06 was gewoon een kutseizoen, dus het bestuur kan het niet maken om DB te laten doorknoeien.quote:
Amen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bijdraaien? Vanaf het moment dat DB werd aangesteld (ik was toen in het buitenland, maart 2005) roep ik al om zijn aftreden. Ajax moet geen leerschool zijn voor trainer/coaches, op die positie moet de best haalbare zitten, die de club successen brengt. Zoals het stuk op Dapprestrijders.nl al aangaf: Ajax heeft net het op één na slechtste seizoen uit haar (rijke) historie achter de rug, toch kan Ajax zich nog plaatsen voor de CL en de KNVB-beker winnen, maar het blijft een schrale troost. Seizoen 2005/06 was gewoon een kutseizoen, dus het bestuur kan het niet maken om DB te laten doorknoeien.
Niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bijdraaien? Vanaf het moment dat DB werd aangesteld (ik was toen in het buitenland, maart 2005) roep ik al om zijn aftreden. Ajax moet geen leerschool zijn voor trainer/coaches, op die positie moet de best haalbare zitten, die de club successen brengt. Zoals het stuk op Dapprestrijders.nl al aangaf: Ajax heeft net het op één na slechtste seizoen uit haar (rijke) historie achter de rug, toch kan Ajax zich nog plaatsen voor de CL en de KNVB-beker winnen, maar het blijft een schrale troost. Seizoen 2005/06 was gewoon een kutseizoen, dus het bestuur kan het niet maken om DB te laten doorknoeien.
Vandaar mijn reactie, ik vind dus dat niemand tevreden mag zijn . . .quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In die reactie zeg ik dan ook expliciet dat ik dan tevreden zou zijn over de laatste vijf wedstrijden van het seizoen (tweemaal Feyenoord, tweemaal AZ/FCG en eenmaal PSV), maar dat de rest gewoon kut was.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Vandaar mijn reactie, ik vind dus dat niemand tevreden mag zijn . . .
Jij zegt enigszins tevreden te zijn wanneer de CL en de beker zeker zijn.
Ik ben het daar niet mee eens.
Dit seizoen is KUT, blijft KUT en zal voor altijd KUT zijn!
Ik vind dat zelfs deze laatste 5 wedstrijden niets meer goed kunnen maken van het afgelopen seizoen. Stel je voor dat het bestuur er ook zo naar kijkt, dan zitten we nog twee jaar aan Blind vast . . . .quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In die reactie zeg ik dan ook expliciet dat ik dan tevreden zou zijn over de laatste vijf wedstrijden van het seizoen (tweemaal Feyenoord, tweemaal AZ/FCG en eenmaal PSV), maar dat de rest gewoon kut was.
quote:EXCLUSIEF - Ajax lijkt de strijd om Steven Defour te hebben gewonnen. RC Genk gaat binnenkort met de Amsterdammers rond de tafel te zitten om te praten over een transfer.
De achttienjarige aanvallende middenvelder staat ook in de belangstelling van Chelsea, Arsenal, PSV en Manchester City. Maar de speler zelf heeft een voorkeur voor Ajax, dat wel een bedrag van zes miljoen euro moet betalen als transfersom voor de jeugdinternational.
De afgelopen zaterdag achttien geworden Defour is bezig aan zijn tweede seizoen in de hoofdmacht van Genk. Dit seizoen kwam hij 22 keer in actie en scoorde hij één keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |