Dat is nog niet zekerquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ajax wil Chari toch ook kwijt..?
kon het niet laten.quote:
Rosenberg blijft niet meer lang op links.. laatste tijd is het niet meer veel toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:39 schreef Terrorbita het volgende:
Ik denk dat Chari zelf zijn biezen gaat pakken, of tenminste op zoek gaat naar een andere club. Hij heeft een tijdje terug alwel aangegeven het vertrouwen te missen en misschien wil hij toch naar een club waar hij elke week speelt.
maarja je weet ook niet hoe het loopt kwa coaches..blijft Blind aan gaat ie weg. Misschien als bijv een Henk Ten Cate coach wordt dat die wel meer vertrouwen in hem heeft. Maarja ik betwijfel dit..Ajax zal toch op zoek gaan naar nog een vleugelspeler..en Huntelaar is de nummer 9 van volgend seizoen met als 2e Rosenberg die misschien nog wel op links kan blijven.
Rosenberg speelt nu al vanaf april vorig jaar tot nu, zonder winterstop, dat heeft er ook deels mee te maken dat hij aadig op is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:41 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Rosenberg blijft niet meer lang op links.. laatste tijd is het niet meer veel toch?
Mitea komt terug, Perez (voor linksbuiten gehaald), de Mul (evt linksbuiten)
Speelt die bij Vitesse toch ook?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:47 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg kan het ook niet 4 maanden volhoude zo goed spelen, na psv thuis is het wat minder geworden. Hij had ook wat pijntjes en hij oogde vermoeid. De Mul op linksbuiten doe normaal man![]()
Cziommer moeten ze niet halen voor de breedte in ieder geval, zal die niet accepteren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:50 schreef Nashje het volgende:
Als Defour zo duur is moeten ze dat gewoon betalen. Daarnaast nog wat goedkopere/transfervrije spelers halen (bijv. Cziommer). Ik wil weer successen zien. Zal mij een worst wezen hoeveel ze dan voor zo'n speler betalen.
Dat moet hij gewoon laten zien.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Cziommer moeten ze niet halen voor de breedte in ieder geval
quote:'Ten Cate zal Blind opvolgen' 17 april 2006
De kans dat Ajax na dit seizoen niet verder gaat met trainer Danny Blind lijkt nog altijd toe te nemen. In het Talpa-programma Café de Sport werd zondagavond gemeld dat Ajax' technisch directeur Martin van Geel afgelopen woensdag een gesprek heeft gehad met Henk ten Cate. De huidige assistent-trainer van Barcelona zou hoog op de nominatie staan om Blind na dit seizoen op te volgen.
Ajax-voorzitter John Jaakke wilde zondag na afloop van de wedstrijd tegen RKC Waalwijk (2-4 winst), waarin Ajax deelname aan de play-offs veiligstelde, opnieuw weinig loslaten over de toekomst van zijn hoofdtrainer. Wel gaf de preses tegenover Talpa aan dat de resultaten in de play-offs geen invloed zullen hebben op het oordeel van het Ajax-bestuur over Blind. "Dat staat daar los van", aldus Jaakke, die daarmee voeding geeft aan de geruchten dat een beslissing over het al dan niet aanblijven van Blind reeds is genomen.
Ik hoop dat die beslissing toch wel genomen is en dat ie zijn spullen kan pakkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:24 schreef Radegast het volgende:
Wanneer moet Ajax beslissen over Juanfran? Was toch rond deze tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |