quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is godverredomme ook nooit goed.
Jullie lijken wel een stel wijven.
Toen kenden wij elkaar zelfs pas 1 dag. En ik was geen timide vogeltje, ik keek de kat uit de boom en analyseerde het geheel (om iedereen daar later mee om de oren te slaan)quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat was niet de éérste ontmoeting.
Dat was die verjaardag van Joris waar je binnenkwam als een timide vogeltje en we dronken en languit liggend op straat eindigden.
Dat is pas een slechte grapquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef HenryHill het volgende:
langer als
Zo kun je het ook noemen jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:48 schreef Xennia het volgende:
En ik was geen timide vogeltje, ik keek de kat uit de boom en analyseerde het geheel (om iedereen daar later mee om de oren te slaan)
De ware kasta pas 1 dag? Je gaat me toch niet vertellen dat je eerst een timide vogeltje was?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen ja.
En hé, zij kende de ware kasta ook nog maar 1 dag.
Ik was al de tijd gewoon de kasta van het werkquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:55 schreef Xennia het volgende:
De ware kasta pas 1 dag? Je gaat me toch niet vertellen dat je eerst een timide vogeltje was?
Ik zie toch al wat langer dan een dag foto's voorbij komen. Interessant, kasta die niet gewoon altijd botte kasta isquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik was al de tijd gewoon de kasta van het werk.
Over dat botte werd ik notabene vandaag nog aangesproken tijdens m'n functioneringsgesprekquote:Op woensdag 19 april 2006 00:00 schreef Xennia het volgende:
Ik zie toch al wat langer dan een dag foto's voorbij komen. Interessant, kasta die niet gewoon altijd botte kasta is
Ah, dus ze kende de ware kasta al wel langer dan 1 dag. Je lijkt wel een wijf zoals jij jezelf tegenspreekt. Wel vertederend hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 00:02 schreef kastanova het volgende:
Over dat botte werd ik notabene vandaag nog aangesproken tijdens m'n functioneringsgesprek.
Hoe kom je er toch bij dat ik alleen maar besta uit een botte houding?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:19 schreef Xennia het volgende:
Ah, dus ze kende de ware kasta al wel langer dan 1 dag. Je lijkt wel een wijf zoals jij jezelf tegenspreekt. Wel vertederend hoor![]()
Misschien door je eigen beschrijving in je fotoboek?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat ik alleen maar besta uit een botte houding?.
Pssst, doe's lezen, ik tel wel even mee:quote:Op woensdag 19 april 2006 00:26 schreef Xennia het volgende:
Misschien door je eigen beschrijving in je fotoboek?
Tegenstrijdig ding![]()
En van het werk uit kende ze alleen 1, 2, 8 en 9, dus ik heb geen idee waarom jij het slechts hebt over 1 van de 14 puntenquote:Ben 1. gek, 2. bot, 3. ongedisciplineerd, 4. rook, 5. drink, 6. ga veel uit, 7. heb een gat in m'n hand, 8. lul graag dom, 9. ben niet vies van vrouwen, 10. voetbal, 11. kijk veel films, 12. game af en toe, 13. luister muziek van Extince tot Acda en de Munnik en als ik me met 1 van die dingen niet vermaak 14. ga ik tegen alles en iedereen in op Fok totdat iedereen van mijn grote gelijk overtuigd is.
Ik heb toevallig vandaag nog over je gemaild muus!quote:
Die zin klopt niet. Ben rook, drink? Da ken heul nie, pop.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pssst, doe's lezen, ik tel wel even mee:
[..]
En van het werk uit kende ze alleen 1, 2, 8 en 9, dus ik heb geen idee waarom jij het slechts hebt over 1 van de 14 punten.
Was het wat of meer van 'mwaoh, viel wel mee, niet echt boeiend'?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag nog over je gemaild muus!.
.
Regel jij de benzine, dan rook ik welquote:Op woensdag 19 april 2006 00:36 schreef MUUS het volgende:
Die zin klopt niet. Ben rook, drink? Da ken heul nie, pop.
Fix dat eens, want ik raak helemaal van slag d'rvan.
Nee, 'men' dacht dat ik je geneukt hadquote:Was het wat of meer van 'mwaoh, viel wel mee, niet echt boeiend'?
Euuuh, wacht ff hoor, ga je nu beweren dat we níet geneukt hebben?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:39 schreef MUUS het volgende:
Mja, we hadden de grap wel goed opgezet, maar alleen niet heel duidelijk verteld dat het een grap was.
Dat is de meeste mensen dus een beetje ontgaan.
Maar het was wel leuk..
Had ze grote tieten en was ze goed in bed?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuh, wacht ff hoor, ga je nu beweren dat we níet geneukt hebben?.
Maar... Wie was dan die vrouw op station Enschede?.
Tja... Goed, goed.. Wat is goed?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:41 schreef MUUS het volgende:
Had ze grote tieten en was ze goed in bed?
Ik weet het niet MUUSquote:Op woensdag 19 april 2006 00:42 schreef MUUS het volgende:
En waar is onze psycholoog?
Nou nee, ik had er meer van verwacht... Ze stonk ook uit haar bek enzo...quote:Op woensdag 19 april 2006 00:44 schreef MUUS het volgende:
Dat laatste natuurlijk, lampenkap.
Goddomme, heb ik jullie eindelijk weer allebei bij me (quote:Op woensdag 19 april 2006 00:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet het niet MUUS.
En dat op een toch behoorlijk verwarrend moment voor me.
Nee, dan was ik het niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee, ik had er meer van verwacht... Ze stonk ook uit haar bek enzo...
Ah quoten ben ik ook dol op:quote:Op woensdag 19 april 2006 00:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pssst, doe's lezen, ik tel wel even mee:
[..]
En van het werk uit kende ze alleen 1, 2, 8 en 9, dus ik heb geen idee waarom jij het slechts hebt over 1 van de 14 punten.
quote:Nu nog even afrekenen met enkele misverstanden:
- Alles wat ik op het forum gooi is toch echt waarheid; ja, ik ben een kneus die geen schaamte kent en nogal bot is, maar door de meeste mensen wordt het wel gewaardeerd...
De mensen die het er niet eens mee zijn leg ik het zwijgen op door m'n broek te laten zakken of door ze verbaal de mond te snoeren.
Hier ben ik al! Mag ik even aan je boezem komenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Goddomme, heb ik jullie eindelijk weer allebei bij me (. ) is ze ineens weg!
*huilie*
*Xennia aan boezem vastbindt*quote:Op woensdag 19 april 2006 00:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hier ben ik al! Mag ik even aan je boezem komen![]()
Het zou mij verbazen als hij zelf de naam nog weetquote:Op woensdag 19 april 2006 00:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, dan was ik het niet.
Wie was het dan wel? Details, foto's, tekeningen en plattegrond gaarne..
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 19 april 2006 00:51 schreef MUUS het volgende:
Was het die heksedinges?
Die had wel grote tieten, maar daar was dan ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 19 april 2006 00:51 schreef MUUS het volgende:
Was het die heksedinges?
Heb je me zelf verteld in een smsje.quote:
Stom geheugen ook altijdquote:Op woensdag 19 april 2006 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb je me zelf verteld in een smsje..
Waren daar ook foto's van dan, want die heb ik dan wel gemist.quote:
In Boe's neuklijstje meen ikquote:Op woensdag 19 april 2006 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben maanden fotoloos geweest.
Dat weet ik toch niet, ik was niet in voor een trio. Dat is toch niet hetzelfde zonder jouquote:Op woensdag 19 april 2006 00:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waren daar ook foto's van dan, want die heb ik dan wel gemist..
Maar stonk die uit d'r muil dan? Halloooooho, praat me even bij, want ik raak in de war..
Zal ff zoekenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waren daar ook foto's van dan, want die heb ik dan wel gemist..
Maar stonk die uit d'r muil dan? Halloooooho, praat me even bij, want ik raak in de war..
M'n huidige is biquote:Op woensdag 19 april 2006 00:57 schreef Xennia het volgende:
Dat weet ik toch niet, ik was niet in voor een trio. Dat is toch niet hetzelfde zonder jou![]()
Lieverd, ik zit *nu* een boterham met pindakaas te eten, dus nu wil je me echt niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, ik was niet in voor een trio. Dat is toch niet hetzelfde zonder jou![]()
Nee, mode doet ze sowieso niet zo aan he?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n huidige is bi. (en nee, geloof me maar, niet mode-bi
. )
Nou Slette nog even uitnodigen en je hebt eindelijk je trioquote:Op woensdag 19 april 2006 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n huidige is bi. (en nee, geloof me maar, niet mode-bi
. )
Brr pindakaas. Hoe wist je dat? Ik ben het enige kind dat er niet mee groot is geworden!quote:Op woensdag 19 april 2006 01:01 schreef MUUS het volgende:
Lieverd, ik zit *nu* een boterham met pindakaas te eten, dus nu wil je me echt niet..
quote:Nee, mode doet ze sowieso niet zo aan he?
Sorry..
Heb ik eens een wekelijks winkelend modepopje, is het nog niet goedquote:Op woensdag 19 april 2006 01:01 schreef MUUS het volgende:
Nee, mode doet ze sowieso niet zo aan he?
Sorry..
Misschien moet ze jou dan eens meenemen in plaats van haar blindegeleidehond.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb ik eens een wekelijks winkelend modepopje, is het nog niet goed.
Ah kom op, je hebt mode en je hebt mode. Liefde maakt blind uh, lief molletje met je dopoogjesquote:Op woensdag 19 april 2006 01:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb ik eens een wekelijks winkelend modepopje, is het nog niet goed.
Je bedoelt Nathaliequote:Op woensdag 19 april 2006 01:02 schreef Xennia het volgende:
Nou Slette nog even uitnodigen en je hebt eindelijk je trio![]()
Mag ik zo bescheiden zijn om even op te merken dat het de vrouwen zijn die dit topic hebben gered?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:05 schreef MUUS het volgende:
Misschien moet ze jou dan eens meenemen in plaats van haar blindegeleidehond..
Jij kan het veel aardiger zeggen.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah kom op, je hebt mode en je hebt mode. Liefde maakt blind uh, lief molletje met je dopoogjes![]()
Ik ben al meegeweest, maar om de 1 of andere redenen komt haar nieuwe kleding nooit op de foto'squote:Op woensdag 19 april 2006 01:05 schreef MUUS het volgende:
Misschien moet ze jou dan eens meenemen in plaats van haar blindegeleidehond..
Oe, die laarzen maak me gekquote:Op woensdag 19 april 2006 01:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bedoelt Nathalie
Maarreuh, who needs Lette?.
[afbeelding]
Laarzen? Ik word verblind door de glimmende panty.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |