Nou, kijk heeft een vrouw je toch nog aan het lachen gemaaktquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:38 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Haha je spreekt jezelf compleet tegenpriceless

Whehehequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dus wat ik zeg kan hier makkelijk door voor de absolute waarheid (althans, hier en nu)

Nee, dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn de mannelijkere vrouwen (de tuinbroeken en ultrakorte stekels) nou humoristischer dan de vrouwelijke vrouw omdat ze mannelijker zijn en dus ook meer raakvlakken hebben met mannen?

Bovendien roepen ze meestal de vraag op of minder vrouwelijjk automatisch meer mannelijk betekentquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn de mannelijkere vrouwen (de tuinbroeken en ultrakorte stekels) nou humoristischer dan de vrouwelijke vrouw omdat ze mannelijker zijn en dus ook meer raakvlakken hebben met mannen?

Het tegenvoorbeeld is al genoemd: Brigitte Kaandorpquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Dat was niet de éérste ontmoetingquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:34 schreef Xennia het volgende:
Welk een schril contrast![]()
Ik kan me nog goed herinneren dat jouw kameradengroep en Sander een psychologische analyse aanvroegen bij mijn eerste ontmoeting en vooral Sander stond het huilen nader dan het lachen

Anders hap je even.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef Cystie het volgende:
Dit is echt een belachelijke en kortzinnige opmerking...
Waarom niet?
1. Omdat vrouwen misschien een andere humor hebben, wil dit niet meteen zeggen dat ze geen humor hebben.
2. Ik heb meer lol met jongens/mannen dan met meisjes, aangezien het toch vaak wel bij meisjes/vrouwen aan sarcasme, ironie of gewoon een beetje humor ontbreekt.
Maar dit betekent niet dat er geen vrouwen zijn met humor. Als je een beetje logisch nadenkt, had je dat zelf ook wel kunnen bedenken.

Kijk, wij lachen daar gewoon om. Jij daarentegen moet er weer een serieuze opmerking over maken...quote:

1990, dude. Dat vind ik dan weer sneu.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Kijk, wij lachen daar gewoon om. Jij daarentegen moet er weer een serieuze opmerking over maken...![]()

En aan de andere kant moeten de grappen dan ook weer niet zo lastig in elkaar zitten dat je langer als 20s. moet nadenken...quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
1990, dude. Dat vind ik dan weer sneu..

Het is godverredomme ook nooit goed.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En aan de andere kant moeten de grappen dan ook weer niet zo lastig in elkaar zitten dat je langer als 20s. moet nadenken...
Of was het geen grap?![]()

Kijk, en nu vind ik je wel grappig!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is godverredomme ook nooit goed.
Jullie lijken wel een stel wijven.

quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is godverredomme ook nooit goed.
Jullie lijken wel een stel wijven.

Toen kenden wij elkaar zelfs pas 1 dag. En ik was geen timide vogeltje, ik keek de kat uit de boom en analyseerde het geheel (om iedereen daar later mee om de oren te slaan)quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat was niet de éérste ontmoeting.
Dat was die verjaardag van Joris waar je binnenkwam als een timide vogeltje en we dronken en languit liggend op straat eindigden.

Dat is pas een slechte grapquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef HenryHill het volgende:
langer als

Zo kun je het ook noemen jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:48 schreef Xennia het volgende:
En ik was geen timide vogeltje, ik keek de kat uit de boom en analyseerde het geheel (om iedereen daar later mee om de oren te slaan)

De ware kasta pas 1 dag? Je gaat me toch niet vertellen dat je eerst een timide vogeltje was?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen ja.
En hé, zij kende de ware kasta ook nog maar 1 dag.

Ik was al de tijd gewoon de kasta van het werkquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:55 schreef Xennia het volgende:
De ware kasta pas 1 dag? Je gaat me toch niet vertellen dat je eerst een timide vogeltje was?

Ik zie toch al wat langer dan een dag foto's voorbij komen. Interessant, kasta die niet gewoon altijd botte kasta isquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik was al de tijd gewoon de kasta van het werk.

Over dat botte werd ik notabene vandaag nog aangesproken tijdens m'n functioneringsgesprekquote:Op woensdag 19 april 2006 00:00 schreef Xennia het volgende:
Ik zie toch al wat langer dan een dag foto's voorbij komen. Interessant, kasta die niet gewoon altijd botte kasta is

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |