Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Omdat humor eigen initiatief vereist, en de vrouwen die dat hadden waren gedurende de eeuwen niet echt gewild. De vrouwen die volgzaam zijn, kregen meer kinderen
die van mij kan zeer scherp uit de hoek komen, en dat wordt van een glimlach tot een schaterlach gewaardeerd.quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de meeste mannen alleen maar bang zijn voor een vrouw met scherpe humor ...
Het is een stelling met discussiewaarde. Na een paar pagina's komen dan de onvermijdelijke nuances. The same old story.quote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Copycat het volgende:
Mijn mening nog even: Ondanks dat er inderdaad meer mannen met humor lijken te zijn, levert de combinatie vrouwen en humor niet per defintie een error op.
En daar stierf de humor....quote:
correct, slaap zachtquote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Copycat het volgende:
Mijn mening nog even: Ondanks dat er inderdaad meer mannen met humor lijken te zijn, levert de combinatie vrouwen en humor niet per defintie een error op.
hey! doe dat eens ff met wat meer humor, lamlul.quote:
Sorry knulquote:Op maandag 17 april 2006 23:10 schreef Spreadsheet het volgende:
Hé Maerycke, tot nu toe heb je m'n theorie alleen maar bewezen; je negeert m'n eerdere oproepen (zoals de vraag van halve mannen) met opzet.
Achterbaks wijf...
ja!quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! doe dat eens ff met wat meer humor, lamlul.
Misschien kan ik ergens een cursus volgen...quote:Op maandag 17 april 2006 23:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En daar stierf de humor....
Zie je nou wel, je moet alles voorkauwen en dan laten blijken dat zij de grap hebben verzonnen. Zo werkt het ...
geef me drie minuten met je g-spot en ik zal je iets laten zien dat je nog nooit had gevonden.quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef Maerycke het volgende:
Niet dat mannen kunnen zoeken natuurlijk...
quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sorry knulOp de vorige pagina werd Brigitte Kaandorp door Nozem een halve vent genoemd. Als je zelf even de moeite had genomen om terug te lezen, had je het vast zelf kunnen vinden.
Niet dat mannen kunnen zoeken natuurlijk...
je hebt altijd inkoppers en aangevers, soms is iemand beiden.quote:Op maandag 17 april 2006 23:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En daar stierf de humor....
Zie je nou wel, je moet alles voorkauwen en dan laten blijken dat zij de grap hebben verzonnen. Zo werkt het ...
Ik heb dit geleerd:quote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
blablabla.... weer zo'n wijf dat voor anderen gaat denken en zich vreselijk aangevallen voelt.
Hoop dat je dit niet te persoonlijk opvat, maar jij bent nu typisch zo'n gevalletje waar mannen de kriebels van krijgen.... op een niet al te aangename manier...
'ja maar....'
niks maar.
Ja, jammer dat je geen vrouw bent ...quote:Op maandag 17 april 2006 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt altijd inkoppers en aangevers, soms is iemand beiden.
zoals de wijze cc zei: "vrouwen met humor geven absoluut geen error".
maar die vrouwen hebben wel vaak broertjes gehad of zijn veel in het bijzijn van mannen geweest.
het aanrecht?quote:Op maandag 17 april 2006 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geef me drie minuten met je g-spot en ik zal je iets laten zien dat je nog nooit had gevonden.
En nog steeds niet grappig. Wellicht zou ze bij driekwart vent meer in de buurt gekomen zijn van een bescheiden glimlach.quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sorry knulOp de vorige pagina werd Brigitte Kaandorp door Nozem een halve vent genoemd.
of het uitrecht, thats the question.quote:
Wat een vertederende opmerking!quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Brennie het volgende:
Er wordt anders wel degelijk om me gelachen.![]()
![]()
![]()
maar vinden ze het ook écht grappig?quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Brennie het volgende:
Er wordt anders wel degelijk om me gelachen.![]()
![]()
![]()
dat maakt niet uit als er óm haar gelachen wordtquote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
maar vinden ze het ook écht grappig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |