Dat kan ook wel gewoon in de FAQ, weten ze gelijk waar ze aan toe zijn en kunnen ze weer verder met vissen/stomme dingen doen/janken/navelhaarpulken.quote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Copycat het volgende:
![]()
En waar moeten al die users die een leuk meisje bij de groentenboer hebben gespot, wier ouders hun vijanden zijn en die zich afvragen of een leeftijdsverschil van 4 jaar wel kan om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat alle vrouwen toch kankerhoeren zijn dan naartoe?
hopeloos geval...quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich als lieftallige en aandoenlijke vrouwen gedragen en vooral niet lollig doen want anders voelt de man zich in zijn mannelijkheid aangetast?
Geen idee, je hebt me sindsdien in m'n mannelijkheid aangetast..quote:
Ja leuk geprobeerd mopquote:Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je miste werkelijk totaal het sarcasme in mijn woorden.
Halve mannenquote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Maerycke het volgende:
Dit topic staat weer bol van de vooroordelen. Overigens worden vrouwen die wél humor hebben dan weer beschreven als halve mannen. Opvallend...
Mijn ervaring is dat de meeste mannen alleen maar bang zijn voor een vrouw met scherpe humor ...quote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
hopeloos geval...
Mannen zijn dol op initiatiefrijke vrouwen die humoristisch en scherpzinnig zijn.
De bottleneck in dezen is echter dat we graag iets ZINNIGS horen ipv van oeverloos gelul dat kant noch wal raakt.
Snep?
werd ik maar eens in mn mannelijkheid betastquote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt me sindsdien in m'n mannelijkheid aangetast..![]()
nou ik niet in ieder geval, maar je hebt zeker een puntquote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de meeste mannen alleen maar bang zijn voor een vrouw met scherpe humor ...
Moet je net haar hebben, ze komt uit Wassenaarquote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
werd ik maar eens in mn mannelijkheid betast
Precies, JOUW ervaring.quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de meeste mannen alleen maar bang zijn voor een vrouw met scherpe humor ...
Jij bent die vrouw met scherpe humor en mannen zijn bang voor je?quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sorry Harry, kan ik het ooit nog goed maken?quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt me sindsdien in m'n mannelijkheid aangetast..![]()
Nee.quote:Op maandag 17 april 2006 23:07 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sorry Harry, kan ik het ooit nog goed maken?
Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke. Altijd al gehad.quote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef nozem het volgende:
Vrouwen met broers en/of vrouwen die sowieso veel met mannen omgaan zijn vaak grappiger dan vrouwen die enkel andere vrouwen om zich heen hebben.
Dat besef houdt me op de beenquote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
niks mis mee meissie, maar besef wel dat je een van de weinigen bent die 'de humor' ook gewaardeerd heeft. en vaak ten tonele sprijdt op fok! en je werk (denk ik)
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Omdat humor eigen initiatief vereist, en de vrouwen die dat hadden waren gedurende de eeuwen niet echt gewild. De vrouwen die volgzaam zijn, kregen meer kinderen
die van mij kan zeer scherp uit de hoek komen, en dat wordt van een glimlach tot een schaterlach gewaardeerd.quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het is een stelling met discussiewaarde. Na een paar pagina's komen dan de onvermijdelijke nuances. The same old story.quote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Copycat het volgende:
Mijn mening nog even: Ondanks dat er inderdaad meer mannen met humor lijken te zijn, levert de combinatie vrouwen en humor niet per defintie een error op.
En daar stierf de humor....quote:
correct, slaap zachtquote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Copycat het volgende:
Mijn mening nog even: Ondanks dat er inderdaad meer mannen met humor lijken te zijn, levert de combinatie vrouwen en humor niet per defintie een error op.
hey! doe dat eens ff met wat meer humor, lamlul.quote:
Sorry knulquote:Op maandag 17 april 2006 23:10 schreef Spreadsheet het volgende:
Hé Maerycke, tot nu toe heb je m'n theorie alleen maar bewezen; je negeert m'n eerdere oproepen (zoals de vraag van halve mannen) met opzet.
Achterbaks wijf...
ja!quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! doe dat eens ff met wat meer humor, lamlul.
Misschien kan ik ergens een cursus volgen...quote:Op maandag 17 april 2006 23:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En daar stierf de humor....
Zie je nou wel, je moet alles voorkauwen en dan laten blijken dat zij de grap hebben verzonnen. Zo werkt het ...
geef me drie minuten met je g-spot en ik zal je iets laten zien dat je nog nooit had gevonden.quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef Maerycke het volgende:
Niet dat mannen kunnen zoeken natuurlijk...
quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sorry knulOp de vorige pagina werd Brigitte Kaandorp door Nozem een halve vent genoemd. Als je zelf even de moeite had genomen om terug te lezen, had je het vast zelf kunnen vinden.
Niet dat mannen kunnen zoeken natuurlijk...
je hebt altijd inkoppers en aangevers, soms is iemand beiden.quote:Op maandag 17 april 2006 23:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En daar stierf de humor....
Zie je nou wel, je moet alles voorkauwen en dan laten blijken dat zij de grap hebben verzonnen. Zo werkt het ...
Ik heb dit geleerd:quote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
blablabla.... weer zo'n wijf dat voor anderen gaat denken en zich vreselijk aangevallen voelt.
Hoop dat je dit niet te persoonlijk opvat, maar jij bent nu typisch zo'n gevalletje waar mannen de kriebels van krijgen.... op een niet al te aangename manier...
'ja maar....'
niks maar.
Ja, jammer dat je geen vrouw bent ...quote:Op maandag 17 april 2006 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt altijd inkoppers en aangevers, soms is iemand beiden.
zoals de wijze cc zei: "vrouwen met humor geven absoluut geen error".
maar die vrouwen hebben wel vaak broertjes gehad of zijn veel in het bijzijn van mannen geweest.
het aanrecht?quote:Op maandag 17 april 2006 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geef me drie minuten met je g-spot en ik zal je iets laten zien dat je nog nooit had gevonden.
En nog steeds niet grappig. Wellicht zou ze bij driekwart vent meer in de buurt gekomen zijn van een bescheiden glimlach.quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sorry knulOp de vorige pagina werd Brigitte Kaandorp door Nozem een halve vent genoemd.
of het uitrecht, thats the question.quote:
Wat een vertederende opmerking!quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Brennie het volgende:
Er wordt anders wel degelijk om me gelachen.![]()
![]()
![]()
maar vinden ze het ook écht grappig?quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Brennie het volgende:
![]()
![]()
dat maakt niet uit als er óm haar gelachen wordtquote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
maar vinden ze het ook écht grappig?
Uitlachen != humor...quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Brennie het volgende:
![]()
![]()
Om dat witte ziekenhuisschort ofzoquote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Brennie het volgende:
![]()
![]()
Hmmm...quote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
maar vinden ze het ook écht grappig?
De witte slobberbroek die ik zes keer moet omslaan, waardoor ik hoog water heb? Nee.. iedereen loopt er in het ziekenhuis zo bij.quote:
ik moet idd best soms wel eens afentoe lachen om je.quote:Op maandag 17 april 2006 23:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
De witte slobberbroek die ik zes keer moet omslaan, waardoor ik hoog water heb? Nee.. iedereen loopt er in het ziekenhuis zo bij.
quote:Op maandag 17 april 2006 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moet idd best soms wel eens afentoe lachen om je.
ja maar jij bent het typische voorbeeld van een vrouw die veel met mannen is omgegaan... heel veel.quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Xennia het volgende:
Ik heb nog meer humor in mijn kleine teen dan 80% van de mannen in dit topic![]()
Hoewel deze opmerking onder de gordel is, beschouw ik hem toch maar als complimentquote:Op maandag 17 april 2006 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar jij bent het typische voorbeeld van een vrouw die veel met mannen is omgegaan... heel veel.
Je springt er alleen zeer spaarzaam mee om.quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Xennia het volgende:
Ik heb nog meer humor in mijn kleine teen dan 80% van de mannen in dit topic![]()
moest je glimlachen? eerlijk?quote:Op maandag 17 april 2006 23:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoewel deze opmerking onder de gordel is, beschouw ik hem toch maar als compliment
Misschien moet je eens buiten de suffe slowchatreeksen kijkenquote:Op maandag 17 april 2006 23:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Je springt er alleen zeer spaarzaam mee om.
Ik heb werkelijk nog nooit iets van je gelezen waarbij ik ook maar een heel klein beetje heb moeten glimlachen.
Zelfs voor een vrouw is dat een abominabel slechte prestatie.![]()
Je hebt geen flauw idee waar ik allemaal kijk. Ik stalk je al jaren.quote:Op maandag 17 april 2006 23:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien moet je eens buiten de suffe slowchatreeksen kijken
Ohja?quote:Op maandag 17 april 2006 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moet idd best soms wel eens afentoe lachen om je.
The plot thickensquote:Op maandag 17 april 2006 23:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw idee waar ik allemaal kijk. Ik stalk je al jaren.![]()
Een van de weinige vrouwen op fok die door haar directe ( psychologische) adviezen vaak humorvol overkomt.quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Xennia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |