Er zijn veel ergere dingen gebeurd tijdens Europese voetbalwedstrijden. Bovendien hebben die Zwitsers ook rake klappen uitgedeeld en de betrokkenen zijn gestraft.quote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef Lan-masters het volgende:
Het is wel zo heb je die wedstrijd tegen zwitserland gezien ?
Maybe. In principe mag ik hier klagen over iets dat me irriteert, maar ik begrijp je punt volgens mij.quote:Op maandag 17 april 2006 22:27 schreef renz0r het volgende:
Feedback betere plek dan KLB?
Gezien..quote:Op maandag 17 april 2006 22:29 schreef Lan-masters het volgende:
Ik herhaal , heb je die wedstijd tegen zwitserland gezien ... dan had je wel anders gepraat...
Nee, tuurlijk niet. (Gisteren nog een uitzending op de Turkse tv over rellen)quote:En ja ook in turkije heb je rellen aleen die worden niet op de tv uitgezonden ...
En ga er eens inhoudelijk op in Milan zuiger.quote:Op maandag 17 april 2006 22:29 schreef Camplo het volgende:
Zeik niet moraalridder
(Gisteren nog een uitzending op de Turkse tv over rellen)quote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gezien..
[..]
Nee, tuurlijk niet. (Gisteren nog een uitzending op de Turkse tv over rellen)
Nee waarom? Frontpage zijn allemala huilies, en turken zijn relschoppers in het voetbal.quote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ga er eens inhoudelijk op in Milan zuiger.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 17 april 2006 22:31 schreef Lan-masters het volgende:
[..]
(Gisteren nog een uitzending op de Turkse tv over rellen)
? ze waren er toch niet ?
quote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee waarom? Frontpage zijn allemala huilies, en turken zijn relschoppers in het voetbal.
Net als Fortes Rodriguez.
Dacht ik ook. 3 weken geleden bij mn vriendin, ook zo'n turk die een slecht spelende scheidsrechter uitschold... wie was er bijna de dupe. Tja die vooroordelen over turken blijven er toch, moet hij vooral wat tegen die scheids gaan zeggen, domme relschopperd.quote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dit 1 van de nuttigere bijdragen.
Was niet tegen de scheids,maar tegen de grensrechter en die deed zelf zo vervelend hoorquote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dacht ik ook. 3 weken geleden bij mn vriendin, ook zo'n turk die een slecht spelende scheidsrechter uitschold... wie was er bijna de dupe. Tja die vooroordelen over turken blijven er toch, moet hij vooral wat tegen die scheids gaan zeggen, domme relschopperd.
Amateurvoetbal
Dan nog moet die gast ze mond houden. Assie niet slimmer is dan de scheids moet ie op kickboxen gaan.quote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Was niet tegen de scheids,maar tegen de grensrechter en die deed zelf zo vervelend hoor![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dan nog moet die gast ze mond houden. Assie niet slimmer is dan de scheids moet ie op kickboxen gaan.
Ken de vooroordelen. Dus als een turk slecht benadeeld wordt, door de grens, en hij zegt wat terug is het mot. En een scheids die niet terugdeinst als een turk een grote bek heeft, daar zou ik als turk bang voor wezen...quote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Oordeel eens niet .. Jij was er niet bij.
![]()
"Hi-ha-hondenlul" is dan ook niet voor niets een Turkse schepping.quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef Camplo het volgende:
Dacht ik ook. 3 weken geleden bij mn vriendin, ook zo'n turk die een slecht spelende scheidsrechter uitschold... wie was er bijna de dupe. Tja die vooroordelen over turken blijven er toch, moet hij vooral wat tegen die scheids gaan zeggen, domme relschopperd.
Amateurvoetbal
Ik maak donderdagavond wel wat filmpjes, dan weet je wat Hollandsche scheppingen zijnquote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
"Hi-ha-hondenlul" is dan ook niet voor niets een Turkse schepping.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |