Vroeger hadden ze nog doorzichtige bomenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, het is "Zie de maan SCHIJNT door de bomen."
reflecteerd
Oh ohquote:Op donderdag 20 april 2006 23:26 schreef Shark.Bait het volgende:
gestort. maar
1. het duurt ff voordat mijn bank het naar jouw bank durft over te maken.
2. Je moet niet raar kijken als ze vreemd naar je kijken de volgende keer dat jij bankzaken gaat doen
schijnt tussen de bomen klinkt niet noch loopt dat lekker door in een liedje.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze nog doorzichtige bomen
Vooruit, dan zal ik het voor deze keer langs de vingers zien*quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:56 schreef Mukie het volgende:
schijnt tussen de bomen klinkt niet noch loopt dat lekker door in een liedje.![]()
na het weekend dusquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet ook nog heel even wachten tot mijn baas mij weer van een nieuwe shitload cash gaat voorzien
Fuck, heb ik net mijn spaarcentjes (voor de meet) naar jouw overgemaakt..quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
Doe rustig aanJe hebt tot 1 mei de tijd
Daarna ga ik klappen uitdelen
NA het weekend jaquote:
Psssst PdeHoog is soms wel een beetje omkoopbaar.quote:
Misschien kan pdehoog over zn hartje strijken? Aangezien er 2 modellen van mij niet komen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee, geen plannen. Maar in de OP staat dat inschrijven niet meer mogelijk is vanwege drukte enzo, vandaar. Denk niet dat het heel netjes is om daar dan opeens heel erg onofficieel binnen te hupsen.
Stuur mij eens een mailtjequote:Op vrijdag 21 april 2006 18:40 schreef BloodyLotte het volgende:Nou, als PdeHoog het oké vindt, dan hoor ik het wel.
Je hebt post!quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stuur mij eens een mailtjeZie de OP voor alle details
Er geld echter nog steeds een inschrijvingsstop
Door uitval van Mukies modellen hebben we wel nog plek voor een extra model![]()
Check, maar wel op het verkeerde adresquote:
PdH die de vrouwen van zich af moet slaan, komt dat zienquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
Er geld echter nog steeds een inschrijvingsstop
ik kom ook altijd te laat.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PdH die de vrouwen van zich af moet slaan, komt dat zien
Mukie had twee modellen die afzegden hoorquote:
Hebbie al gemailed danquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet nog even overleggen.
laat het zo snel mogelijk weten.![]()
Anders ben je mijn introducee gewoon Beejquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet nog even overleggen.
laat het zo snel mogelijk weten.![]()
Introducees is een no-go bij deze meetquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders ben je mijn introducee gewoon Beejkomt goed
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil jou weleens iemand zien durven wegsturen
Jij begint hier met flauwe opmerkingenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
wie zegt dat zo imand niet gewoon zou betalen? Maar goed, lekker relevant allemaal dit
wanouweerquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij begint hier met flauwe opmerkingen
Zojuist toegevoegd aan de lijstquote:
Wat een enthousiasmequote:
Duh. Natuurlijk doen we datquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Men kijkt enorm uit naar mijn komst, uiteraard.![]()
Dan kan ik dr ook eens irl zien, behalve dat ze alleen met mn zus meet.quote:
Desalniettemin ben je van harte welkom hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |