Ik en koekjes bakken..quote:Op maandag 17 april 2006 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net![]()
Wie bakt er dit keer trouwens brownies
![]()
Zullen we dat Puckzzz laten doen
![]()
om dan even de gegevens erover erbij te plaatsenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:34 schreef peterEOS350D het volgende:
Tip: Lees net in het Blokkerkrantje. Een dag onbeperkt treinen in Nederland voor 12.95.
Te koop bij alle Blokker winkels op is op
Zolang jij maar komtquote:Op woensdag 19 april 2006 12:40 schreef Mukie het volgende:
En weer sta ik mooi voor paal: nog een model heeft afgezegd, omdat feesten op zaterdag belangrijker is.
En toen waren er nog maar 3
quote:
dat sowieso, dit wil ik niet missenquote:
I know, maar jullie hadden je apart opgegevenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Net(te) mailtje(s) PdeHoog-> 2x komt je kant op
ja phoentje en ik zijn dus een duo
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
I know, maar jullie hadden je apart opgegevenDus ik zat daar heel heftig te tikken en zo
En toen bedacht ik me dat op het moment dat ik Phoentje verzond
Laat je Phoentje dan zelf ook niet nog eens betalenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
bleh
jouw idee dat we ons appart op moesten geven
![]()
maar goed geregeld zo
![]()
Kreeg hier gewoon te horen: Ik ga er van uit dat jij dat doetquote:Op woensdag 19 april 2006 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat je Phoentje dan zelf ook niet nog eens betalenKan wel wat extra geld gebruiken, maar dat lijkt me niet de bedoeling he
Ghehehehe Je mag dan wel rulen in Hell, maar in huis ruled je partner (en de deegroller)quote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kreeg hier gewoon te horen: Ik ga er van uit dat jij dat doet, ehmm ja schat ..
. LD trekt de buidel wel
![]()
dubbel mailen is niet dubbel betalen hequote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
Voor iedereen: ik heb dus zojuist mail de deur uit gedaan met betalingsgegevensAls je niets hebt gekregen, moet je even via msn of mail aankloppen
Wees blij dat je eens mail krijgt jaquote:Op woensdag 19 april 2006 21:40 schreef blackbully het volgende:
[..]
dubbel mailen is niet dubbel betalen he![]()
zit mijn inboxen een beetje te vervuilen![]()
denk je echt dat ik sta te springen om mail waar ik voor moet betalen?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blij dat je eens mail krijgt jaPrupke heeft niets gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |