Ik ben ook al voorzien van Shark, Xil en Toeps dus ik heb helaas geen plaats meerquote:Op woensdag 26 april 2006 12:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Nu de datum nadert, gaan we de carpoolers centraal regisseren of kiezen we voor allemaal door elkaar heen gillen in dit topic en parallel per MSN, wat ongetwijfeld ook goed gaat komen?![]()
In beide gevallen: Ik ga zeker zelf rijden, in zo'n ding met 4 wielen, en mensen kunnen meerijden tegen benzinekosten. Ik rij altijd 100% nuchter, maar wel ehmmmm 'sportief'. Vertrek uit Utrecht, klein stukje omrijden is geen punt.
Een optie zou kunnen zijn om mensen van het dichtsbijzijnde station op te pikkenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik geloof niet dat wij nog mensen mee hoeven te nemen, de meeste komen uit heel andere hoeken en ik ben niet zo'n geweldige navigator dat ik van mijn route af kan wijken om er daarna weer terug op te komen
Dat zou dan Eindhoven zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een optie zou kunnen zijn om mensen van het dichtsbijzijnde station op te pikken
Dat kan dus wel... effe via msn gillen..quote:Op woensdag 26 april 2006 15:48 schreef Klare het volgende:
Als ik vanaf Arnhem met iemand mee zou kunnen rijden (dan hoef ik maar een klein stukje met de trein) zou dat heel fijn zijn (aan bezine wordt natuurlijk mee betaald). Of iemand moet me even op willen halen bij het dichtsbijzijnde station bij Simpelveld....
Yeahhhhquote:Op woensdag 26 april 2006 12:21 schreef RonaldV het volgende:
Ik ben reeds voorzien van een 3-tal lifters, die ik oppik in de buurt van De Peel.
ik met 5 vriendinnen en een vriendquote:Op maandag 24 april 2006 06:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg nog een verlate reactie van FrauBitch. Ze komt, als ik het allemaal goed begrepen heb, met 7 vriendinnen over de vloerIk vraag dat voor de zekerheid even na, maar als het allemaal klopt dan hebben we 18 fotografen, 22 modellen (waarvan maar 2 mannelijk) en 4 visagistes.
Een verschrikkelijke bak met mensen dus
Overigens zou dat ook betekenen dat de prijzen omlaag gaan met een euro
als je in twee etappes wil rijden dan claim ik wel een plek in je auto.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat kan dus wel... effe via msn gillen..![]()
Etappepunt toevoegd.. Voor Koffie en materiaal..quote:Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef blackbully het volgende:
[..]
als je in twee etappes wil rijden dan claim ik wel een plek in je auto.
anders rij ik wel zelf en kan er nog 1 persoon met mij mee vanaf eindhoven
Ik kan hem niet meer vinden... Zal wel door deze of gene weggetieft zijn.. GRMBLquote:Op donderdag 27 april 2006 10:12 schreef Kleintje het volgende:
Flash??? Jij ging toch foto's van mij maken?
Enne... ik heb nog steeds een houthakkersoverhemd nodig...
Nee...wel een strak wit jongenshemd (ondergoed ja) vuil maken, beetje nat maken, grote tuinbroek eroverquote:Op donderdag 27 april 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
Shit... iemand anders een houthakkersoverhemd te leen???
Anders ga ik over op een geil blousje onder een te grote spijker tuinbroek, vlechtjes/staartjes in en pet op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |