Scofield aanhangers? Dit is toch niet het Prison Break topic?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef TC03 het volgende:
Die Scofield-aanhangers maken mij wel agressief hoor. Grrr.![]()
Heeft iemand de vernieuwde OP gezien? Keigers.
In ONZ loopt er een Jack Bauer vs. Scofield topic, en dit is toch wel een beetje het 24-kamp.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Scofield aanhangers? Dit is toch niet het Prison Break topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:40 schreef koudair het volgende:
gelukkig dat ik heb besloten om de aflevering pas 's avonds te kijken en niet vlak voor het gaan werken...teveel adrenaline, denk dat ik dan de neiging krijg om een collega het zwijgen op te leggen
Vette preview voor 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Dat vraag ik me af. Zou wel dom zijn van niet. Hij kan alles met z'n Treo, dus dan moet dit een peulenschil zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef H.Flick het volgende:
Prachtige aflevering weer
Zou Jack niet ergens een kopie hebben van de recording?
ze had drank gehad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:41 schreef -Mo- het volgende:
Wát een gekkenhuis aflevering weer.![]()
Die Audrey kan bloeden zeg.![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |