^^quote:Op donderdag 20 april 2006 17:00 schreef Merkie het volgende:
Tof. Heb stiekem misschien ook wel interesse
.
Ik ook, massale inkoopactiequote:Op donderdag 20 april 2006 17:00 schreef Merkie het volgende:
Tof. Heb stiekem misschien ook wel interesse
.
I'm inquote:Op donderdag 20 april 2006 17:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik ook, massale inkoopactie?
http://www.amazon.com/exe(...)/102-1356981-3368165
Kitchen & Housewares*, Tools* $29.99 $5.99/lb.
Dus 30$ betalen met z'n allen, en dan iedereen 6$ per lb per product.
pagina 2 en 3 van dit topicquote:Op donderdag 20 april 2006 18:21 schreef Life het volgende:
Heeft iemand een link/plaatje van die tas?
quote:I only bought this bag so I can be almost as cool as Jack Bauer. The bag says that its made of canvas, but it is actually made of Chuck Norris's skin, tanned and dyed green after he looked in Jack Bauer's direction and was promptly killed multiple times by Jack Bauer and his HK compact and Microtech Halo. This bag carries all my tactical stuff like my nunchauka, gas mask, toilet paper, clam jerky, fire sauce from Taco bell, spare magazines for my HK, suntan lotion, condoms, flip flops, bloody towels. If I ever need to bug-out, this bag is going with me baby!
quote:I haven't even gotten it yet, but if this is Jack $*$*%*%*% Bauer's bag, it is the one for me!! That review is the only reason I bought this bag!!
quote:THAT'S RIGHT. JACK BAUER TAKES THIS BAG AROUND DURING SEASON 5 AND LOADS IT WITH THE MOST ANTI-TERRORIST, ASS-KICKING, AUDREY LOVING EQUIPMENT HE EVER NEEDS. THIS BAG HAS THWARTED AWAY 2 TERRORISTS FROM ME ON ONE OCCASION. HOW DO I KNOW THIS? BECAUSE I HEART "JIHAD JIHAD, ALLAH WAKHBAR, JACK BAUER" AND THEM FLEEING AWAY.
5STARS*****
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef Life het volgende:
Wist je dat het erg makkelijk is om vrouwen te versieren door Jack Bauer in je openingszin te gebruiken? Paar weken geleden liepen Myers en ik op een groepje meiden af in een club om vervolgens te vragen wie ze cooler vonden. Jack Bauer of Christopher Henderson. Hierop lieten we ze plaatjes van elk karakter zien om hun beslissing te maken. Natuurlijk vonden ze Jack Bauer cooler (na de reden gevraagd te hebben, gaven ze aan omdat Jack een pistool vast had). De opening had wel degelijk nut, want we hebben die wijven nog gehad die avondZo zie je maar, 24 is nuttig op alle gebieden in het leven.
Gezellig tochquote:Op donderdag 20 april 2006 19:03 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk is dit meer een slowchattopic met 24-kijkers dan echt een 24-topic. Maar dat geeft niet.
geen CC voor mij. inkoopacties.net is een beetje omslachtig.. en tas en bril!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:18 schreef c0nd0r het volgende:
Naja ik weet niet wie er allemaal voorzien is van Credit Card enzo maar anders wil ik best wat regelen hoor!
Of via inkoopacties.net ofzo? Maar geen idee hoe dat werkt dat zou iemand anders dan even moeten regelen!
Als iedereen die serieus (!!!) intresse heeft in ieder geval even wat laat weten? En dat tas en/of brillie?
Ik check dit morgen pas weer waarschijnlijk dus geen nood als ik even niet reageer
das een beetje te duurquote:Op donderdag 20 april 2006 19:34 schreef burpicane het volgende:
http://www.amazon.com/exe(...)/002-2380583-9644824![]()
![]()
Misschien dat het ook via dvd.nl kan?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:18 schreef c0nd0r het volgende:
Naja ik weet niet wie er allemaal voorzien is van Credit Card enzo maar anders wil ik best wat regelen hoor!
Of via inkoopacties.net ofzo? Maar geen idee hoe dat werkt dat zou iemand anders dan even moeten regelen!
Als iedereen die serieus (!!!) intresse heeft in ieder geval even wat laat weten? En dat tas en/of brillie?
Ik check dit morgen pas weer waarschijnlijk dus geen nood als ik even niet reageer
Bad Motherfucker Wallets!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
Misschien dat het ook via dvd.nl kan?
bij the powerbuy's
Ik heb helaas geen creditcard dus dat heeft voor mij weinig zin om op te zetten.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bad Motherfucker Wallets!
Maar kun jij dat opzetten dan ofzo en zitten er nog voorwaarden aan daar?
Hmm ok, ik heb heir totaal helemaal geen ervaring meequote:Op donderdag 20 april 2006 20:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen creditcard dus dat heeft voor mij weinig zin om op te zetten.
De regels staan erbij zijn opzich redelijk soepel dus ik denk niet dat het echt een groot probleem is om op te zetten het enigste wat misschien een probleem wordt is de Douane i.v.m. dat dit een grote order zou kunnen worden en er kosten bij kunnen komen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |