Als je niets mag installeren gaat het je niet lukken op je werkquote:Op donderdag 20 april 2006 09:17 schreef mvroegin het volgende:
En als je geen quicktime op je werkpc hebt en deze ook niet mag installeren maar wel winamp hebt.
Dan was dat waarschijnlijk een ander formaat dan .mp4quote:Op donderdag 20 april 2006 09:20 schreef mvroegin het volgende:
Van episode 18 had ik wel een preview die ik in Winamp kon bekijken. Vandaar mijn vraag.
Keel dichtknijpen en roepen "Who are you working for"quote:Op donderdag 20 april 2006 00:07 schreef Life het volgende:
[..]
Dit is allemaal echt gebeurd! Over 2 weken zien we elkaar weer en gaan we 3 dagen lang uit, dus als je nog originele 24-openingszinnen hebt, laat ze horen. We zullen dan wel zeggen of ze werken of niet. Het is natuurlijk wel een vereiste dat je Jack op je mobiel als achtergrond hebt, anders is het zo rottig om de dames het plaatje te laten zien.
Hoi! Dit is 24quote:Op donderdag 20 april 2006 11:54 schreef Mip1988 het volgende:
geen lost? damn..![]()
is het weer zo ver
we naderen de finale![]()
Wehehe, ik denk dat het leuker is als je het op de situatie aanpast. Dus dr keel dichtknijpen en dan schreeuwen 'HEY VIND JE HET EEN BEETJE GEZELLIG HIER MEISJE?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Keel dichtknijpen en roepen "Who are you working for"
het lijkt mij er een met flash-geheugen ofzo, want anders had er wel alleen een tape in die kluis gezeten lijkt me..quote:Op donderdag 20 april 2006 13:25 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb al eerder gezegd dat ik niet dacht dat Jack een kopie van de recording had gemaakt omdat er niet echt tijd voor was. Heb net de ep nog een keer gekeken, en dat recordertje ziet er wel erg klein uit, misschien dat het er eentje is waarbij je de tape er niet uit kunt halen...
Quicktime Alternative installeren uiteraard als je geen rommel wilt installeren die je niet meer kwijt kunt....quote:Op donderdag 20 april 2006 09:16 schreef c0nd0r het volgende:
Afspelen in Quicktime zoals pas 100x is gezegd
Jullie zijn ziek...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:56 schreef Life het volgende:
[..]
Wehehe, ik denk dat het leuker is als je het op de situatie aanpast. Dus dr keel dichtknijpen en dan schreeuwen 'HEY VIND JE HET EEN BEETJE GEZELLIG HIER MEISJE?'.
Precies.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
het lijkt mij er een met flash-geheugen ofzo, want anders had er wel alleen een tape in die kluis gezeten lijkt me..
Ik snap niet waarom "the evidence" niet was meegenomen op het vliegtuig zo naar een "safe place"quote:
Safe placequote:Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom "the evidence" niet was meegenomen op het vliegtuig zo naar een "save place"
v => fquote:Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom "the evidence" niet was meegenomen op het vliegtuig zo naar een "safe place"
Het is op zich niet zo vreemd. Ik bedoel, hoe konden zij weten dat Chloe er in zou worden geluisd om hun positie prijs te geven, en Heller zei ook dat hij die mensen met z'n leven vertrouwde. Als je iemand met je leven vertrouwt, dan vertrouw je ze hier ook mee.quote:
Die Heller offert zelfs zijn dochter op...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Het is op zich niet zo vreemd. Ik bedoel, hoe konden zij weten dat Chloe er in zou worden geluisd om hun positie prijs te geven, en Heller zei ook dat hij die mensen met z'n leven vertrouwde. Als je iemand met je leven vertrouwt, dan vertrouw je ze hier ook mee.
Ga je die tas bestellenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef c0nd0r het volgende:
Iemand enig idee hoe het zit met verzendkosten enzo bij Amazon
Vage site..
doe dan meerderequote:
Mits jullie ervoor betalen wil ik er best meer doen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |