In het najaar waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef Stealth-B2 het volgende:
wnnr komt de nieuwe serie op tv?
De woensdagavondfilm op RTL4 homoziekte.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:14 schreef TC03 het volgende:
Wat voor ziekte heeft Jack dan?
Da's wel moordend jah.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De woensdagavondfilm op RTL4 homoziekte.
Is dit serieus?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef Life het volgende:
Wist je dat het erg makkelijk is om vrouwen te versieren door Jack Bauer in je openingszin te gebruiken? Paar weken geleden liepen Myers en ik op een groepje meiden af in een club om vervolgens te vragen wie ze cooler vonden. Jack Bauer of Christopher Henderson. Hierop lieten we ze plaatjes van elk karakter zien om hun beslissing te maken. Natuurlijk vonden ze Jack Bauer cooler (na de reden gevraagd te hebben, gaven ze aan omdat Jack een pistool vast had). De opening had wel degelijk nut, want we hebben die wijven nog gehad die avondZo zie je maar, 24 is nuttig op alle gebieden in het leven.
Jaquote:
Ik weet nou nooit of ik jullie serieus moet nemen, maar de verhalen zijn iig wel grappig.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:56 schreef Life het volgende:
[..]
JaAls we uitgaan dan komen we altijd aan met vreemde 24 openingszinnen. Een aantal maanden geleden waren we in een discotheek met veel kleine breezah-kamper-meisjes. Toen stonden we uiteindelijk buiten rond 5 uur 's nachts en verveelden we ons. We moesten namelijk op de bus wachten. Toen begonnen we allemaal mensen te vragen of ze Jack Bauer kenden, echter was er een meisje die we die vraag al eerder hadden gesteld die avond. Toen werd ze helemaal boos op ons en begon ze te schelden ;D:d;:d;d;dDDd We lagen echt dubbel. Daarna hadden we nog zo'n dronken gozer overgehaald om dat meisje opnieuw te benaderen met de vraag of ze Jack Bauer kende. Dit deed hij tot 2 keer toe en werd bijna in elkaar geslagen door dr vrienden
Dit is allemaal echt gebeurd! Over 2 weken zien we elkaar weer en gaan we 3 dagen lang uit, dus als je nog originele 24-openingszinnen hebt, laat ze horen. We zullen dan wel zeggen of ze werken of niet. Het is natuurlijk wel een vereiste dat je Jack op je mobiel als achtergrond hebt, anders is het zo rottig om de dames het plaatje te laten zien.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet nou nooit of ik jullie serieus moet nemen, maar de verhalen zijn iig wel grappig.
Of in hun knieschijven schieten! "We ain't got time, dammit!"quote:Op donderdag 20 april 2006 00:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Och als ze heel afwijzend zijn kun je in elk geval enorm toepasselijk reageren met een korte "Damnit"
Deze zin klopt natuurlijk voor geen meter!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Of in hun knieschijven schieten! "We ain't got time, dammit!"
Ik heb alleen geluid, en ik wil natuurlijk beeld. Wie helpt?!?!?!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:41 schreef CloudStrife het volgende:
Holycow. Geweldige episode!
MAAR CHECK DIT
OMG, best promo voor episode ever. Lijkt wel een big-budget film! OMG!
http://www.ipspod.com/24/1am2am.mp4
24![]()
Afspelen in Quicktime zoals pas 100x is gezegdquote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef mvroegin het volgende:
[..]
Ik heb alleen geluid, en ik wil natuurlijk beeld. Wie helpt?!?!?!
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |