ze was de ER waar ze in zat al mn favoriet en deze editie weer vanaf aflevering 1quote:
Zolang ze proeven winnen gaat het goed voor hemquote:Op maandag 17 april 2006 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Douwe is misschien nog niet helemaal verloren, al vind ik wel dat ie inderdaad bijna geen poot uitsteekt
quote:Op maandag 17 april 2006 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een belachelijk voorstukje trouwens vorige week, ik dacht minstens dat Lydia d'r tieten ging laten zien, er is nauwelijks wat in beeld geweest.
Aangezien hij niet in het verliezende kamp zit, zal hij de stemming wel overleven.quote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Duimen voor Douwééé
Tsja dat viel mij ook op.quote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
2-2 ? Als je Lydia dan ook strikt is het 3-2.
Mick heeft ze iig wel klaar gespeeld.quote:Op maandag 17 april 2006 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als Lydia dit klaarspeelt heeft ze het wel knap gedaan..
jaquote:Op maandag 17 april 2006 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Plus een slechte beurt voor de mannen.quote:Op maandag 17 april 2006 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
juist die doos heeft hem gewoon af lopen rukken in de zeequote:Op maandag 17 april 2006 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mick heeft ze iig wel klaar gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |