Dude uhm het is gewoon sick omdat je je normaal gezien echt niet aangetrokken voelt seksueel tot je zus of broer, dan moet je wel heel gefrustreerd zijnquote:Op maandag 17 april 2006 20:46 schreef Rudi-Carrell het volgende:
In de zin van... 'broer en zus bedrijven de liefde met elkaar'.
Ik bedoel... als ze nu écht van elkaar houden en niets liever willen dan sex hebben met elkaar, wat is dan in godsnaam het bezwaar?
Kijk, als een vader zijn dochtertje regelmatig aanduwt kan ik me voorstellen dat het menigeen aan het denken zet, maar incest in z'n liefdevolste vorm moet toch best kunnen?
En nu ga ik heel brutaal zijn hè... maar ik ben nieuwsgierig. Welke FOK!ker heeft er wel eens 'iets' gedaan met zijn/haar zus/broer? En dan heb ik het niet over paaseitjes zoeken, maar dan heb ik het over lekker tongzoenen of misschien zelfs wat sexuele handelingen.
En ja, dit is een serieus topic, dus ga niet lopen kloten of schreeuwen om een slotje. Bedankt!
Ik denk dat het voornamelijk daaraan ligt.quote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef Originele_Naam het volgende:
je krijgt rare kinderen als je het met je broer/zus doet
misschien dat dat de reden is waarom het taboe is geworden?quote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef Originele_Naam het volgende:
je krijgtb rare kinderen als je het met je broer/zus doet
Lijkt me een bepalende factor ja.quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
misschien dat dat de reden is waarom het taboe is geworden?
Roken als je zwanger bent is toch ook geen taboe? krijg je ook rare kinderen van.quote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef Originele_Naam het volgende:
Taboes komen voort uit het verleden. In dit geval uit een verleden waar anticonceptie (het is wel 1 woord) nog niet bestond.quote:Op maandag 17 april 2006 20:53 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Ik heb één woord voor jullie: "anti-conceptie".
Of nou ja... twee woorden dan.![]()
rare vergelijkingquote:Op maandag 17 april 2006 20:54 schreef Halldar het volgende:
[..]
Roken als je zwanger bent is toch ook geen taboe? krijg je ook rare kinderen van.
Niet? Wat noem jij verleden, voor het jaar 0 werd er al gebruik gemaakt van anticonceptie hoor.quote:Op maandag 17 april 2006 20:55 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Taboes komen voort uit het verleden. In dit geval uit een verleden waar anticonceptie (het is wel 1 woord) nog niet bestond.
Dat iets slecht voor je gezondheid is is over het algemeen geen reden om het een taboe te maken, dat was het punt.quote:
ts begint...quote:Op maandag 17 april 2006 20:46 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Ik bedoel... als ze nu écht van elkaar houden en niets liever willen dan sex hebben met elkaar, wat is dan in godsnaam het bezwaar?
Kijk, als een vader zijn dochtertje regelmatig aanduwt kan ik me voorstellen dat het menigeen aan het denken zet, maar incest in z'n liefdevolste vorm moet toch best kunnen?
En nu ga ik heel brutaal zijn hè... maar ik ben nieuwsgierig. Welke FOK!ker heeft er wel eens 'iets' gedaan met zijn/haar zus/broer? En dan heb ik het niet over paaseitjes zoeken, maar dan heb ik het over lekker tongzoenen of misschien zelfs wat sexuele handelingen.
En ja, dit is een serieus topic, dus ga niet lopen kloten of schreeuwen om een slotje. Bedankt!
Laat me raden, TS heeft geen broers/zussen?quote:
Incest is niet slecht voor je eigen gezondheid, lijkt me. Het is alleen zo lullig als je een mongooltje ter wereld brengt.quote:Op maandag 17 april 2006 20:58 schreef Halldar het volgende:
[..]
Dat iets slecht voor je gezondheid is is over het algemeen geen reden om het een taboe te maken, dat was het punt.
Je hoeft toch niet meteen aan kinderen te beginnen als je je zus neukt?quote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef Originele_Naam het volgende:
lafjes rukken voor het sleutelgat van de badkamer?quote:Op maandag 17 april 2006 21:01 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Okay, okay. Ik heb een zusje en een broertje. Ik ben geen homofiel, dus over dat broertje zijn we rap klaar. M'n zusje daarentegen.![]()
Zonder gekheid, het is best een lekker wijf. En ja, dat zeg ik over haar als broer zijnde. Maar ik heb nooit 'stappen ondernomen' omdat ik weet dat zij er niet van gediend zou zijn. Weinig spannends te melden dus...
Dat is niet per definitie zo. Wel is de kans groter.quote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef Originele_Naam het volgende:
en neven en nichten dan, geldt dat daar ook voor of nie?quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef SunChaser het volgende:
De meeste broers en zussen scheiden een bepaalde geur af die hun onaantrekkelijk maakt voor elkaar, was laatst op Discovery.
rukken? hij heeft het dan veel te druk met filmen manquote:Op maandag 17 april 2006 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lafjes rukken voor het sleutelgat van de badkamer?
Wat als je niet kan ruiken?quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef SunChaser het volgende:
De meeste broers en zussen scheiden een bepaalde geur af die hun onaantrekkelijk maakt voor elkaar, was laatst op Discovery.
maar dat lijkt me erg raar? In het vorige topic over dit onderwerp was de conclusie dat het puur psychologisch was, en niks lichamelijks.. (opgroeien met elkaar, blabla)quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef SunChaser het volgende:
Schijnt ook lichamelijk te zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 21:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar dat lijkt me erg raar? In het vorige topic over dit onderwerp was de conclusie dat het puur psychologisch was, en niks lichamelijks.. (opgroeien met elkaar, blabla)
Aber Rudi... was ist dass denn jetzt? Du willst die Fotze deiner Schwester...quote:Op maandag 17 april 2006 21:01 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Okay, okay. Ik heb een zusje en een broertje. Ik ben geen homofiel, dus over dat broertje zijn we rap klaar. M'n zusje daarentegen.![]()
Zonder gekheid, het is best een lekker wijf. En ja, dat zeg ik over haar als broer zijnde. Maar ik heb nooit 'stappen ondernomen' omdat ik weet dat zij er niet van gediend zou zijn. Weinig spannends te melden dus...
Slecht voor de gezondheid van je nakomelingen dus.quote:Op maandag 17 april 2006 20:59 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Incest is niet slecht voor je eigen gezondheid, lijkt me. Het is alleen zo lullig als je een mongooltje ter wereld brengt.
met stiefzusjes ligt het aan de theorie.. de psychologische -> als je jong genoeg bij je stiefzusjes terecht komt wil je ze niet palen...quote:Op maandag 17 april 2006 21:08 schreef SunChaser het volgende:
Hoe zit t met halfzusjes? En stiefzusjes?
De vraag was dus waarom het not done is.quote:Op maandag 17 april 2006 21:14 schreef dvdfreak het volgende:
Het is ''not done''
Ik kan niet ontkennen dat ik niet stiekem naar haar kijk via de spiegel als ze staat te douchen nee.quote:Op maandag 17 april 2006 21:16 schreef Salsagirl het volgende:
Jeetje ..beetje zitten geilen op je zusje..![]()
ga in therapie of zo..
Je lijk me nog een figuur die haar begluurd ook nog.
smeerlapquote:Op maandag 17 april 2006 21:17 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik niet stiekem naar haar kijk via de spiegel als ze staat te douchen nee.![]()
Man doe eens normaal ,hoe oud is ze eigenlijk..?quote:Op maandag 17 april 2006 21:17 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik niet stiekem naar haar kijk via de spiegel als ze staat te douchen nee.![]()
je weet het he? als haar tepels hard zijn is ze geil en mag je haar bespringen.quote:Op maandag 17 april 2006 21:17 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Ze is 17. Ik ben 20. Maar verder kunnen we goed met elkaar overweg hoor, je hoeft niet meteen zo boos te worden. Je kent onze relatie toch niet? Bemoeizuchtige teef.quote:Op maandag 17 april 2006 21:21 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Man doe eens normaal ,hoe oud is ze eigenlijk..?
En neem een vriendin..en laat je zusje met rust..
Post eens een foto van je zus. Is ze lekker?quote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Ze is 17. Ik ben 20. Maar verder kunnen we goed met elkaar overweg hoor, je hoeft niet meteen zo boos te worden. Je kent onze relatie toch niet? Bemoeizuchtige teef.
douchefoto's wel te verstaan.quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Post eens een foto van je zus. Is ze lekker?
mss kijkt ze ook wel naar hem alstie doucht..quote:Op maandag 17 april 2006 21:21 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Man doe eens normaal ,hoe oud is ze eigenlijk..?
En neem een vriendin..en laat je zusje met rust..
Zeg, privacy enzo, viespeuk.quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Post eens een foto van je zus. Is ze lekker?
Misschien douchen ze samen om water te besparen.quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mss kijkt ze ook wel naar hem alstie doucht..
Een teef zeg je maar tegen je zusje als die er wel van gediend is..maar niet tegen mijquote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Ze is 17. Ik ben 20. Maar verder kunnen we goed met elkaar overweg hoor, je hoeft niet meteen zo boos te worden. Je kent onze relatie toch niet? Bemoeizuchtige teef.
Hey zwarte gans, als je niet tegen kritiek kan, moet je geen topics openen over uitermate controversiële onderwerpen. Dool!quote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
dan zoudie niet via de spiegel naar haar gluren..quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien douchen ze samen om water te besparen.
open pijpen?quote:Op maandag 17 april 2006 21:33 schreef TrenTs het volgende:
Ik, ik pijpte mijn broer elke week wel een keer open als m'n ouders boodschappen waren doen.
Wellicht als ze het kamasutra kan onthouden.quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Zeg, privacy enzo, viespeuk.
En ja, ze is best lekker. En nog intelligent ook. Maar daar merk je niks van in bed.![]()
Ik had iets niet goed genoeg weggehaald.quote:
In Amerika doen ze niet andersquote:Op maandag 17 april 2006 21:33 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb wel atijd van een neef en nicht uit amerika gedacht dat ze met elkaar neukten. veel familieleden trouwens.
ze zijn erg chique ter uwer info.quote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In Amerika doen ze niet anders
[afbeelding]
Ik heb wel eens andermans zus geneukt, telt dat ook?quote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Deel verdomme eens je ervaringen of ideeën,
Het is 'de' kamasutra, mafkees.quote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wellicht als ze het kamasutra kan onthouden.
Kijk dat mag weer wel..quote:Op maandag 17 april 2006 21:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb wel eens andermans zus geneukt, telt dat ook?
Wat maakt dat nou uit, je zus is zeventien, die houdt zich niet bezig met spelling en grammatica. Die masturbeert bij plaatjes van Justin Timberlake.quote:Op maandag 17 april 2006 21:37 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Het is 'de' kamasutra, mafkees.
Geslacht: Manquote:Op maandag 17 april 2006 21:33 schreef TrenTs het volgende:
Ik, ik pijpte mijn broer elke week wel een keer als m'n ouders boodschappen waren doen.
Pas maar op, ben je zo in eens een bemoeizuchtige.....quote:Op maandag 17 april 2006 21:42 schreef RijstNatie het volgende:
TS is echt een viespeuk, ok je kan je zusje wel knap vinden. Maar je denkt er ook nog eens over om het met haar te doen...
Sickoooooooooooooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:43 schreef Bendeleider het volgende:
Je moet jezelf goed afvragen wat incest nou precies is.Oud maar goudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JOHNNY HEITINGA
Maar beargumenteer eens waarom het vies en sick is dan???quote:Op maandag 17 april 2006 21:42 schreef RijstNatie het volgende:
TS is echt een viespeuk, ok je kan je zusje wel knap vinden. Maar je denkt er ook nog eens over om het met haar te doen...
Sickoooooooooooooo
oei jij durft..quote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
jezus ook nog eens begluren, en vertel is.... krijg je ook een stijve als je naar haar kijkt?![]()
vind je dat lekker om te weten? dat ie een stijve krijgt?quote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
jezus ook nog eens begluren, en vertel is.... krijg je ook een stijve als je naar haar kijkt?![]()
Nooit op gelet. Maar vast wel ja. Is dat zo raar dan?quote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
En ga jij eens een kruiswoordpuzzel maken of een trui breien, zeikende muts.quote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
oei jij durft..![]()
Maar zal best hoor..![]()
Incest is ook kijken naar je zusjes ''zeikende muts''.quote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Nooit op gelet. Maar vast wel ja. Is dat zo raar dan?
[..]
En ga jij eens een kruiswoordpuzzel maken of een trui breien, zeikende muts.
Nog eens?quote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Nooit op gelet. Maar vast wel ja. Is dat zo raar dan?
[..]
En ga jij eens een kruiswoordpuzzel maken of een trui breien, zeikende muts.
Zolang het maar niet naar de mijne is..quote:Op maandag 17 april 2006 21:49 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Incest is ook kijken naar je zusjes ''zeikende muts''.
1 je mag geen sex hebben met je zus, zij is dik bloedverwant, met een achterneef ofso kan nog welquote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar beargumenteer eens waarom het vies en sick is dan???
Van wie mag het niet?quote:Op maandag 17 april 2006 21:52 schreef RijstNatie het volgende:
1 je mag geen sex hebben met je zus, zij is dik bloedverwant, met een achterneef ofso kan nog wel
Dat het bij de meeste normale personen nooit gebeurt, is geen steekhoudend argument waarom het walgelijk is.quote:2 bij de meeste normale personen gebeurt het nooit dat je je aangetrokke voelt tot je zus...
Dit is ook geen steekhoudend argument.quote:3 je kan beter naar de hoeren gaan desnoods, als je je zaad niet meer kan inhouden...
Hoe denk jij verwekt te zijn dan ?quote:Op maandag 17 april 2006 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
En als je zo goed met je zus kan opschieten, moet je is eerlijk aan haar vertelle hoe lekker geil je haar vind. en dat je soms wel een stijve krijgt van haar
zal ze leuk vinden, want het is immers de normaalste zaak in jou hersen kronkel
want..?quote:Op maandag 17 april 2006 21:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hoe denk jij verwekt te zijn dan ?
Ik gok toch echt dat jij een inteelt product bent hoor.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:17 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Of andere mensen het sociaal al dan niet goedkeuren, heeft nog steeds niks met "mogen" te maken. De insteek van dit topic is het uitzoeken waar het taboe vandaan komt... en je noemt nu het taboe zelf, om het taboe te verklaren. "Het is taboe omdat het taboe is". In feite.quote:Op maandag 17 april 2006 21:56 schreef RijstNatie het volgende:
van je ouders en heel de familie mag het niet, en van je vrienden...
of denk je dat ze het zouden goed keuren
Je eigen zus ook ontken het nou maar nietquote:Op maandag 17 april 2006 21:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb wel eens andermans zus geneukt, telt dat ook?
Enige wat mij zo stoort is dat producten van deze wantoestanden statistisch gezien altijd een chromosoon e.d missen.quote:Op maandag 17 april 2006 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of andere mensen het sociaal al dan niet goedkeuren, heeft nog steeds niks met "mogen" te maken. De insteek van dit topic is het uitzoeken waar het taboe vandaan komt... en je noemt nu het taboe zelf, om het taboe te verklaren. "Het is taboe omdat het taboe is". In feite.
Maar waarom? Wat maakt het taboe?
het is taboe omdat er vroeger niet altijd sex was voor het Huwelijk...quote:Op maandag 17 april 2006 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of andere mensen het sociaal al dan niet goedkeuren, heeft nog steeds niks met "mogen" te maken. De insteek van dit topic is het uitzoeken waar het taboe vandaan komt... en je noemt nu het taboe zelf, om het taboe te verklaren. "Het is taboe omdat het taboe is". In feite.
Maar waarom? Wat maakt het taboe?
open er een topic overquote:Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom mag je niet masturberen in de trein of in een restaurant?
Maar wel borstvoeding geven.quote:Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat heb jij voor ons verpest.quote:Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
leuk geschreven btw.quote:Op maandag 17 april 2006 22:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb er al eens een column over geschreven
Masturberen in het openbaar
Van welke planeet kom jij?quote:Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dus alleen neuken voor de sex zonder gevolgen is iets van de laatste jaren, meestal betekend neuken ook trouwen.....
in de echte adelijke kringen, excluus koningshuis, want dat is te opvallend, wordt nog zeer regelmatig tussen neef en nicht getrouwd om dezelfde gedachtes.quote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef Originele_Naam het volgende:
In bepaalde moslimlanden trouwen neven en nichten met elkaar. Zo blijft het geld van de bruidschat en dergelijke binnen de familie. Heel vaak krijg je dan kinderen met allemaal enge ziektes
Heb je Amalia wel eens bekeken? Daar is toch echt iets mis gegaan...quote:Op maandag 17 april 2006 23:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in de echte adelijke kringen, excluus koningshuis, want dat is te opvallend, wordt nog zeer regelamtig tussen neef en nicht getrouwd om dezelfde gedachtes.
hebben we het over echt grote namen en zeer rijke mensen.
vreemd want dat is toch echt geen oranje bloed van beide kanten. ik denk dat je je nog wel eens heel erg kan gaan vergissen in de schoonheid, intelligentie van een baby t.o.v. een volwassen vrouw.quote:Op maandag 17 april 2006 23:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Heb je Amalia wel eens bekeken? Daar is toch echt iets mis gegaan...
Tot nu toe ziet ze er een beetje... "down" uit, zeg maarquote:Op maandag 17 april 2006 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vreemd want dat is toch echt geen oranje bloed van beide kanten. ik denk dat je je nog wel eens heel erg kan gaan vergissen in de schoonheid, intelligentie van een baby t.o.v. een volwassen vrouw.
denk dat het 'wel recht' zal komen.quote:Op maandag 17 april 2006 23:42 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tot nu toe ziet ze er een beetje... "down" uit, zeg maar
Voor zo'n big brother muts niet misschien... maar mensen die geestelijk wel 100% zijn roken niet tijdens de zwangerschap... [of zelfs... mensen die 100% zijn roken überhaupt niet..]quote:Op maandag 17 april 2006 20:54 schreef Halldar het volgende:
[..]
Roken als je zwanger bent is toch ook geen taboe? krijg je ook rare kinderen van.
Mijn opa en oma waren neef en nicht. Die zijn trouwens christelijk. En voor zover ik weet zijn er ook geen enge ziektes in de familie die daaruit is ontstaan.quote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef Originele_Naam het volgende:
In bepaalde moslimlanden trouwen neven en nichten met elkaar. Zo blijft het geld van de bruidschat en dergelijke binnen de familie. Heel vaak krijg je dan kinderen met allemaal enge ziektes
Maar waarom dan. Als beide partijen gewoon volwassen zijn en er mee instemmen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:21 schreef R81 het volgende:
Omdat het gewoon niet hoort.
Dat je er sowieso over nadenkt is al best ziek
Vriend, het gezin hoort voor iedereen een veilige plaats te zijn, los van sexuele spanning en dergelijke, jij bent er voor verantwoordelijk dat je zusje een goed thuis heefd, EN DAN GA JE NIET NAAR HAAR STAAN GLUREN. ik zou je ziek noemen, maar ik denk dat je gewoon niet beseft wat je doet. dit is NIET gezond voor je gezinssituatie, en daarmee de hare. meisjes van 17 kan je nog makkelijk opvoeden, en ik denk dat ze hier niets gezonds van leert.quote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Zal toch niet, ik ga ook wel eens met mijn zus en aanhang naar de sauna, zie je elkaar ook piemelnaakt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ehm, ik kan me niet voorstellen dat ik mijn broer neuk. Zowel mijn broer als mijn zussen zijn alledrie goodlooking en ik heb er geen probleem mee om er naakt mee in de badkamer te staan. De douche deel ik dan weer niet met mijn broer maar je ziet wel eens wat (als die sukkel z'n handdoek op de grond laat pleuren op de overloop). Mijn zusje en ik doen er echt niet moeilijk over hoor, zij fohnt rustig d'r haar als ik in bad lig en andersom. Of is dat ook taboe?
Volgens mij zus niet, maar in de Marokaanse en/of Turkse cultuur is een nicht/ander familie lid geen taboe. Hoe close exact (nicht/neef of achter-nicht/neef) is mij onbekend.quote:Op maandag 17 april 2006 20:53 schreef Onderbroek het volgende:
ik vraag me af of er eigenlijk wel een cultuur is waar het gewoon normaal is om je zus/nicht/ander vrouwlijk familielid te palen
Gaat niet om enge ziektes maar mogelijkheid op bepaalde onwenselijk genetische conflicten in de DNA structuur. Er is binnen de directe familie een verhoogd risico op. Soms uit dit vrij snel, bijvoorbeeld door een geestelijk/motorisch gehandicapt kind, of pas later, denk aan bepaalde ziektes of afwijkend gedrag.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Mijn opa en oma waren neef en nicht. Die zijn trouwens christelijk. En voor zover ik weet zijn er ook geen enge ziektes in de familie die daaruit is ontstaan.
De vraag is niet óf het ziek is, maar waaróm mensen het ziek vinden. Waarom rust er een taboe op? Dat die er is, blijkt o.a. uit jouw post... maar wat is de reden?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:39 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Dit is gewoon te ziek voor woorden, maar aangezien de TS Rudi Carrell heet hoeven we dit gelukkig niet al te serieus te nemen. Ik bedoel geilen op de moeders van je beste vrienden, tuurlijk! Geilen op je zusjes vriendinnen, tuurlijk! Geilen op de zussen van je vrienden, uiteraard! Maar je eigen familie, fuck off man. Ik wil niet eens weten dat mijn zus, die volgens vrienden 'bloedmooi' is, sex heeft.
Hij geeft toch zelf aan in een van zn posts dat hij op zn zusje geilt?!! Al dan niet de waarheid, sowieso ziek om er in ieder geval aan te denken.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
De vraag is niet óf het ziek is, maar waaróm mensen het ziek vinden. Waarom rust er een taboe op? Dat die er is, blijkt o.a. uit jouw post... maar wat is de reden?
De vraag is... waarom is dat sowieso ziek?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:49 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Al dan niet de waarheid, sowieso ziek om er in ieder geval aan te denken.
verliezerquote:Op maandag 17 april 2006 20:46 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Ja dat is jouw vraag, niet alles dient een antwoord te hebben toch? Ik reageerde op het feit dat Rudi Carrell naar zn zusje staat te gluren op het moment dat ze in de badkamer staat...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
De vraag is... waarom is dat sowieso ziek?
Nee, dat is de vraag van het topicquote:Op woensdag 19 april 2006 15:09 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
[..]
Ja dat is jouw vraag, niet alles dient een antwoord te hebben toch? Ik reageerde op het feit dat Rudi Carrell naar zn zusje staat te gluren op het moment dat ze in de badkamer staat...
Kennelijk ben je niet bereid om hier kritisch over na te denken. En dat is je goed recht. Maar dit is nog altijd een discussie en als je daar geen zin in hebt... tabeequote:Op woensdag 19 april 2006 15:17 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
1 argument lijkt mij voldoende om je gezeur, want dat is het, te ontkrachten. Het is familie, punt.
omdat, naast het probleem met genen, het de hele situatie in een gezin, alle verhoudingen op een onhoudbare manier verstoord.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
De vraag is... waarom is dat sowieso ziek?
Post eens een Pic van je zus, dan zeggen wij wel of het kan of nietquote:Op maandag 17 april 2006 20:46 schreef Rudi-Carrell het volgende:
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb alleen maar geadopteerd mede-nestmateriaal. Dus tja...
Maar ik val niet op buitenlanders..
Wie heeft 't over kindjes? 't Gaat om neukepeuken.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:18 schreef Jojogirl het volgende:
Het is biologisch en evolutionair gezien gewoon ongezond. Kindertjes maken met een vreemde is beter dan kindertjes maken met een naast familielid omdat je zo minder kans hebt op erfelijke ziektes.
Niet helemaal waar, bij bepaalde dieren rassen wordt er zelfs gebruik gemaakt van de versterkende eigenschappen van incest voortplanting. Een voorbeeld: bij bepaalde honden rassen probeerd men met incest bepaalde kleuren bijvoorbeeld te versterken. Soms doet men incest om de pup, dus deze keer wel de, de jongen van de incest weer niet, de half inscest weer wel, enz. Bij planten gebeurd het zelfs heel vaak. Bepaalde soorten zijn zelfs zo gemaakt dat in tijden dat ze weinig partners kunnen bestuiven ze zichzelf bestuiven.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:18 schreef Jojogirl het volgende:
Het is biologisch en evolutionair gezien gewoon ongezond. Kindertjes maken met een vreemde is beter dan kindertjes maken met een naast familielid omdat je zo minder kans hebt op erfelijke ziektes.
Het is pas een jaar of 30-40 zo dat neuken en kindertjes maken los van elkaar staan, daarvoor kwamen er gewoon kindertjes van neuken en bij neuken met een familielid worden dat minder goede/mooie kindertjes.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie heeft 't over kindjes? 't Gaat om neukepeuken.
als je met de nicht van je vaderskant paart is de kans op mislukkelingen bijna net zo groot als bij een 'door de maatschappij geaccepteerde' baby.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:18 schreef Jojogirl het volgende:
Dus mijn grootouders hebben 'het' maar twee keer gedaan?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:26 schreef Jojogirl het volgende:
Het is pas een jaar of 30-40 zo dat neuken en kindertjes maken los van elkaar staan, daarvoor kwamen er gewoon kindertjes van neuken en bij neuken met een familielid worden dat minder goede/mooie kindertjes.
Dat de mens hier gebruik van maakt omdat zij een eigenschap handig of mooi vinden wil niet zeggen dat voor die beesten beter is. Als we die beesten hun gang hadden laten gaan waren er nl niet honderden honden- en kattenrassen geweest, maar was dat gewoon bij een paar rassen gebleven. En die zouden een stuk sterker zijn geweest dan de huidige doorgefokte rassen met alle risico's op afwijkingen en ziektes.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, bij bepaalde dieren rassen wordt er zelfs gebruik gemaakt van de versterkende eigenschappen van incest voortplanting. Een voorbeeld: bij bepaalde honden rassen probeerd men met incest bepaalde kleuren bijvoorbeeld te versterken. Soms doet men incest om de pup, dus deze keer wel de, de jongen van de incest weer niet, de half inscest weer wel, enz. Bij planten gebeurd het zelfs heel vaak. Bepaalde soorten zijn zelfs zo gemaakt dat in tijden dat ze weinig partners kunnen bestuiven ze zichzelf bestuiven.
Dus evolutionair is het niet 100% slecht...
Beetje het Kinderen Geen Bezwaar verhaal.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:15 schreef Chriss het volgende:
Met je echte zus is het wel een beetje apart, maar ik ken wel een jongen die zijn zus aantrekkelijk vind, maargoed.
Ik had een stiefzus (geen familie van mij) zij was de dochter v/d vriend van me moeder (snap je het?:P)
En daarmee had ik gezoend en zij had mij getrokken, maar dat is toch geen incest?
Had je autopech dan, dat ze je moest trekken.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:15 schreef Chriss het volgende:
Met je echte zus is het wel een beetje apart, maar ik ken wel een jongen die zijn zus aantrekkelijk vind, maargoed.
Ik had een stiefzus (geen familie van mij) zij was de dochter v/d vriend van me moeder (snap je het?:P)
En daarmee had ik gezoend en zij had mij getrokken, maar dat is toch geen incest?
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, bij bepaalde dieren rassen wordt er zelfs gebruik gemaakt van de versterkende eigenschappen van incest voortplanting. Een voorbeeld: bij bepaalde honden rassen probeerd men met incest bepaalde kleuren bijvoorbeeld te versterken
niemandquote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom blijft het hier de hele tijd over kinderen gaan, als ze gewoon zorgen dat die er niet komen wat in deze tijd zeer goed realiseerbaar is, als ze het allebei willen, wie zijn wij dan om het af te keuren?
wij niet... de wet wel, als het om minderjarigen gaat...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom blijft het hier de hele tijd over kinderen gaan, als ze gewoon zorgen dat die er niet komen wat in deze tijd zeer goed realiseerbaar is, als ze het allebei willen, wie zijn wij dan om het af te keuren?
Ja dat is waar, maar eraan denken hoeft dus niet fout te zijn en TS moet dus gewoon nog een jaartje wachten.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
wij niet... de wet wel, als het om minderjarigen gaat...
dus in dit soort topics lees jijquote:Op maandag 17 april 2006 21:15 schreef Halldar het volgende:
[..]
De vraag was dus waarom het not done is.
Idd. An sich heb ik geen problemen met mensen die een insestublabla (insert--->moeilijk woord) relatie hebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef Yorrit het volgende:
[..]
niemand
vind ook niet dat we dat moeten afkeuren.
dat het misschien niet slim is in een familiesituatie is iets anders, maar dat moeten ze zelf weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |