Ahh.. dus blijft ie toch gratis... ik wist namelijk niet dattie van het KNMI zelf was.quote:AMSTERDAM - Vanaf donderdag is een nieuwe weersite van het KNMI in de lucht gegaan. BuienRadar.nl biedt gratis buienradar beelden van het KNMI zonder vertraging.
De site is een unicum, want tot nu toe waren deze beelden sterk vertraagd beschikbaar, of men moest ervoor betalen.
Koninginnedag
De website komt als geroepen met Koninginnedag voor de deur. 'De voorspellingen zijn somber voor 29 april maar bij ons kun je van minuut tot minuut zien wanneer je het beste de straat op kunt gaan.', aldus een woordvoerder van BuienRadar.nl.
'Er is geen enkele site zo actueel over het weer, het meest besproken onderwerp. Bijna iedere dag hoor je op het nieuws dat het gaat regenen, maar nu kun je ook zien waar en wanneer precies'.
De weerbeelden op de website kunnen stuk voor stuk bekeken worden. Door de beelden in een loop achter elkaar te zetten is het echter ook mogelijk de ontwikkelingen van de buien te volgen.
Mobiel
BuienRadar.nl is zelfs te volgen via de mobiele telefoon. Op die manier kunnen ook buitensporters en kampeerders op ieder gewenst moment op de hoogte blijven van naderende nattigheid.
Misschien staat er wat op weeronline oid.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
KNMI![]()
Heeft iemand voor mij een 10-daagse voorspelling (linkje ernaar)voor Frankrijk? Weatheonline is betaalt... :s
Thanks!
Weet ik, maar ik ben stront nieuwsgierig en ik heb iets nodig om dat te stillen... Ookal klopt er geen reet vanquote:Op donderdag 27 april 2006 17:09 schreef indahnesia.com het volgende:
10-daags voor Frankrijk? Die is vast net zo betrouwbaar als die van het KNMI voor Nederland. Niet dus.
Ah, dacht dat ie van iemand anders was die de beelden van het KNMI 'koopt'.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Gratis buienradar op nieuwe website KNMI
[..]
Ahh.. dus blijft ie toch gratis... ik wist namelijk niet dattie van het KNMI zelf was.
Haha, maar dan hebben jullie ook dik feest, want ik zit vlakbij Reimsquote:Op donderdag 27 april 2006 18:45 schreef highway101 het volgende:
"de komende dagen loopt de temperatuur op tot rond de 45 graden in Frankrijk"
tevreden?
Is ook zo, ze hebben later het artikel aangepastquote:Op donderdag 27 april 2006 18:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dacht dat ie van iemand anders was die de beelden van het KNMI 'koopt'.
Site ziet er prima uit.
Ik ga maar uit van het KNMIquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen vanuit het NO (veel) regen. Het zuiden heeft dus erg veel mzzl qua weer en temps.
quote:Zaterdag overdag kan in het hele land een bui vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |