Wordt er in een echte bar ook voorgeschreven welk bier gedronken moet worden? Nee dus. Laat mensen gewoon over de sport praten die ze leuk vinden. Als dat dan zo nodig hier moet.quote:
pfap moet gewoon eerst beter kijken of ik online ben als hij wil rellen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Wordt er in een echte bar ook voorgeschreven welk bier gedronken moet worden? Nee dus. Laat mensen gewoon over de sport praten die ze leuk vinden. Als dat dan zo nodig hier moet.
Fijne moderatorquote:Op maandag 17 april 2006 22:53 schreef XL het volgende:
[..]
pfap moet gewoon eerst beter kijken of ik online ben als hij wil rellen.
Misschien is hij niet altijd even serieus.quote:
hoe hoe hoe?quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef XL het volgende:
[..]
Die kun je tegenwoordig ook in de quickreply gebruiken, smilies nog niet!
tja, zonder relnicht kan je natuurlijk niet goed rellenquote:Op maandag 17 april 2006 22:53 schreef XL het volgende:
[..]
pfap moet gewoon eerst beter kijken of ik online ben als hij wil rellen.
Er stond een topic over in het [BUG] forum.quote:Op maandag 17 april 2006 23:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoe hoe hoe?
en smileys natuurlijk allang, gewoon uit je hoofd leren
Roseetje voor MiLalaaquote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef MiLalaa het volgende:
Hoi. Valt er nog wat te drinken hier of schenken jullie alleen AA?![]()
Als moderator weet hij vast wel hoe je smilies moet gebruiken.quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien is hij niet altijd even serieus.
Vooral niet als hij zich cool voordoet met een zonnebril in zijn PI.
Die kun je tegenwoordig ook in de quickreply gebruiken, smilies nog niet!
pfaf is blauwquote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als moderator weet hij vast wel hoe je smilies moet gebruiken.
Maar misschien kon hij zijn paaseieren niet vinden of zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |