Precies hetzelfde als die van TC?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:14 schreef J.Bauer het volgende:
Mijn SE cijfers zijn zeer goed tot uitmuntend!
Ik denk dat ik op school hier een record heb Wij hebben in 3 jaar tijd (vwo) 4 herkansingen gekregen...quote:Op donderdag 27 april 2006 17:00 schreef reconnect het volgende:
lol herkansingen..jullie zijn allemaal mazzelaarsWij mogen van alle toetsen intotaal 5 overdoen (dus in 3 jaar 5 toetsen max overdoen) dat was zo verdeeld:
In de 4e max 3 toetsen overdoen
In de 5e max 2 toetsen overdoen
In de 6e max 3 toetsen overdoen
Ik heb ongeveer 35-45 toetsen gemaakt schat ik. wel erg streng, maar iedereen weet het van te voren dus zit dat wel goed. Onze school zit ook boven het gemiddelde met CE cijfers
Ten eerste halen sommige mensen zonder te leren > 7.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef riX- het volgende:
OMG kijk die hoge cijfers, en die gozer maar huilen omdat ie 6,3 voor engels staat. MAN dat is zo ongeveer mijn hoogste cijfer -_- -_- -_-
Helemaal mee eens, ik ga echt niet overpresteren om cum laude te gaan, dat streef ik niet na. Maar het idee dat je geen voldoendes MOET halen voor je examens, en dat je dus veel minder druk hebt is voor mij persoonlijk erg prettig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef riX- het volgende:
Als je slaagt is het toch goed? wtff
Waarom kies je dan voor N&Gquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef eefje125 het volgende:
VWO N&G
[...]
Dus, het is wel te doen, maar moet vooral voor natuurkunde 1 hard leren want die examens vind ik echt ontzettend moeilijk! Scheikunde en wiskunde moet ik ook goed oefenen,
Omdat ik geneeskunde wil gaan studeren en ik dit profiel het interessantst vind. Ik ben alleen niet iemand die zomaar 8en haalt. Ik moet er heel wat voor doen om mijn vwo diploma straks te kunnen krijgen en dus moet ik best goed leren voor mijn examensquote:
waarom geneeskunde?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:20 schreef eefje125 het volgende:
[..]
Omdat ik geneeskunde wil gaan studeren en ik dit profiel het interessantst vind. Ik ben alleen niet iemand die zomaar 8en haalt. Ik moet er heel wat voor doen om mijn vwo diploma straks te kunnen krijgen en dus moet ik best goed leren voor mijn examens![]()
Ach, snijtafel lijkt me nog wel tof hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef Scepsis het volgende:
[..]
waarom geneeskunde?
gast, is geen fluit aan, 8 jaar studeren voor een baantje waar je iemands tenenkaas of moet onderzoeken, of raggen in andermans slagader, waarvan het bloed op je kleding afspat. Lekker baantje heb je dan
Ten eerste ik ben geen gast, want ik ben een vrouw. Ten tweede, je studeert geen 8 jaar voor een of ander 'baantje'.Ten derde doe je wel meer dan de dingen die jij noemt..En als laatste, ja, ik vind het boeiend en daar gaat het omquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef Scepsis het volgende:
[..]
waarom geneeskunde?
gast, is geen fluit aan, 8 jaar studeren voor een baantje waar je iemands tenenkaas of moet onderzoeken, of raggen in andermans slagader, waarvan het bloed op je kleding afspat. Lekker baantje heb je dan
Dit klopt niet, he? Je moet een 3.6 halen voor een 5.5.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef eefje125 het volgende:
VWO N&G + M&O
CE-vakken:
Nederlands: 7.4
wat ik dus moet halen voor 5.5
Nederlands: 2.7
Owjah, oopsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dit klopt niet, he? Je moet een 3.6 halen voor een 5.5.
ik heb ze niet gepostquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:37 schreef 2Mini het volgende:
Als ik al die cijfers zo zie.. sta ik het er het slechtst voor
sommige scholen zijn lakser.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:37 schreef 2Mini het volgende:
Als ik al die cijfers zo zie.. sta ik het er het slechtst voor
Ligt ook aan de leraar. Vorig jaar haalde ik voor scheikunde altijd een onvoldoende, dit jaar heb ik mijn cijfer een stuk omhoog gehaald door een leraar die echt goed kan uitleggen. En ik heb ook nu het gevoel dat scheikunde examen goed gaat op het examen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:46 schreef koffiegast het volgende:
[..]
sommige scholen zijn lakser.
hoor mensen van andere scholden die klasgemiddeldes van 8,5 halen bij scheikunde, bij ons is dat al jaren tussen de 4,5 a 6,5...
Of je hebt gewoon een goeie leraar. Klassengemiddelde SE wb-1,2 ligt bij ons op een 8, en gemiddeld halen mensen van m'n school een punt hoger op de CSE's.quote:
Mja ik heb bij scheikunde precies zoiets! Ik had vorig jaar echt moeite om een 6 te staan op het einde van het jaar en nu heb ik overal dikke achten voor omdat mijn leraar mij dit jaar opeens wel mag (ik schijn bevriend te zijn met zijn lievelingetje en dat wistie vorig jaar nog nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:20 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leraar. Vorig jaar haalde ik voor scheikunde altijd een onvoldoende, dit jaar heb ik mijn cijfer een stuk omhoog gehaald door een leraar die echt goed kan uitleggen. En ik heb ook nu het gevoel dat scheikunde examen goed gaat op het examen.![]()
Netjes meneerquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:20 schreef Merkie het volgende:
Mijn officiële lijst:
Nederlands: 7,8
Engels: 7,3
Wiskunde B1,2: 7,7
Natuurkunde 1,2: 7,5
Scheikunde 1,2: 7,3
Biologie: 7,5
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|