Fok is niet representatief voor Nederland. 60% doet VMBO.quote:

Loop niet zo te zeiken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is idd een zeer goede lijst. Had ik even over het hoofd gezien daarnet (toen ik postte dat iedereen maar lage cijfers had).
En niet vakantie gaan vieren, hoor. Straks heb je op je eindlijst allemaal zesjes, omdat je het SE hebt verneukt.

Including me.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Fok is niet representatief voor Nederland. 60% doet VMBO.

Juist niet dusquote:Op zaterdag 22 april 2006 03:17 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik zat zo even alleen naar die onderste rij te kijken. Dat dat je SE cijfers waren. Ik dacht zo van "my god, you're screwed".

Wat heeft dat nou met stoerigheid te maken?quote:

jij zit met je 2,4 zelf onder mijn laagste voor wiskunde van een 2,6quote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Zooooooooo, laatste SE week gehad, laatste tentamen vandaag gehad.
Mag een 2.4 voor wiskunde, 3.4 voor scheikunde en 5.3 voor natuurkunde er bijschrijven. Slechtste toetsweek in alle jaren op school.![]()
![]()
tering. Wordt nog leuk op de examens

whehe, het is dan ook mn laagste cijfer ooit voor wiskundequote:Op maandag 24 april 2006 14:40 schreef dynamiet het volgende:
[..]
jij zit met je 2,4 zelf onder mijn laagste voor wiskunde van een 2,6![]()

ik sta iedergeval op het moment een 6.0quote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef mordradead het volgende:
Sta je nou ook nog onvoldoende's of niet? En als je een 5je staat is er nog steeds niet echt veel aan de hand dunkt me.

Hiermee ga ik het eindexamen inquote:ANW 8
Gesch. 8
Maatsch. 8
KCV 8
Letterkun. 8
Frans 7
Duits 7
Ik sta gewoon gemiddeld een 7.5quote:NL 6,9
Engels 7,6
Wisk. B1 6,8
Nat. 1 7.3
Schei 1 8.1
Biologie 7.3
Latijn 7.2
Ak 7.0

Haha, dat was het enige wat ik nog wel beetje kon, had daar een 9 voor vanwege 1 foutjequote:Op maandag 24 april 2006 16:57 schreef zijle het volgende:
Mijn god, vandaag een 5,5 voor mn GS mondeling gehaald
Sta gelukkig nog een 6,2

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  | Literatuur 7 Frans 8 Duits 8 Anw 7 Maatschappijleer 7 Geschiedenis 7 Klassieke Culturele Vorming 8 L.O. Goed Profielwerkstuk Goed Examenvakken: Engels 8.4 Scheikunde 7.9 Wiskunde 7.8 Natuurkunde 7.7 Biologie 7.2 Latijn 7.4 Economie 8.3 Nederlands 7.4  | 

WTF, wij mochten er maar 2 per jaar herkansenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:46 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wij hadden voorheen altijd 2 herkansingen per toetsweek (10 per jaar dus). En nu hebben we maxiamaal 7 herkansingen(max 2 per toetsweek) voor 4 toetsweken.

Oftewel: 2 jaar van je leven weggooienquote:Op donderdag 20 april 2006 19:54 schreef _alejandro het volgende:
[..]
Na ik doe VAVO op een ROC, ik mag 2 jaar doen over m'n vwo (en heb ik dus 6 herkansingen ipv de gewone 3), heb al die vakken dus vorig jaar al gedaan, eindcijfers staan er ook ergens bij.
lekker vakantie vieren en 2 tot 3 uurtjes aan school werken per week... zo gaat het al 2 jaar![]()

Haha, ik heb 1 per vak. En je mag oneindig inhalen.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:26 schreef Haiduc het volgende:
[..]
WTF, wij mochten er maar 2 per jaar herkansen![]()
![]()

Zulks een weinig. Wij in totaal 19 herkansingen (7+7+5). Vier toetsen per vak peer jaar, dus 12 per vak Ongeveer 80 toetsen dus.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:00 schreef reconnect het volgende:
lol herkansingen..jullie zijn allemaal mazzelaarsWij mogen van alle toetsen intotaal 5 overdoen (dus in 3 jaar 5 toetsen max overdoen) dat was zo verdeeld:
In de 4e max 3 toetsen overdoen
In de 5e max 2 toetsen overdoen
In de 6e max 3 toetsen overdoen
Ik heb ongeveer 35-45 toetsen gemaakt schat ik. wel erg streng, maar iedereen weet het van te voren dus zit dat wel goed. Onze school zit ook boven het gemiddelde met CE cijfers
Mijn lijstje dan maar: VWO E&M + M&O
Economie: 7.6
Wiskunde: 8.3
M&O: 8
Geschiedenis: 6.9
AK: 7
Engels :6.6
NLD: 7.2

Vraagje voor iedereen, is het verplicht extra vak te nemen (in dit geval, M&O dus)quote:Op donderdag 27 april 2006 17:00 schreef reconnect het volgende:
Mijn lijstje dan maar: VWO E&M + M&O
Economie: 7.6
Wiskunde: 8.3
M&O: 8
Geschiedenis: 6.9
AK: 7
Engels :6.6
NLD: 7.2

Je moet verplicht wat in je vrije deel kiezen omdat je een bepaald aantal uren moet maken, dat red je niet met alleen je profiel.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:14 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Vraagje voor iedereen, is het verplicht extra vak te nemen (in dit geval, M&O dus)
Moet je dus verplicht 7 vakken nemen.

Aha, voelde me steeds genaaid nadat ik sommige vakkenpakketten voorbij zag komen, met maar 5 vakkenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet verplicht wat in je vrije deel kiezen omdat je een bepaald aantal uren moet maken, dat red je niet met alleen je profiel.

Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 15:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
tering .. jij doet er dus ook daadwerkelijk wat voor. Respect !![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |