De ziel van de duivel.quote:Op maandag 17 april 2006 17:22 schreef Razor21 het volgende:
En snap nu nog steeds niet wat er in die koffer zit![]()
![]()
Daarom moet je hem ook minimaal 2 keer gezien hebben.quote:Op maandag 17 april 2006 17:22 schreef Razor21 het volgende:
Zal natuurlijk wel weer de enige zijn op Fok die deze film dus niet snapt![]()
Veelste langdradig.....en lekker vaag gefilmd allemaal![]()
Dat denk ik wel ja.quote:Op maandag 17 april 2006 17:22 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of ik dat op kan brengen...duurt veels te lang..blijkbaar niet mijn soort filmsquote:Op maandag 17 april 2006 17:23 schreef damster het volgende:
[..]
Daarom moet je hem ook minimaal 2 keer gezien hebben.
Ik moest gewoon hardop lachen toen ik dit lasquote:
Hoor je mij zeggen dat ik hem beter vond? Vond het leuker om naar te kijken.....quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 17:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat ik hem beter vond? Vond het leuker om naar te kijken.....![]()
dat horen we je niet zeggen over hostelquote:Wat een baggerfilm is het zeg
Ja precies, ik keek laatst ook zo'n film.. Echt steengoed, maar geen reet aanquote:Op maandag 17 april 2006 17:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat ik hem beter vond? Vond het leuker om naar te kijken.....![]()
Nee, klopt.quote:Op maandag 17 april 2006 17:37 schreef Jig het volgende:
Wat er in de koffer zit is juist niet belangrijk... Ik weet het btw ook niet, komt ook nergens naar voren afaik.
Euh, hoezo? Die film is niet echt ingewikkeld ofzo...quote:Op maandag 17 april 2006 17:33 schreef renz0r het volgende:
En ja om de film GOED te snappen is 2 a 3 keer kijken aan te raden
Och aan dit soort types heb ik altijd een hekel...omdat een film door iedereen als goed wordt bestempeld, en ik mijn mening erover heb dat ik hem kut vind ben ik meteen van laag niveau?quote:Op maandag 17 april 2006 17:44 schreef Hells_Angel het volgende:
Je moet wel van een heel slecht of laag niveau zijn om die film slecht te vinden. Of gewoon een bagger smaak hebben natuurlijk!
Helaas is voor veel mensen de opbouw van zo'n film nogal verwarrend.quote:Op maandag 17 april 2006 17:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh, hoezo? Die film is niet echt ingewikkeld ofzo...![]()
Dat is opzich niet echt verbonden aan jouw mening over Pulp Fiction.quote:
Je ziet toch gewoon hoe al die verhalen (net) bij elkaar komen?quote:Op maandag 17 april 2006 17:50 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Helaas is voor veel mensen de opbouw van zo'n film nogal verwarrend.
Voor jou en mij niet natuurlijk, maar wel een beetje rekening houden met de dommere onder ons, al doe ik dat zelf niet graag
Haha, als je nou gewoon leert lezen hoef je die reactie helemaal niet te geven natuurlijk...quote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Och aan dit soort types heb ik altijd een hekel...omdat een film door iedereen als goed wordt bestempeld, en ik mijn mening erover heb dat ik hem kut vind ben ik meteen van laag niveau?
Gewoon een trieste meeloper ben je....![]()
Punten op IMDB slaan tegenwoordig nergens meer op.. Lijkt wel of de BreEzaHs het hebben gevonden. Of een 1, of een 10quote:Op maandag 17 april 2006 17:36 schreef okkie-man het volgende:
zoek de verschillen
http://www.imdb.com/title/tt0450278/
http://www.imdb.com/title/tt0110912/
quote:Op maandag 17 april 2006 17:52 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Haha, als je nou gewoon leert lezen hoef je die reactie helemaal niet te geven natuurlijk...
Ik zag deze film toen die uit was en heel jong was en vond um al geweldig voordat ik wist dat t zo'n hit was...
Ik zei van een laag niveau OF een bagger smaak hebben.... blijkbaar is het dus de laatste optie als je niet van een laag niveau bent!
Jij bent net zo goed een meeloper, met je ik-vind-pulpfiction-nix-mening... lekker anti hoor..quote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Och aan dit soort types heb ik altijd een hekel...omdat een film door iedereen als goed wordt bestempeld, en ik mijn mening erover heb dat ik hem kut vind ben ik meteen van laag niveau?
Gewoon een trieste meeloper ben je....![]()
Ik heb niets met Pulp Fiction net zoals die Kill Bill filmsquote:Op maandag 17 april 2006 17:54 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die Pulp Fiction niet vatten/waarderen zijn wereldvreemd.
Je vond het waarschijnlijk belachelijk dat ze met haar zwaard in het vliegtuig zatquote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Pulp Fiction net zoals die Kill Bill films![]()
![]()
![]()
Baggervergelijkingquote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hostel dusquote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Baggervergelijking
En wat is volgens jou dan een topfilm? American Pie?
Je bent gewoon een consumptiehoer.quote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja. Vincent vega en die negert samuel gaan die koffer terugstelen die zo'n nerd Bratt ofzo van marcellus wallace had gejat.quote:Op maandag 17 april 2006 18:03 schreef Batsnek het volgende:
Pulp Fiction heerscht. Je moet 'm ook niet zien als een film met een verhaal wat een plot heeft en een climaxmoment. je moet 'm gewoon kijken om de humor en de schitterende dialogen en vreemde situaties.
Was er iets met een koffer trouwens? Is alweer een tijdje geleden dat ik 'm gezien heb
dank je dank je voor opmerking.quote:Op maandag 17 april 2006 17:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
ga maar intressant doen bij je moeder in de keuken met de afwas
vanaf deel 10 ging de kwaliteit idd drastisch achteruitquote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Kutfilm.
Enkel Police Academy 13 is nog slechter
Je bent inderdaad dom. De storyline van een gemiddelde Baantjer aflevering is gecompliceerder dan die van PF.quote:Op maandag 17 april 2006 17:22 schreef Razor21 het volgende:
Ik vind je stoer wil je bijna aanraken....quote:Op maandag 17 april 2006 18:15 schreef drabbel het volgende:
[..]
Je bent inderdaad dom. De storyline van een gemiddelde Baantjer aflevering is gecompliceerder dan die van PF.
om welke reden vind je tarantino dan top:? die snap ik ff niet, tarantino top vinden, maar pulp fiction baggerquote:Op maandag 17 april 2006 17:36 schreef Suzziieee het volgende:
Ik ben het wel met je eens hoor... ikheb hem halverwege afgezet...Het kon me echt niet boeien......Baggerfilm..![]()
Ik hou van films,ik vind quentin tarantino helemaal top..maar pulp fiction![]()
Dankjewel. Maar het ligt toch echt aan jezelf Einstein.quote:Op maandag 17 april 2006 18:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat knap van je dat jij hem wel snapte
Kom op hé... Je doet net of Tarantino super cultureel bezig is met z'n filmsquote:Op maandag 17 april 2006 18:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je bent gewoon een consumptiehoer.
Ga plz. die Hilflikker jas kopen omdat de nieuwste bijenkorf catalogus je ertoe beweegt en blijf weg bij films die meer te bieden hebben dan sex&thecity conversaties .
Hij is iig wel origineel. Zijn films blijven vaak verassend tot het eind.quote:Op maandag 17 april 2006 18:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kom op hé... Je doet net of Tarantino super cultureel bezig is met z'n films![]()
dus jij snapt heel de film niet omdat je niet te weten komt wat er in de koffer zit?quote:Op maandag 17 april 2006 18:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik vind je stoer wil je bijna aanraken....
Wat knap van je dat jij hem wel snapte
quote:Op maandag 17 april 2006 18:23 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Hij is iig wel origineel. Zijn films blijven vaak verassend tot het eind.
Nou dan is hij de eerste die het op proffesionele wijze weet te verkopen, want anders spraken we nu wel over degenen waarvan hij het allemaal gejat heeft he.quote:
Heb niet echt een beste film...vind een hoop goed :quote:Op maandag 17 april 2006 18:26 schreef Allochtoon het volgende:
Met mijn usericon pas ik wel in dit topic
Maar wat vind jij dan de beste film die je ooit gezien hebt TS? Weten we meteen met wat voor referentiekader we te maken hebben.
over "diegenen" is ook minstens zoveel gepraat als over Tarantino hoor, ook al ken jij ze misschien niet.....al noem ik wat Tarantino doet niet jatten, maar eerder op een geinige manier "hergebruiken"..........en daar is niks mis mee vind ikquote:Op maandag 17 april 2006 18:28 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Nou dan is hij de eerste die het op proffesionele wijze weet te verkopen, want anders spraken we nu wel over degenen waarvan hij het allemaal gejat heeft he.Als dat uberhaupt al waar is
Shawshank Redemption.quote:Op maandag 17 april 2006 18:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb niet echt een beste film...vind een hoop goed :
Saving Private Ryan
Reservoir Dogs
Blow
Platoon
Leon
Dit zijn er een paar die nu even binnenschieten...vind over het algemeen een hoop films goed zolang het maar niet over SF gaat want dat boeit me namelijk niet.
Parels voor de zwijnen.quote:Op maandag 17 april 2006 18:53 schreef ivosnivo het volgende:
Dude, dit is een film. Al die andere zooi wat je gekeken hebt is meuk. Dit is godverdomme pure kunst ransaap.
Veel mensen spreken daar ook over. Hij gebruikt het wel leuk enzo, maar hij zegt dan altijd dat het een eerbetoon is. Eerbetoon of niet, het is natuurlijk wel jattenquote:Op maandag 17 april 2006 18:28 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Nou dan is hij de eerste die het op proffesionele wijze weet te verkopen, want anders spraken we nu wel over degenen waarvan hij het allemaal gejat heeft he.Als dat uberhaupt al waar is
Of hebben geen opvoeding gehad.quote:Op maandag 17 april 2006 17:54 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die Pulp Fiction niet vatten/waarderen zijn wereldvreemd.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:14 schreef ivosnivo het volgende:
the path of the ridgeous man...........................
O sla ons om de oren met artistieke films zoals 'Un perro Andaluz' en whats notquote:Op maandag 17 april 2006 19:34 schreef drabbel het volgende:
Het heeft wel iets ironisch: mensen die juist een kaskraker met het woord pulp in de titel tot pure kunst menen te moeten verheffen. Vergeleken bij Will Smith fims wel, ja. Het ligt eraan wat je zoal nog meer gezien hebt.
Ah thanksquote:Op maandag 17 april 2006 17:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, klopt.
According to Roger Avary, who co-wrote the script with Quentin Tarantino, the original plan was to have the briefcase contain diamonds. This seemed neither exciting nor original, so Avary and Tarantino decided to have the briefcase's contents never appear on screen; this way each filmgoer could mentally "fill in the blank" with whatever struck his or her imagination as best fitting the description "so beautiful". The orange light bulb (projecting shimmering light onto the actors' faces) was a last-minute decision and added a completely unintended fantastic element.
Dusch
mulholland drive.... omg weird moviequote:Op maandag 17 april 2006 20:09 schreef korenwolfje het volgende:
Pulp fiction niet snappen?
Ik raad je mulholland drive of lost highway aan. Zijn een stuk simpeler
Bah. Ik houd niet van goedkope horror.quote:Op maandag 17 april 2006 20:03 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
O sla ons om de oren met artistieke films zoals 'Un perro Andaluz' en whats not![]()
Je vind Tarantino tof, maar zijn aboslute meesterwerk niet? OMGquote:Op maandag 17 april 2006 17:36 schreef Suzziieee het volgende:
Ik hou van films,ik vind quentin tarantino helemaal top..maar pulp fiction![]()
En ik niet van stupide anachronismen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:34 schreef drabbel het volgende:
[..]
Bah. Ik houd niet van goedkope horror.
quote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef manny het volgende:
[afbeelding]
Opperbeste film. In top10 van mening filmliefhebber. Jij vindt em niks: das jouw mening en die respecteer ik.
quote:
de ziel van marcellus walles, zie je de pleister in zijn nek? dat is plek waar je ziel wordt weg gehaald volgens de oplevering, hij wil zijn ziel juist terug vd duivel vandaar ook de devine intervetion als vincent and jules de ziel komen halen bij de surfers.....zoquote:
The Godfather is heilig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:35 schreef TonyMalony het volgende:
Pulp Fiction is een goeie film, maar ik kan best begrijpen dat iemand het geen goeie film vindt.. Ik vind zelf The Godfather een kutfilm (alle delen trouwens), dat zal verder haast niemand begrijpen
Ik dacht dat ik de enige was die dat als scheldwoord gebruiktequote:Op maandag 17 april 2006 18:53 schreef ivosnivo het volgende:
Dude, dit is een film. Al die andere zooi wat je gekeken hebt is meuk. Dit is godverdomme pure kunst ransaap.
Leuk, zo'n Hitler in je avatarquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:35 schreef TonyMalony het volgende:
Pulp Fiction is een goeie film, maar ik kan best begrijpen dat iemand het geen goeie film vindt.. Ik vind zelf The Godfather een kutfilm (alle delen trouwens), dat zal verder haast niemand begrijpen
Je moet het zo zien, goeie films kunnen niet lang genoeg duren, en slechte kunnen niet kort genoeg zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:43 schreef stribe het volgende:
ik ben het met je eensch de film gaat idd nergens over en veel te langdraadig...![]()
De ziel van Marcellus, die aan de duivel verkocht is. Dat is ook een theorie...quote:
Hoe kun je Reservoir Dogs nou goed vinden, en Pulp Fiction zo ontzettend slecht?quote:Op maandag 17 april 2006 18:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb niet echt een beste film...vind een hoop goed :
Saving Private Ryan
Reservoir Dogs
Blow
Platoon
Leon
Dit zijn er een paar die nu even binnenschieten...vind over het algemeen een hoop films goed zolang het maar niet over SF gaat want dat boeit me namelijk niet.
ja, dat vind ik wel 'n mooie opmerkingquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:15 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, goeie films kunnen niet lang genoeg duren, en slechte kunnen niet kort genoeg zijn.
Hee, zo had ik het nog nooit bekeken; wat die goddelijke interventie betreft...quote:Op maandag 17 april 2006 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
de ziel van marcellus walles, zie je de pleister in zijn nek? dat is plek waar je ziel wordt weg gehaald volgens de oplevering, hij wil zijn ziel juist terug vd duivel vandaar ook de devine intervetion als vincent and jules de ziel komen halen bij de surfers.....zo
Er zijn verschillende theorien op internet over wat er in de koffer zit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hee, zo had ik het nog nooit bekeken; wat die goddelijke interventie betreft...Zou Ezechiel 25-17 daar dan ook weer mee te maken hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |