klinkt echt weer goed hoorquote:Op maandag 17 april 2006 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ahja.
Ja moet k ook maar is ff luisteren
Da's ook toevallig, want net verveelde ik me en toen ging ik maar snooker kijken op BBC.quote:Op maandag 17 april 2006 19:01 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
nee gewoon zelf gebiljart of gepoold hoe t ook heet![]()
was wel leuk
zoals ouder werk?quote:
Wat alleen maar een compliment kan zijnquote:Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea..het klinkt iig niet naar Birds of Pray
mwah somsquote:
Er zijn betere live cd'squote:Op maandag 17 april 2006 19:12 schreef snopprinses het volgende:
niks mis met birds of pray
quote:
Sneuquote:Op maandag 17 april 2006 19:19 schreef Chanandler het volgende:
Als MSN het niet doet hou ik er maar een saai leven op na.
whehequote:Op maandag 17 april 2006 19:41 schreef Casparovvv het volgende:
hoe open je iso files?
quote:
isofiles kun je sowieso enkel maar openen als je de gehele file hebt. Bijvoorbeeld met Deamon Tools.quote:Op maandag 17 april 2006 19:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]gelukkig is er een nerd in huis.
Kijk, ik heb geen zin om 800 mb te downen en er dan achter te komen dat 't niet werkt. Dus deel je kennis
noem me naief, simple minded, wereldvreemd etc. etc.
Dat snap ik. Maar dat is volgens mij wel het geval.quote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
isofiles kun je sowieso enkel maar openen als je de gehele file hebt. Bijvoorbeeld met Deamon Tools.
Als je het snapt, waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 17 april 2006 19:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat is volgens mij wel het geval.
En jij maar denken dat fok! een nerd-bolwerk was
ik snap dat je alleen hele files kunt openen. Dat het met deamon tools kon wist ik niet, dus je hebt me geholpen.quote:Op maandag 17 april 2006 19:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
Als je het snapt, waarom vraag je het dan?
Psst gebruik alcohol.quote:Op maandag 17 april 2006 20:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik snap dat je alleen hele files kunt openen. Dat het met deamon tools kon wist ik niet, dus je hebt me geholpen.
Waarom ligt die deamon tools mirror plat hier?
Je bent er weerquote:
Ja ik ookquote:
Ja puik planquote:
wtf? ben ik nu echt zo wereldvreemd?quote:
Oh leuk hier zijn 10000 andere leuk filmsquote:Op maandag 17 april 2006 20:20 schreef saaw het volgende:
Pirates of the Caribbean is zo op sbsmaar ik heb m al 100 keer gezien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |