waarvan? ;oquote:
Niet nu, maar ik kan het welquote:
dat is niet kokenquote:Op maandag 17 april 2006 18:21 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ook, sinds vrijdagFrituren trouwens
quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 17 april 2006 18:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Niet nu, maar ik kan het wel
Bijvoorbeeld een lamsboutje met gepofte aardappels in schil, met als toetje Apple crumble met ijs.
Of broccoli in bechamel saus, met een slavink en gebakken aardappels. Lekker heur
vertel, vertel.quote:
hebbie gedaan dan?quote:
2 dagen in parijs geweest met kajquote:
nou enquote:
zaterdag van 11uur sochtends tot half 2 savonds gewerktquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 18:24 schreef saaw het volgende:
[..]
2 dagen in parijs geweest met kajen gister naar artis en heel leuk uitgegaan en vandaag hele dag beetje in bed gehangen en niks uitgevoerd
Jij bent gewoon heel puik bezigquote:Op maandag 17 april 2006 18:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zaterdag van 11uur sochtends tot half 2 savonds gewerkt
en zondag hele dag bij oma gehangen en savonds ja leuke dingen gedaan he![]()
en vandaag huiswerk gemaakt, foto's nabewerkt en gewandeld
Ja hoor vermaak me tot op zekere hoogte en heb lekker het rijk alleenquote:
weet ikquote:Op maandag 17 april 2006 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij bent gewoon heel puik bezig
quote:Op maandag 17 april 2006 18:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]cool!
Wat zal je toch blij zijn met KajHoe staat het met een huisje in Utreg?
Best fout woord eigenlijk hea puik.quote:
ik hopelijk in duitslandquote:Op maandag 17 april 2006 18:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Best fout woord eigenlijk hea puik.
Ik gaat Jason Mraz in Londen zien
Jups contacten liggen trouwens goed alleen moeten de kaarten nog ff uitgedeeld worden.quote:
zie je je meisje ook af en toe nog tegenwoordig?quote:Op maandag 17 april 2006 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor vermaak me tot op zekere hoogte en heb lekker het rijk alleen
is het daarmee zeker of niet?quote:Op maandag 17 april 2006 18:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups contacten liggen trouwens goed alleen moeten de kaarten nog ff uitgedeeld worden.
Rare duitsers
Neuhquote:Op maandag 17 april 2006 18:29 schreef saaw het volgende:
[..]
zie je je meisje ook af en toe nog tegenwoordig?
Zeker is het pas als je de kaarten in handen hebtquote:
Dat is veel geldquote:Op maandag 17 april 2006 18:27 schreef saaw het volgende:
[..]ja gaat nogsteeds prima
we krijgen trouwens 650e terug van de verzekering ivm die tas enzo
Okquote:en we zijn nog aan het zoeken. maar heb het nu vooral druk met school
En beviel het?squote:Op maandag 17 april 2006 18:31 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb trouwens ook voor het eerst gewerkt dit weekend
Joahquote:
op de camping?quote:Op maandag 17 april 2006 18:31 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb trouwens ook voor het eerst gewerkt dit weekend
Netjes, het geld komt binnen rollenquote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
JoahVrijdag 7 uurtjes, gister 'maar' van 12 tot 12
een stuk meer ja. mn eos zat er in maar die had ik tweedehands voor 80e en we hebben de nieuwprijs teruggekregen. dus dat scheelt nogalquote:Op maandag 17 april 2006 18:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is veel geldMeer dan de waarde van dat wat er in zat?
[..]
Okdruk met school nog maar een week of 6
![]()
Inderdaad, ik moet gala enzo ook nog regelen, maar heb ik nu helemaal geen zin in.quote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef saaw het volgende:
[..]
een stuk meer ja. mn eos zat er in maar die had ik tweedehands voor 80e en we hebben de nieuwprijs teruggekregen. dus dat scheelt nogal
ik heb volgende week herkansingen dus nog ff hard werken, en dan eindexamens en 3 maanden vrij
moet maar eens gaan bedenken wat ik ga doen in de zomer eigenlijk
quote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef saaw het volgende:
[..]
een stuk meer ja. mn eos zat er in maar die had ik tweedehands voor 80e en we hebben de nieuwprijs teruggekregen. dus dat scheelt nogal
Ik weet het ook nog niet. Ga een weekje naar Brighton begin juli, maar verder nog geen plannen. Ws veel werken enzo.quote:moet maar eens gaan bedenken wat ik ga doen in de zomer eigenlijk
Jaquote:
Inderdaadquote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Netjes, het geld komt binnen rollen
Smakelijkquote:
Sinds eehm dat ik naar Londen was. 2 maandjes terug ofzo?quote:
Netjes, ik heb ook weer is gewerkt vandaagquote:Op maandag 17 april 2006 18:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
InderdaadEn als ik me niet vergis word je met feestdagen nog iets beter betaald
quote:Op maandag 17 april 2006 18:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Netjes, ik heb ook weer is gewerkt vandaag
pff shit man, wat rotquote:Op maandag 17 april 2006 18:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sinds eehm dat ik naar Londen was. 2 maandjes terug ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |