waar was jij de tweede competitie helft?quote:Op zondag 23 april 2006 13:26 schreef RayMania het volgende:
Wanneer scoort KJH nou eens tegen toppers.
quote:Op maandag 24 april 2006 01:39 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
waar was jij de tweede competitie helft?
Inter is geen ajax maar ook wel een aardige club?
Feyenoord een leuke subtobber, maar volgens mij was Huntelaar (mister 1op1) de gene die altijd scoorde
Statistisch wonder is het 1op1 voor alles wat er maar te spelen valt!!![]()
*edit* Ook nog tegen Newcastle United met heereveen
ik denk van wel. misschien heeft hij een oude reactie van cultheld gelezen, die zeulde daar ook een tijdje mee.quote:
Klopt, dat zei ik toen hij de overstap maakte van Heerenveen naar Ajax. Tegen absolute topverdedigers (type Alex, Terry, Nesta) komt hij dan ook te kort, maar dat maakt hem niet persé geen topspits. Bovendien is hij nog volop in ontwikkeling en ik denk dat hij alleen maar beter gaat worden.quote:Op maandag 24 april 2006 13:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk van wel. misschien heeft hij een oude reactie van cultheld gelezen, die zeulde daar ook een tijdje mee.
Ajax moet dan wel CL halen om tegen Terry en Nesta te spelenquote:Op maandag 24 april 2006 13:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, dat zei ik toen hij de overstap maakte van Heerenveen naar Ajax. Tegen absolute topverdedigers (type Alex, Terry, Nesta) komt hij dan ook te kort, maar dat maakt hem niet persé geen topspits. Bovendien is hij nog volop in ontwikkeling en ik denk dat hij alleen maar beter gaat worden.
Raymania had het over toppers.quote:Op maandag 24 april 2006 13:30 schreef jna het volgende:
Kijk eens naar de datum en tijdstip van die post van raymania. Huntelaar had hem er toen net ingeschoten tegen feyenoord.
quote:Huntelaar zeker van WK
RTV Noord-Holland
Van de 33 spelers in de voorselectie van Oranje waren onder andere Arjen Robben en Ruud van Nistelrooy al zeker van hun plek. Nu is bekend dat ook Klaas Jan Huntelaar met het Nederlands elftal mee naar Duitsland gaat. Dit zei Marco van Basten in het programma Jeugdjournaal.nl van de NOS.
De bondscoach zei op een persconferentie, speciaal georganiseerd voor kinderen, dat hij verwacht dat Huntelaar mee zal gaan naar Duitsland. "Ik denk het wel, hé", zei Van Bastend lachend. "Hoeveel Klaas-Jan er gaat maken op het WK? Twaalf!", zei hij over de topscorer van Ajax en de Eredivisie.
Opvallend nieuws, aangezien Huntelaar nog nooit bij Oranje zat. De aanvaller uit Amsterdam, dit seizoen al goed voor 40 doelpunten in de competitie, beker en UEFA Cup/Champions League, heeft concurrentie van Ruud van Nistelrooy, Ryan Babel, Dirk Kuyt en Jan Vennegoor of Hesselink.
Viel me inderdaad ook op zonet bij het jeugdjournaalquote:
Dat zou zuur voor Ajax zijnquote:Op maandag 24 april 2006 14:50 schreef Bombardier het volgende:
Hij wordt de man in Duitsland. Deze meneer wordt topscorer van het toernooi. Ik weet het zeker.
En ik ben nog wel een lampje ook.
Hij heeft alles in zich om dè verrassing te worden.quote:
Ik denk dat ze hem heus naar het WK laten gaan.quote:Op maandag 24 april 2006 21:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Denk niet dat Ajax hem zomaar zou laten gaan naar een goed WK van hem....
Hehe ik bedoel dus dat ze hem niet naar een ander club zouden laten gaan als ie een goed WK speelt en dus in de belangsteling van de grote clubs komt te staanquote:Op maandag 24 april 2006 21:35 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem heus naar het WK laten gaan.![]()
Mij ook wel, eigenlijkquote:Op maandag 24 april 2006 23:42 schreef Badabingea het volgende:
Hij wilt prijzen pakken met Ajax.
Lijkt me een puik plan.
Die stuntelaar heeft er wel 33 in het netje gelegdquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:21 schreef MaxPower het volgende:
Niet iedereen vindt KJH leuk:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |